پارک موج های آبی مشهد، بهترین پارک آبی خاورمیانه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سرزمین موج های آبی مشهد

تا چند سال گذشته همه ما مشهد را تنها به عنوان یک شهر مذهبی می شناختیم که زائران زیادی برای سفر به این شهر و زیارت امام رضا نیت می کردند. اما در سال های گذشته و با توجه به افزایش امکانات رفاهی و تفریحی این شهر مذهبی به عنوان یکی از بهترین شهرهای تفریحی در کشور معروف شده است. پارک های آبی مشهد به عنوان یکی از جذابیت های این شهر به حساب می آید. ما در این مقاله قرار است تا شما را با یکی از بهترین پارک های مشهد یعنی پارک موج های آبی مشهد آشنا کنیم تا در هنگام سفر به این شهر دوست داشتنی بتوانید از این پارک جذاب به عنوان یکی از جذاب ترین تفریح های مشهد استفاده کنید پس با ما همراه باشید.

سرزمین موج های آبی کجاست؟

اگر شما هم عاشق تفریح های تابستانی باشید این سوال را در ذهن خود دارید که کدام پارک آبی مشهد بهتره؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است نگاهی به لیست بهترین پارک های آبی مشهد بیندازید تا بتوانید در قدم اول با پارک های آبی مشهد آشنایی پیدا کنید و سپس یکی از آن ها را به عنوان بهترین پارک برگزینید.

سرزمین موج های آبی به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین پارک های آبی در مشهد معروف است. بیشتر کسانی که به این پارک آبی سر می زنند مسافرانی هستند که برای سفر به شهر زیارتی مشهد آمده اند.

مجموعه موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و از آن زمان به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین پارک آبی در مشهد معروف شد. این پارک جذاب در خیابان قاسم آیاد و در بلوار اندیشه قرار گرفته و مردم به راحتی می توانند با مترو و سایر وسائل حمل و نقل عمومی و قطار شهری مشهد خود را به این پارک آبی برسانند.

اگر قرار است با مترو به سرزمین های موج های آبی بیایید کافی است در ایستگاه پارک ملت پیاده شوید و با اتوبوس های قاسم آباد خود را به مجموعه موج های آبی برسانید. 

شماره تماس مجموعه موج های آبی

اگر شما قصد دارید به این مجموعه تفریحی سری بزنید اما از باز بودن آن در روزهای تعطیل و مناسبت های خاص اطلاع کافی ندارید کافی است تا با یک تماس تلفنی خیال خودتان را راحت کنید و اطلاعات لازم را از پاسخگویان مجموعه بپرسید.

شماره تماس مجموعه موج های آبی: ۰۵۱۳۶۲۲۹۰۱۵

ساعت کاری مجموعه موج های آبی

مجموعه موج های آبی هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ باز است و شما می توانید برای دو سانس قبل و یا بعد از ظهر به این مجموعه سر بزنید. همچنین این مجموعه ساعت کاری و سانس های متفاوتی را برای خانم ها و آقایان در نظر گرفته است تا هر دو گروه بتوانند با آرامش خیال بیشتری برای تفریح خود برنامه ریزی کنند.

مجموعه موج های آبی در روزهای زوج پذیرای بانوان خواهد بود و برای روزهای فرد آقایان می توانند به آنجا مراجعه کنند.

ساعت کاری سرزمین موج های آبی در ماه رمضان

سرزمین موج های آبی مشهد در ماه مبارک رمضان برنامه متفاوتی دارد چرا که مردم روزه دار در این ماه و با توجه به ساعت طولانی افطار در طول روز قادر به خرید بلیط از این مجموعه نخواهند بود. به همین دلیل این مجموعه در طول شب های ماه مبارک از ساعت ۲۱ تا ساعاتی قبل از سحر آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

قیمت بلیط ورودی مجموعه موج های آبی

قیمت بلیط سرزمین موج های آبی با توجه به سانس های متفاوت فرق دارد برای مثال اگر شما سانس قبل از ظهر را انتخاب کنید می توانید با پرداخت ۴۰ هزار تومان بدون هیچ محدودینی از امکانان این مجموعه استفاده کنید. همچنین اگر شما برای سانس بعد از ظهر قصد خرید بلیط را دارید می توانید با پرداخت ۳۰ هزار تومان و بدون هیچ محدودیتی از امکانات این مجموعه استفاده کنید.

عکس سرسره های سرزمین موج های آبی مشهد

قیمت بلیط ورودی ویژه کودکان زیر ۱۲ سال

اگر کودک زیر ۱۲ سال دارید که قرار است همراه شما به این مجموعه جذاب بیاید باید در نظر داشته باشید که هزینه بلیط ورودی برای کودکان نسبت به بلیط بزرگسالان کمتر است. شما می توانید با پرداخت تنها ۲۰ هزار تومان با فرزند دلبندتان به این پارک رویایی بیایید.

امکانات و خدمات سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی به دلیل تنوع بالا در انواع سرسره ها بسیار معروف است و به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی مشهد همیشه بهترین گزینه به حساب می آید.  کسانی که دوست دارند هیجان زیادی را تجربه کنند و یک روز لذت بخش و رویایی را در مشهد بگذرانند تفریح در سرزمین موج های آبی را به عنوان اولین اولویت تفریحی خود قرار می دهند. این پارک آبی امکانات و خدمات قابل توجهی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • جکوزی سرد و گرم
  • حمام ترکی
  • چاله فضایی
  • تیوب سواری
  • سرسره تورنادو
  • سرسره تاپسی توروی
  • سرسره تویستر
رستوران سرزمین موج های آبی مشهد

رستوران و کافی شاپ پارک آبی چطور است؟

وقتی به پارک آبی جذابی مانند موج های آبی سر می زنید قطعا باید زمان بسیار زیادی را در این مجموعه بگذرانید تا بتوانید حسابی دلی از عزا در بیاورید. اما زمانیکه شما زمان طولانی مدتی را در این مجموعه بگذرانید قطعا برای زمان ناهار، شام و یا میان وعده نیاز به غذا خواهید داشت. خوشبخانه سرزمین موج های آبی دارای رستوران و کافی شاپ فعالی است که با ارائه بهترین خدمات و محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کرده و مردم می توانند بدون هیچ دغدغه ای برای وعده های غذایی خود به این رستوران ها مراجعه کنند.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.