۶ مورد از بهترین رستوران ها برای افطاری در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
افطاری در رستوران های مشهد

وقتی به حال و هوای ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم جذابیت های این ماه دست به هم می دهند تا بتوانیم از این ماه پر خیر و برکت بهترین استفاده کنیم. یکی از هیجان انگیز ترین ویژگی های ماه مبارک رمضان انتظار برای وقت افطار و باز کردن روزه با غذاهای خوشمزه است. حالا در همین ماه مبارک خیلی ها به افطاری های خانگی قانع نمی شوند و دوست دارند تا به رستوران ها و بوفه های جذاب مشهد سری بزنند تا بتوانند بهترین و جذاب ترین افطاری ها را تست کنند. در این مقاله ۵ مورد از بهترین رستوران های مشهد برای افطاری در ماه مبارک رمضان را به شما معرفی کنیم تا اگر هوس افطاری بیرونی به سرتان زد بتوانید یک سفره بهشتی را در بهترین نقطه مشهد تست کنید.

افطاری مشهد، بهترین جاذبه مشهد در ماه رمضان

اگر تابحال به مشهد سفر کرده باشید، احتمالا در مورد غذای حرم هم چیزهایی شنیده اید. خوردن غذای حرم آرزوی خیلی هاست و برخی افراد اعتقاد خاصی به غذای نذری حرم دارند. حال به این فکر کنید که فرصت حضور در حرم برای افطاری را داشته باشید.

مشهد همیشه حال و هوای خاصی دارد و وقتی این فضا با ماه رمضان ترکیب شود، بی نظیرترین تجربه ای است که می توانید از سفر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های مشهد برای افطاری را به شما معرفی کنیم.

۱- رستوران پسران کریم، بهترین رستوران مشهد برای افطاری

رسنوران پسران کریم مشهد بکی از جذاب ترین و معروف ترین رستوران های مشهد به حساب می آید. این رستوران به چلو ماهیچه های مخصوصی که دارد بسیار معروف است و مشتریان پرو پا قرص این رستوران معنقدند که بهترین چلو ماهیچه مشهد و یا دنیا در این رستوران پخته می شود. حالا در ماه رمضان رستوران پسران کریم مشهد باز است و منتظر روزه دارانی است که دوست دارند روزه خود را با یک شام هیجان انگیز باز کنند.

افطاری مشهد

البته بساط چای و خرما در این رستوران برقرار است. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بلافاصله بعد از خوردن چای سراغ شام بروید پیشنهاد می کنم رستوران پسران کریم مشهد را فراموش نکنید.

۲- رستوران سنتی بابا قدرت، بوفه افطار مشهد

رستوران بابا قدرت جزو رستوران های پر طرفداری است که در ماه مبارک رمضان بسیار شلوغ و پر صداست چرا که این رستوران با آماده کردن منوی مخصوص ماه مبارک رمضان پذیرای روزه دارانی است که دوست دارند با یک افطار سنتی روزه خود را باز کنند. البته این رستوران منوی همیشگی و جذاب غذاهای خودش را نیز حفظ کرده و شما می توانید در یکی از شب های ماه مبارک برای افطار و شام میهمان این رستوران باشید.

رستوران سنتی بابا قدرت مشهد

اگر نام این رستوران برایتان آشنا نیست و با منو و قیمت غذاهای این رستوران آشنایی ندارید. پیشنهاد می کنم با خواندن مقاله از سیر تا پیاز رستوران بابا قدرت مشهد اطلاعات خود را کامل کنید.

رستوران بابا قدرت مشهد منو جذابی و واسه ماه رمضان در نظر گرفته، از نون و پنیر و سبزی گرفته تا شعله زرد و شیر برنج و حلیم! پس اگه یه افطاری کامل و درست و حسابی خواستید این رستوران جذاب و فراموش نکنید. 

۳- رستوران عطار پاتوق طرفداران حلیم و افطاری در مشهد

اگر شما هم جزو آن دسنه افرادی هستید که ماه رمضان را به خاطر حلیم و آش های جذابش دوست دارید به شما پیشنهاد می کنم رستوران عطار را یکبار امتحان کنید. چرا که این رستوران جذاب بهترین آش ها و حلیم های خوشمزه را سرو می کند. همچنین شما اگر طرفدار غذاهای سنتی مشهدی هستید پیشنهاد می کنم طعم لذیذ شعله مشهدی را نیز تست کنید.

افطاری در رستوران حلما مشهد

۴- رستوران حلما، بهترین رستوران برای افطاری در مشهد

رسنوران حلما با منوی باز و بوفه افطاری یک از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین منوهای افطاری و سحری را به مشتریان خود ارائه می دهد. در این رستوران علاوه بر سفارش شام می توانید سفره افطار سنتی با تمام مخلفات از جمله شعله زرد، شیربرنج و حلیم سفارش دهید و بهترین افطار خود را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

رستوران حلما پاتوق روزه داران

۵- افطاری جذاب در کافه های مشهد

یکی ار جذاب ترین و هیجان انگیز ترین افطاری های مشهد را می توانید در بهترین کافه های مشهد تجربه کنید. کافه های مشهد پاتوق جذابی برای جوانان است چرا که محیط صمیمانه تر و جالب توجه تری دارد و مشتریان می توانند زمان طولانی تری را در کافه بگذرانند. اگر دوست دارید از بهترین و جذاب ترین کافه های مشهد که منو جذابی برای افطاری دارند مطلع شوید. می توانید با مطالعه مقاله بهنرین کافه های مشهد جذاب ترین پاتوق خود را بشناسید.

عکسی از کافه های مشهد در پاییز

۶- طباخی فرهنگ مشهد، پاتوق کله پاچه خورها

اگر اهل خوردن کله پاچه باشید و یخواهید با یک افطاری سنگین و چرب روزه خود را باز کنید می توانید به طباخی فرهنگ سری بزنید و دلی از عزا در بیاورید. در نظر داشته باشید که در این کله پزی می توانید انواع آش و حلیم جذاب و با کیفیت را تست کنید. پس اگر اهل کله پاچه خوردن نیستید نگران نباشید چرا که طباخی فرهنگ غذاهای هیجان انگیزی برای شما در منو قرار داده است. کله پاچه مشهد در مجموع یکی از بهترین کله پاچه های ایران به حساب میاد.

طباخی فرهنگ مشهد

ماه رمضان در مشهد  به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا حال و هوای متفاوت تری نسبت به دیگر شهرهای کشور دارد و به همین دلیل مردم روزه دار در این ماه آسمانی دوست دارند تا زمان بیشتری را در این شهر بگذرانند. همانطور که می دانید مردم روزه دار باید قصد سفر بیش از ده روز را در برنامه سفر خود داشته باشند تا هم بتوانند مسافرت خوبی را در ماه مبارک تجربه کنند و هم از نظر شرعی برای روزه ای که می گیرند مشکل خاصی پیش نیاید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
علیرضا جان (1 ژوئن 2019)

بوفه افطاری هایی ککه تو کافه ها می گذارند خداییش خیلی خوبه ادم دوست نداره ماه رمضون و افطاریاش تموم شه

    mashad_admin (16 ژوئن 2019)

    با سلام
    ماه رمضان است و افطاری های جذاب و بی نظیرش. خدا برکت این ماه را زیاد کند.

مهدی موسوی (1 ژوئن 2019)

ماه رمضون فقط حلیم میچسبه اونم تو رستوران حلما. واقعا حلیم های خوش طعمی داره این حلما

    mashad_admin (16 ژوئن 2019)

    با سلام
    دقیقا نظر شما درست است حلیم های حلما طعم بی نظیری دارد