مشهد بیوتی، ارائه دهنده بهترین خدمات کاشت ناخن در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • شنبه 9 سپتامبر 2023
  • 488
  • 0

کاشت ناخن در مشهد در انواع مدل ها به خصوص مدل بادامی طرفداران بسیار زیادی دارد. ناخن های بادامی که نوعی ناخن نوک تیز بیضی ضخیم محسوب می شوند را باید زیباترین نوع ناخن در حال حاضر در نظر گرفت. مدل ناخن بادامی حتی انگشتان کوچک و شست شما را بلندتر نشان می دهد. افراد مدرن و خاص به این نوع ناخن ها علاقه زیادی دارند.

بهترین سالن کاشت ناخن در مشهد

بهترین کاشت ناخن در مشهد می تواند در سالن های تخصصی زیبایی انجام شود. سالن های زیبایی معتبر در این زمینه شامل دو نوع سالن می شوند. در برخی از آنها تنها خدمات کاشت یا ایمپلنت ناخن انجام می شود، در حالی که در برخی دیگر کاشت ناخن یکی از انواع خدمات تخصصی ارائه شده در سالن می باشد. در هر صورت سالنی برای اعتماد مشتریان مناسب است که دارای کادر تخصصی برای ارائه هر خدمت باشد.

کاشت یا ایمپلنت ناخن در انواع مدل ها و با تکنیک های مختلفی انجام می شود. سلیقه مشتری، استقامت ناخن ها، میزان مدت ماندگاری مطلوب از نظر مشتری، بودجه مدنظر و … همگی از جمله عوامل تاثیرگذار بر انتخاب نوع و مدل کاشت هستند. در میان انواع مدل ها مدل کاشت ناخن به شکل بادامی یکی از پرطرفدارترین مدل ها در میان سایر انواع محسوب می شود. این مدل کاملا شبیه به مدل کاشت ناخن بیضی است و تفاوت آن در این است که در این مدل ناخن باریک تر می باشد.

رزرو کاشت ناخن فرزانه غلامی: ۰۹۳۵۵۲۰۰۲۹۳

سایر انواع مدل های ناخن

کاشت ناخن در مشهد می تواند در انواع مدل ها انجام شود. یکی از پر طرفداران ترین این مدل ها، کاشت بادامی است که در بالا در مورد آن توضیحاتی ارائه کردیم. علاوه بر این مدل، کاشت ناخن می تواند در سایر انواع مدل ها نیز به شرح زیر انجام شود:

  • بیضی: کاشت ناخن در مشهد در مدل بیضی که از مدل های سنتی در این مورد محسوب می شود، می تواند ناخن های شما را بلندتر نشان دهد. برای به دست آوردن این شکل از ناخن، لبه های ناخن کاشته شده به شکل گرد سوهان زده می شوند. این مدل استحکام بالایی داشته و شکستگی و نازک شدگی در آن به ندرت اتفاق می افتد.
  • مربعی: در این مدل ناخن های کاشته شده با فرمی صاف سوهان زده می شوند. لبه ها با حرکات بالا و پایین مرتب شده و شکل پیدا می کنند.
  • بالرین: برای ایجاد مدل بالرین (Ballerina) عملیاتی مشابه کاشت ناخن بیضی انجام می شود. تنها تفاوتی که باید در این مورد به آن توجه کرد این است که به جای بیضی کردن، قسمت بالایی به شکل صاف طراحی می شود.
  • استایلتو: در این مدل، ناخن های کاشته شده کمی بلندتر از سایر مدل ها طراحی شده و ظاهری باریک دارند. کاشت این مدل را می توان با برش دادن لبه های ناخن به صورت مورب شروع کرد. سپس کناره های ناخن سوهان زده شده و تیز می شوند.

کاشت ناخن در مشهد با ژل

فرزانه غلامی ناخن کار در مشهد، کاشت ناخن به هر دو روش پودری و با استفاده از ژل را به صورت تضمینی انجام می دهد. کاشت ناخن با ژل روشی مشابه کاشت ناخن پودری است، با این تفاوت که مواد مخصوصی برای این نوع کاشت استفاده می شود و روی ناخن های طبیعی قرار می گیرند. سپس از ژل مخصوص برای پیاده سازی مدل مدنظر روی ناخن استفاده می گردد. در این روش عموماً ۲ تا ۳ لایه ژل مخصوص روی ناخن ها استفاده می شود و پس از هر بار استفاده از ژل، ژل روی ناخن با دستگاه UV خشک می شود. این روش به طور کلی سریعتر از روش کاشت ناخن پودری است.

رزرو کاشت ناخن فرزانه غلامی: ۰۹۳۵۵۲۰۰۲۹۳

فواید کاشت ناخن با ژل

بهترین مرکز کاشت ناخن در مشهد، فواید کاشت ناخن با ژل را شامل مواردی به شرح زیر می داند:

  • مواد مورد استفاده در این روش بر خلاف کاشت ناخن پودری، عموماً بی بو هستند.
  • کاشت ناخن با ژل به طور کلی یک روش غیر سمی محسوب می شود.
  • ناخن‌های کاشته‌شده با ژل عموماً ظریف‌تر و طبیعی‌تر از ناخن‌های کاشته‌شده با روش پودری هستند و بنابراین ظاهر طبیعی و واقعی‌تری روی ناخن‌ها ایجاد می‌کنند.
  • این روش معمولا سریعتر انجام می شود و روش کار با آن راحت تر و ساده تر از کاشت ناخن پودری است.
  • کاشت ناخن ژل دوام بیشتری دارد و به طور کلی نیاز به ترمیم آن کمتر است.
  • از این روش می توان به عنوان روکش ناخن نیز استفاده کرد.

کاشت ناخن در مشهد اینستاگرام

ما کاشت ناخن مشهد احمدآباد را با تضمین کیفیت و ماندگاری انجام می دهیم. قیمت کاشت ناخن در مشهد زمانی که این کار توسط ناخن کاران مجرب انجام شود مطابق با تعرفه خواهد بود. برای دیدن انواع مدل ها می توانید به آدرس پیج اینستاگرام ما (nailart_farzane2) به عنوان بهترین ناخن کار مشهد هفت تیر، مراجعه نمایید.

 

مشهد بیوتی معرفی بهترین سالن های آرایشی در مشهد | beautymashhad.ir

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.