هتل های ۵ ستاره مشهد، با هتلهای درجه یک مشهد آشنا شوید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم

همین که برای انتخاب هتل مناسب شروع به وب گردی می کنید با نام هتل های مختلفی آشنا می شوید که هر کدام ویژگی های خاصی دارند اما انتخاب یکی از این هتل های جذاب به عنوان انتخاب نهایی کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل پیشنهاد می کنم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با معرفی هتل های پنج ستاره مشهد شما را در انتخاب یک هتل لوکس و ایده آل همراهی کنیم.

۱- هتل قصر طلایی مشهد، لوکس ترین هتل ۵ ستاره مشهد

هتل قصر طلایی مشهد مجلل ترین هتل مشهد است که یک سفر لوکس و لاکچری را برای مسافران مشهدی به ارمغان می آورد در این هتل می توانید انواع و اقسام امکانات رفاهی و تفریحی را امتحان کنید و لذت زندگی کردن در طول سفر را تجربه کنید.

بنای این هتل برگرفته ی معماری اصیل ایرانی است و با نورپردازی های بی نظیرش مانند نگینی در دل مشهد همیشه می درخشد. هتل قصر طلایی یک قصر ۲۰ طبقه است  که بیش از ۳۵۰ اتاق را در خود جای داده است. این هتل لوکس برای رفاه حال مسافران خود سرویس های متعددی را در نظر گرفته تا مسافران بتوانند با توجه به نیاز خود از رزرو هتل بهترین راه را انتخاب کنند.

  • اتاق یک تخته
  • اتاق یک تخته همراه با صبحانه
  • اتاق دو تخته دابل آتریوم
  • دو تخته لاکچری
  • دو تخته تراس دار
  • دو تخته دابل پاناروما
  • دو تخته دابل همراه با یک منو انتخابی
  • اتاق سوئیت جونیور
  • سوئیت دو تخته پرنسس
  • دو تخته دابل لندسکیب

۲- هتل هما ۲ مشهد، شیک ترین هتل لاکچری در قلب خراسان

هتل هما۲ مشهد نام یکی از بهترین هتل های مشهد است که در قسمت شمالی شهر قرار گرفته است. این هتل بی نظیر دسترسی آسانی به مراکز خرید مشهد، فرودگاه و همچنین راه آهن مشهد دارد و به همین دلیل مسافرانی که دوست دارند از شلوغی های نزدیک حرم دور باشند و در یک محیط آرام به گردش و تفریح بپردازند می توانند این هتل جذاب را انتخاب کنند و خاطرات لحظات شیرین سفر خود را در این هتل بگذرانند.

بیشتر مسافرانی که در این هتل اقامت دارند برای زیارت امام رضا به مشهد آمده اند به همین دلیل مدیریت هتل همای مشهد با فراهم کردن سرویس رفت و برگشت از حرم تا هتل شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کرده اند تا آن ها بتوانند در کمترین زمان ممکن پس از زیارت به محل اقامت خود برسند.

۳- هتل ایران مشهد، قدیمی ترین هتل پنج ستاره مشهد

هتل ایران مشهد یک هتل ۵ ستاره است که صفت قدیمی ترین هتل مشهد را دارد. این هتل قدیمی با بیش از ۴۵ سابقه ارائه خدمات برای مسافران به عنوان یک هتل محبوب بین مسافران مشهور است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل که آن را از دیگر هتل های مشهد مجزا می کند این است که تمامی کارکنان این هتل در کلاس های ویژه و آموزشی مهمانپذیری شرکت کرده اند و آموزش های لازم را دیده اند به همین منظور مسافران می توانند با خیال راحت نسبت به رزرو اتاق در هتل ایران مشهد اقدام کنند.

قدیمی ترین و لوکس ترین هتل مشهد

۴- هتل مجلل درویشی مشهد، بهترین هتل مشهد از تظر مسافران

هتل مجلل درویشی مشهد یکی دیگر از هتل های لوکس و پنج ستاره مشهد است که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ممکن نام خود را در گروه بهترین ها قرار داده است.

هتل درویشی مشهد بیش از ۲۵۰ اتاق با سرویس های مختلف دارد. این هتل پنج ستاره به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضاست چرا که در خیابان امام رضا ۲۴ قرار گرفته و مسافران می توانند به راحتی و با قدم زدن از در هتل  خود را به حرم برسانند.

هتل مجلل و با کیفیت درویشی در مشهد

پنت هاوس هیجانی هتل درویش مشهد یکی از جذاب ترین ویژگی های آن است که موجب شده مسافران بسیاری را برای تجربه اقامت در یک پنت هاوس به خود جذب کند. علاوه بر این تمامی اتاق های این هتل به امکاناتی که در ادامه به آن ها می پردازیم مجهز هستند.

  • سیستم وای فای و اینترنت رایگان
  • سیستم تهویه مطبوع
  • مینی بار
  • تلویزیون و مبلمان
  • دستگاه چای ساز
  • ماهواره

همچنین در خصوص خدمات جانبی این هتل می توان به سونا، جکوزی، سالن های ورزشی و رستوران های با کیفیت این مجموعه اشاره کرد.

۵- هتل جواد مشهد، اقامتگاهی در نزدیکی حرم امام رضا

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره مشهد که به نسبت سابقه ای که دارد در دسته هتل های قدیمی و محبوب مشهد قرار می گیرد هتل جواد مشهد است. این هتل ۱۰۵ اتاق دارد که با توجه به نیاز مشتریان و مسافران در دسته دو تخته، سه تخته، چهار تخته و یا سوئیت های معمولی قرار می گیرد.

فاصله این هتل تا حرم امام رضا تنها ۱۵ دقیقه است چرا که این هتل در خیابان امام رضا ۳ قرار گرفته است و مسافران با طی کردن مسیر بسیار کوتاهی خود را به حرم امام رضا می رسانند.

از جمله امکانات و خدماتی که این هتل به مسافران خود را ارائه می دهد می توان به لابی استراحتگاه، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، استخر، سونا و جکوزی، فروشگاه، اینترنت رایگان و فضای سبز اشاره کرد. قیمت رزرو اتاق در این هتل به نسبت سایر هتل های پنج ستاره مشهد ارزان تر است و مسافرانی که دوست دارند لذت اقامت در یک هتل لوکس با قیمت مناسب تجربه کنند می توانند در زمان اقامت خود میهمان این هتل باشند.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مینا مختاری (4 دسامبر 2019)

سلام
من و همسرم در تدارک این هستیم که برای ماه عسل یک هتل خوب تو مشهد پیدا کنیم. شما کدوم هتل و به ما پیشنهاد می کنید؟

    مشهدمگ (4 دسامبر 2019)

    سلام دوست عزیز
    ما برای زوج های جوان یک مقاله جدا نوشتیم تا راحت بتونید بهترین جا و برای اقامت خودتون انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم حتما مقاله بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل و مطالعه کنید.