انواع روش های خرید بلیط مشهد اهواز

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سفر به اهواز

اگر قصد سفر به اهواز را از مشهد دارید، می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک ساده و حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری، از علی بابا خرید خودتان را انجام دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌های مختلف خرید بلیط هواپیما از علی بابا را بهتر بشناسید.

خرید به‌صورت مجزا

در وهله اول شما می‌توانید به‌صورت مجزا اقدام به خرید بلیط هواپیما اهواز مشهد یا بلیط پرواز مشهد اهواز کنید. منظور از مجزا این است که فقط اقدام به خرید بلیط کنید و لازم نیست که دیگر هتل را هم انتخاب نمایید. در این شرایط شما باید به‌صورت جداگانه اقدام به رزرو هتل کنید. همچنین ممکن است که بخواهید در خانه اقوام اقامت داشته باشید. این روش خرید مزایای خودش را دارد؛ اما اگر قصد اقامت در هتل را دارید، بهتر است به‌صورت تور اقدام کنید. در ادامه شما را با روش خرید به‌صورت تور آشنا می‌کنیم.

خرید به‌صورت تور

برای خرید بلیط می‌توانید به‌صورت تور نیز اقدام کنید. برای این کار کافیست تا وارد بخش تورهای علی بابا بشوید. در این بخش باید مبدأ و مقصد را انتخاب کنید. سپس تمامی تورهایی که به آن مقصد از مبداء شما ارائه می‌شود را می‌توانید مشاهده کنید. در بخش فیلتر، امکان فیلتر جستجو نیز وجود دارد.

به این ترتیب می‌توانید بازه قیمت، مدت زمان اقامت، نوع ایرلاین، تعداد ستاره هتل و سایر امکانات را انتخاب نمایید. به این ترتیب می‌توانید در کمتر از چند دقیقه و به‌صورت بسیار کوتاه، به نتیجه برسید که می‌خواهید در کدام تور شرکت کنید. شاید از خودتان بپرسید که چرا باید اقدام به خرید تور کنید؟ اصلاً آیا به این ترتیب همراه مسافران دیگر باید به‌صورت گروهی سفر کنیم؟

انواع روش های خرید بلیط مشهد اهواز

تور مشهد اهواز

در وهله اول باید بدانید که تورهای علی بابا معمولاً به‌صورت انفرادی ارائه می‌شوند. این یعنی شما می‌توانید پکیج مسافرتی خود را از علی بابا تهیه کنید و سپس خودتان همراه خانواده به تنهایی از سفر لذت ببرید. در وهله دوم اینکه با خرید تور، در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی می‌شود.

در حقیقت اگر بخواهید به‌صورت جداگانه اقدام به خرید بلیط پرواز اهواز مشهد و بلیط پرواز مشهد اهواز کنید و جداگانه هتل خودتان را هم رزرو نمایید، هزینه بیشتری را در مقایسه با تور باید پرداخت کنید. همچنین بر اساس زمان ورود و خروج هتل، علی بابا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بیشترین بهره را از زمان سفر خودتان ببرید. پس وقتی که اقدام به خرید تور به‌صورت کامل کنید، دیگر لازم نیست که نگران برنامه‌ریزی سفرتان باشید. به این ترتیب برنامه‌ریزی را به خود علی‌بابا می‌سپارید و از کیفیت برنامه‌ریزی لذت می‌برید.

در ضمن برخی انواع تورها دارای امکانات ویژه هستند. برای مثال وقتی که در تور شرکت کنید، امکان دارد بتوانید از خدمات دیگری همانند بیمه مسافرتی یا ترانسفر فرودگاهی نیز بهره‌مند شوید. پس به هر طریق که حساب کنید، خرید تور برایتان بهتر خواهد بود.

خرید به‌صورت یک طرفه یا دوطرفه

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، می‌توانید به‌صورت یک طرفه یا دوطرفه خرید خود را انجام دهید. منظور از یک طرفه، فقط پرواز رفت است. برای مثال اگر از مشهد عازم اهواز هستید، پرواز یک طرفه، همان بلیط پرواز مشهد اهواز خواهد بود. وقتی که پرواز را دوطرفه بگیرید، علاوه‌بر بلیط مشهد اهواز، بلیط پرواز اهواز مشهد را نیز تهیه می‌کنید تا دوباره به مشهد بازگردید.

خرید بلیط دوطرفه در علی بابا امکان‌پذیر است و مزایای بسیاری دارد. در وهله اول اینکه با خرید بلیط دوطرفه، در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. برای مثال اگر هر طرف پرواز ۲میلیون تومان باشد، با خرید بلیط رفت و برگشت، در حدود ۳میلیون و ۸۰۰ یا همین حدود پرداخت می‌کنید. البته مقدار تخفیف در ایرلاین‌ها و شرایط مختلف متفاوت است.

همچنین گاهی در شرایط پیک سیزن ممکن است قادر به یافتن بلیط برگشت در تاریخی که می‌خواهید نباشید. به این ترتیب باید با شرایط سخت، مدت اقامت خود را در هتل تمدید کنید. سپس به‌دنبال بلیط‌های گران از هر ایرلاینی بگردید تا تحت هر شرایطی هم که شده، به شهر خودتان بازگردید. برای آنکه اینگونه مشکلات به وجود نیاید، بهتر است اقدام به خرید بلیط دوطرفه کنید.

تور مشهد اهواز

چرا از بهترین سایت ایران خرید کنیم؟

بهتر است پیش از آنکه اقدام به خرید بلیط هواپیما از علی بابا کنید، یک استعلام قیمت ساده از دفاتر نمایندگی فروش ایرلاین‌های مختلف بگیرید. به این ترتیب متوجه می‌شوید که همیشه با خرید از علی بابا، تخفیف‌های ویژه‌ای شامل حالتان می‌شود. البته فقط تخفیف نیست که باعث می‌شود مشتریان و مسافران فقط از علی بابا خرید کنند. بلکه پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر روز هفته نیز باعث می‌شود تا مسافر کاملاً آسوده‌خاطر باشد. برای تغییر پرواز، کنسل کردن آن یا هرگونه مشکل دیگر، می‌توانید مستقیم از پشتیبانی علی‌بابا کمک بگیرید.

عضو باشگاه مشتریان شوید

اگر احساس می‌کنید که چقدر تخفیف‌های علی بابا عالی هستند، با تبدیل شدن به یک مشتری وفادار و عضویت در باشگاه مشتریان، باز هم از تخفیف‌ها و خدمات بیشتری بهره‌مند خواهید شد. پس بهتر است حتماً عضو همیشگی مشتریان علی بابا باشید. مخصوصاً اگر سفرهای بسیاری را در طول سال انجام می‌دهید، سفر با علی بابا بسیار برایتان مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

در نهایت می‌توان گفت که روش خرید بلیط هواپیما از علی بابا بسیار ساده است و همیشه می‌توانید از تخفیفات ویژه و پشتیبانی عالی این مجموعه بهره‌مند شوید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.