راهنمای سفر ارزان به مشهد با رزرو هتل های ۳ ستاره

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

مشهد، شهر زیارتی، مقدس و محبوبی است که اکثر ما ایرانیان تجربه سفر به آن را داشته‌ایم؛ به همین علت هتل های نزدیک حرم امام رضا همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار است. قاعدتاً محل اقامت در سفر به شهری زیارتی بسیار مهم است. اگر بخواهید اکثر زمان سفرتان را در حرم و یا بازارهای اطراف آن سپری کنید، باید در هتلی تمیز و مناسب در نزدیک حرم اقامت کنید. اما چطور می‌توان هتل ارزان پیدا کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا راهنمای سفر ارزان به مشهد با رزرو هتل های ۳ ستاره را به شما ارائه کنیم.

هتل رضویه

هتل رضویه از قدیمی‌های هتل‌های نزدیک حرم امام رضا در مشهد است. این هتل در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و تا کنون یک بار و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۱۴ طبقه و ۹۲ اتاق دارد که در بهترین و کامل‌ترین امکانات برای پذیرایی از شما آماده است. قبل از رزرو هتل حواستان به این موضوع باشد که تعداد محدودی از اتاق‌های این هتل، حدود ۸ اتاق، منظره‌ای رو به حرم دارند.

علاوه بر نزدیکی هتل به حرم، فاصله هتل رضویه تا بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز زیاد نیست و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید این فاصله را طی کنید. این هتل یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در بین هتل‌ های مشهد است.

هتل هاترا

هتل هاترا یک هتل نسبتاً جوان و مناسب است که در سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرد. می‌توان گفت که این هتل یکی از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب است که می‌تواند اقامتی راحت و آرام را برای شما رقم بزند. این هتل ۹ طبقه و ۴۵ اتاق دارد که با حضور پرسنلی کارآزموده و باتجربه، آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از شما است.

خوبی این هتل نیز نزدیک بودن نسبی آن به حرم و بازارهای مهم است. اگر به دنبال یک هتل سه ستاره با قیمتی مناسب و در عین حال دارای امکاناتی کامل هستید، هتل هاترا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هتل اطلس

هتل اطلس نیز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است که در سال ۱۳۵۵ شروع به کار کرد. اگرچه این هتل عمری ۴۰ساله دارد؛ اما امکانات رفاهی مدرن و کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل در ۸ طبقه احداث شده است که ۱۸۸ اتاق و واحد مسکونی دارد. اتاق‌های این هتل در ۲ نوع کلاسیک و رویال وجود دارند. پرسنل خوب و مجرب و فاصله اندک هتل تا حرم و از دیگر مزیت‌های هتل اطلس به شمار می‌رود.

هتل اطلس در میدان بیت المقدس و در فاصله ۳ دقیقه‌ای از حرم قرار گرفته است. نزدیکی هتل به بازارهایی مانند بازار رضا و اماکن دیدنی دیگر مشهد مثل پارک میرزا کوچک خان جنگلی، باعث می‌شود اقامتی بی‌دردسر و راحتی را در مشهد تجربه کنید.

هتل جواهر شرق

هتل جواهر شرق یکی از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در خیابان امام رضا است. این هتل که عمر چندانی نیز از آغاز فعالیت آن نمی‌گذرد،‌ در سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد. هتل جواهر شرق ساختمانی ۷ طبقه است که ۵۳ واحد اقامتی را در خود جای داده است.

قیمت مناسب هتل و قرار گرفتن آن در یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم، باعث شده است جزو هتل‌های محبوب برای مسافران باشد. تمامی اتاق‌های این هتل در چیدمانی مرتب و پاکیزه در انتظار پذیرایی از شما است. کادر هتل نیز، خوش‌برخورد و باتجربه است و باعث می‌شود هیچ گونه ناراحتی در طول اقامت خود در هتل تجربه نکنید.

هتل سهند

هتل سهند مشهد یکی از هتل‌های لوکس ۳ ستاره مشهد و نزدیک به حرم است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و ساختمانی ۷ طبقه است که ۶۰ واحد اقامتی را در خود جای داده است. هتل سهند در سال ۱۳۹۷ نیز بازسازی شد تا کیفیت خدمات آن افزایش پیدا کند. فاصله این هتل تا حرم امام رضا حدود ۱ کیلومتر بوده و به بازارهایی مانند بازار ۱۷ شهریور و بازار امام رضا نیز، دسترسی ساده‌ای دارد.

هتل رز درویشی

هتل تازه تاسیس رز درویشی در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. این هتل در مجاورت بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) در خیابان امام رضا واقع شده است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور اشاره نمود. هتل رز درویشی در ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل حلما

هتل حلما یکی از مجلل‌ترین هتل‌های دوستاره شهر مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و تا حرم مطهر حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. علاوه بر نزدیکی به حرم، فاصله کم هتل از برخی مراکز دیدنی شهر همچون مسجد گوهرشاد و پارک میرزاکوچک‌خان و نیز دسترسی راحت به فرودگاه،‌ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری از دیگر مزایای اقامت در این هتل است. این هتل با ۷۷ اتاق پذیرای میهمانان گرامی ‌است. ازجمله امکانات رفاهی موجود در اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، دسترسی به اینترنت، تلویزیون IPTV، صندوق‌امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام به‌همراه سرویس‌بهداشتی اشاره کرد.

بهترین هتل‌های ۳ ستاره را آنلاین رزرو کنید

بهترین راه برای رزرو هتل های مشهد در این روزها رزرو آنلاین است. اگر به دنبال رزرو بهترین‌ هتل‌های مشهد هستید پیشنهاد می‌کنیم بهترین هتل‌های مشهد را در جاباما مشاهده و باهم مقایسه کنید. جاباما به عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت اجاره ویلا ، اقامتگاه و رزرو هتل در ایران، مهم‌ترین دغدغه ایران‌گردان یعنی مطمئن بودن از محل اقامت را با ارائه اطلاعاتی کامل در مورد اقامتگاه‌ها و هتل‌های ایران و فرآیندی ساده برای رزرو آن‌ها برطرف کرده است. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین هتل ‌های سه ستاره مشهد آشنا کنیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.