هتل پارس مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل پارس مشهد 5 ستاره

رفتن به هتل های ۵ ستاره می تواند یکی از جذاب ترین قسمت های هر سفر باشد. در سفر به مشهد مقدس انتخاب از میان این همه هتل های مختلف کار سختی است. طبیعی است که اگر اطلاعات و دسته بندی خوبی از هتل های موجود، در دسترس ما باشد می توانیم آن ها را با معیار های خودمان تطبیق بدهیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم. اینجا در مشهدمگ می خواهیم بهترین دسته بندی از هتل های ۵ ستاره مشهد را اختیار شما قرار دهیم. امروز نوبت هتل پارس مشهد است که جزو قدیمی ترین هتل های ۵ ستاره مشهد به حساب می آید.

معرفی قدیمی ترین هتل ۵ ستاره مشهد

هتل ۵ ستاره پارس مشهد جزو یکی از قدیمی ترین هتل های ۵ ستاره با امکانات ایده آل است. این هتل در سال ۱۳۸۲ در یکی از مناطق خوش آب و هوای مشهد بهره برداری شد. هتل پارس در زمینی به مساحت ۵ هکتار در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد قرار گرفته است؛ منطقه ‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا در غرب مشهد که جزو بهترین مکان های تفریحی مشهد به شمار می رود.

آدرس هتل پارس مشهد کجاست؟

با اینکه این هتل ۵ ستاره جزو نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع) نیست اما ۲ مزیت دارد؛ نزدیک به ایستگاه مترو است و در طول شبانه روز چند نوبت سرویس رایگان به حرم رضوی دارد. هتل پارس در بهترین منطقه استان خراسان و در نزدیکی پارک وکیل ‌آباد قرار دارد. مهم ترین نقطه قوت هتل پارس قرار گرفتنش در نزدیکی ییلاق طرقبه و شاندیز است.

لابی هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلواروکیل آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد تلفن: ۰۵۱-۳۸۶۸۹۲۰۱

هتل ۵ ستاره پارس مشهد چه امکاناتی دارد؟

هتل پارس مشهد از دو ساختمان اقامتی ۵ طبقه ساخته شده است که در زمان ساخت آن، توسط یک ساختمان مرکزی این دو واحد به یکدیگر ارتباط داده شد. بسیاری از امکانات هتل از جمله لابی، رستوران، سالن همایش، مجموعه ورزشی و سالن های پذیرایی در همین ساختمان مرکزی قرار گرفتند. در سال ۱۳۸۸ برای ایجاد رفاه میهمانان و زائرین در کنار دریاچه مجموعه، رستوران سنتی، شربت خانه ایرانی و پارک بازی کودکان طراحی شد که ظرف مدت بسیار کوتاهی به بهره برداری رسید. این مجموعه اقامتی لوکس امکانات دیگری هم دارد که زیر را به آن ها اشاره کرده ایم.

  • رستوران و کافی شاپ فضای باز
  • باشگاه بیلیارد
  • تنیس
  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • باشگاه بدنسازی
  • فروشگاه
  • پارکینگ
  • سرویس رایگان به حرم مطهر
  • صبحانه در اتاق
  • خدمات اتو، خشکشویی و لاندری
  • انواع ماساژ ها
  • دستگاه ATM
  • سالن عقد و عروسی

تفریحات آبی لذت بخش در استخر هتل پارس مشهد

استخر هتل پارس مشهد جزو یکی از معروف ترین استخر های مشهد است که بیشتر مسافرین حتی آن هایی که در هتل های دیگر اقامت دارند نیز برای تفریح به این استخر می آیند. استخر سر پوشیده مجموعه لوکس پارس مشهد شامل سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و بوفه است. کیفیت، تمیزی، برخورد پرسونل و امکانات استخر از نگاه کاربران در سطح مطلوبی قرار دارد. سانس ورود به این مجموعه برای خانم ها و آقایان به قرار زیر است.

هتل پارس مشهد استخر

سانس خانم ها: روزهای شنبه الی پنجشنبه (غیر از چهارشنبه) از ساعت ۸ الی ۱۴

سانس آقایان: همه روزه (غیر از چهارشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۲

اگر می خواهید علاوه بر استخر هتل پارس سری هم به سرزمین موج های آبی در مشهد بزنید باید بگوییم که فقط ۱۶ دقیقه با ماشین زمان نیاز دارید.

شرایط اقامت و امکانات اتاق های هتل پارس مشهد چیست؟

این هتل ۵ ستاره با توجه به امکانات و موقعیت مکانی که دارد جزو یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل محسوب می شود. شرایط و ساعت ورود و خروج از هتل پارس مشهد مانند دیگر هتل ها به ترتیب در ساعت ۱۴ و ۱۲ ظهر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می شود. تنوع اتاق ها و امکانات مطلوبی که دارند، باعث شده که این هتل از نگاه کاربران جزو یکی از هتل های مطلوب باشد. انواع اتاق های هتل پارس شامل موارد زیر هستند.

  • اتاق دو تخته
  • اتاق یک تخته
  • سوییت دو نفره
  • سوییت چهار نفره

همه اتاق های این هتل شامل امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و ایرانی و همچنین تلفن در اتاق ها هستند.

مقایسه هتل ۵ ستاره پارس با برترین هتل های ۵ ستاره مشهد

یکی از چیز هایی که خوب بودن یک هتل را نشان می دهد، مقایسه آن با هتل های هم رده خودش است. این مقایسه در مورد هتل های ۵ ستاره بیشتر اتفاق می افتد؛ زیرا با توجه به هزینه بیشتری که دریافت می کنند طبیعتا مسافرین به دنبال آن هتلی هستند که با توجه به مبلغ دریافتی بهترین خدمات را ارائه بدهد. در ادامه برخی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد را با هتل پارس مقایسه می کنیم.

هتل هما مشهد یکی از قدیمی ترین و معروف ترین هتل های ۵ ستاره مشهد است که در مقایس با هتل پارس از ظرفیت چند برابری برخوردار است و فاصله کم تری تا حرم امام رضا دارد. اما از لحاظ امکانات در سطح یکسانی نسبت به هتل پارس قرار گرفته است.

یکی از معروف ترین هتل های ۵ ستاره مشهد که تقریبا نوساز هم محسوب می شود هتل درویشی مشهد است. اگر شما به دنبال یک هتل ۵ ستاره و لوکس در نزدیکی حرم مطهر هستید، پیشنهاد می کنیم که این هتل درجه ۱ را انتخاب کنید.

هتل پارس مشهد تلفن

به طور کلی انتخاب هتل یک امر سلیقه ای است که ما در مشهدمگ سعی می کنیم با جمع آوری کامل ترین اطلاعات شما را راهی هتل مورد نظرتان کنیم. هتل پارس مشهد از امکانات خوب و کاملی برخوردار است. این هتل در طی یک نظر سنجی که ۱۵۲۱ نفر در آن شرکت کرده اند توانسته از ۵ ستاره، ۴ ستاره را به خود اختصاص بدهد. بیشترین میزان رضایت مسافرین از هتل پارس در مورد آرامش و راحتی بوده و کم ترین میزان رضایت به تمیزی سرویس های بهداشتی تعلق گرفته است. اگر شما هم تجربه اقامت در این هتل ۵ ستاره را داشته اید با ما در میان بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.