پاساژ تک مشهد، بزرگ ترین مرکز خرید کامپیوتر در خراسان رضوی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مجتمع تک مشهد بورس کامپوتر و تعمیرات لپ تاپ

مراکز خرید جزو جذابیت های هر شهری به حساب می آیند. علاوه بر مراکز خرید لباس یا مجتمع های تجاری تفریحی، بسیاری از مراکز تجاری هستند که نیازهای ما را تأمین می کنند. مجتمع های تخصصی که مربوط به موبایل، لوازم خانگی، لوازم ورزشی یا حتی کامپیوتر و لپ تاب می شوند. مهم ترین ویژگی این مراکز تک بعدی بودن آن هاست که حکم یک بازار تخصصی را دارند. این مراکز تجاری تخصصی در شهر های بزرگ بسیار طرفدار دارند. امروز هم می خواهیم با پاساژ تک مشهد که یک مرکز تخصصی لوازم کامپیوتر است آشنا شویم پس در ادامه مقاله همراه مشهد مگ باشید.

مرکز بین المللی تجارت کامپیوتر تک چه خدماتی ارائه می دهد؟

بازار کامپیوتر تک یکی از مراکز خرید مشهد است که در هشت طبقه خدمات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ ارائه می دهد. پاساژ تک محل مناسبی برای دوستداران تکنولوژی، انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر است که در فضای مدرن گرد هم آمده اند. انواع خدمات پاساژ کامپیوتری تک در شهر مشهد شامل موارد زیر می شود.

مرکز تجاری کامپیوتر تک در مشهد
  • فروشگاه ها: عملا اصلی ترین بخش مجتمع در زمینه فروش است. فروشگاه تک مشهد بیش از ۲۰۰ واحد تجاری دارد که در طبقات منفی یک، همکف، اول و دوم پخش شده اند. شما می توانید جدید ترین لوازم کامپیوتری و لپ تاپ را از این فروشگاه ها تهیه کنید.
  • فروشگاه های آنلاین: فروشگاه های آنلاین به عنوان یکی از جدیدترین بخش های مجتمع تک هستند که رشد قابل توجهی داشته اند و برای رفاه حال مشتریان در سر تا سر مشهد راه اندازی شده اند.
  • خدمات فنی و تعمیرات کامپیوتر: طبقه سوم مجتمع بیشتر به تعمیرات و خدمات کامپیوتری اختصاص داده شده است. شما می توانید مشکلات دستگاه های جدید یا قدیمی خود را در این طبقات بر طرف نمایید.
  • بخش اداری مجتمع کامپیوتری تک: طبقات چهارم، پنجم و ششم مجتمع تک بخش هایی از این مجتمجه تخصصی کامپیوتر در شهر مشهد هستند که واحد های اداری و سازمانی در آن ها واقع شده اند.

پاساژ تک مشهد کجاست؟

مرکز تخصصی خدمات و فروش کامپیوتر تک در مرکز شهر مشهد احداث شده است. این مجتمع لوازم کامپیوتر در یک جای پر تردد با دسترسی آسان از همه نقاط شهر قرار دارد که آدرس و قوانین آن به قرار زیر است.

آدرس پاساژ تک در مشهد: مشهد، تقاطع بلوار خیام و سجاد مشهد، خیابان دستغیب، مرکز خدمات و فروش کامپیوتر تک

ساعت کار مرکز لوازم کامپیوتر تک در مشهد: ۹ الی ۱۴ و ۱۷:۳۰ الی ۲۲

شماره تماس مرکز کامپیوتر تک مشهد: ۳۷۶۳۹۸۹۷ ۰۵۱

مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد

متجمع کامپیوتر تک جزو ۳ مجتمع برتر در شهر مقدس مشهد

در شهر بزرگ و پر رفت و آمد مشهد شاهد رشد روزانه هتل ها و مجتمع های تجاری عظیمی هستیم که پاسخگوی نیاز ساکنین و زائرین این شهر مقدس هستند. در میان مجتمع های تجاری تخصصی و مدرن برج آرمیتاژ مشهد، مجموعه تجاری تفریحی آرمان و مجتمع کامپیوتری تک جزو برترین ساختمان های تجاری شناخته شده اند.

مجتمع تجاری کامپیوتر تک اولین مجتمع های تخصصی حوزه کامپیوتر در شهر مشهد است که انواع کامپیوتر، لپ تاپ، لوازم جانبی، خدمات کامپیوتری و تعمیرات با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

مزیت پاساژ تک نسبت به سایر مراکز فروش کامپیوتر در مشهد

یکی از معروفترین مراکزی که می توانید تجهیزات کامپیوتری بخرید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید، پاساژ تک است. مزیت این مرکز خدمات و فروش کامپیوتر نسبت به سایز مغازه و هم صنفان خود است که شما در یک بازار کوچک می توانید علاوه بر مقایسه قیمت ها، برند ها و کالاهای مختلف، با توجه به بودجه ای که دارید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از همه مهم تر اینکه اگر دستگاه شما با مشکلی برخورد کند به راحتی می توانید به همین مجتمع مراجعه و مشکل را رفع کنید.

در بازار تخصصی تک هر قطعه کامپیوتری از فلش گرفته تا جدید ترین مانیتور ها و لپ تاپ ها را می توانید پیدا کنید. شهرت این مرکز فروش لوازم کامپیوتری در استان خراسان رضوی به اندازه شهرت پاساژ مشهور الماس شرق مشهد است و هر کسی آن را می شناسد.

قیمت لپ تاپ در پاساژ تک مشهد

تجربه کاربران از خرید در مرکز کامپیوتری پایتخت

تقریبا تجربه تمام کاربرانی که خرید از مجتمع لوازم کامپیوتر تک را تجربه کرده اند رضایت بخش بوده و آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند. کاربران معتقدند که این مرکز تجاری تخصصی در شهر مشهد از لحاظ دارا بودن محصولات متنوع، کامل بوده و امکان مقایسه قیمت و کارآیی دستگاه های کامپیوتری را فراهم می کند. اگر هم شما هم تجربه مشترکی در زمینه خرید لوازم کامپیوتری یا تعمیرات از مرکز تک دارید با ما به اشتراک گذارید.

مشهد مگ به شما پیشنهاد می کند، چنانچه برای خرید کامپیوتر، لب تاب و سایر لوازم الکترونیکی و دیجیتالی نیاز به مکانی مناسب با برند های متفاوت را دارید حتما به مرکز خرید تک واقع در تقاطع بلوار سجاد مراجعه کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.