آشنایی با کافه کتاب آفتاب مشهد، مسیر دسترسی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کافه کتاب آفتاب مشهد

کافه کتاب آفتاب مشهد، در یکی از محله‌های قدیمی مشهد به آدرس: خیابان دانشجو، حدفاصل چهارراه دکتری و چهارراه گلستان در بازارچه کتاب قرار گرفته است. این فضای دوستانه، بهترین مکان برای نوشیدن یک فنجان چای و قهوه برای دوست‌داران اهل کتاب و فرهنگ است. در ادامه مقاله شما با فضای این کافه جذاب و کتاب‌های موجود در آن بیشتر آشنا خواهید شد.

کافی‌شاپ کافه کتاب آفتاب، محیطی دنج و آرام برای قرارهای دوستانه

کافی شاپ این کافه کتاب را می‌توان یکی از بهترین کافی شاپ‌های شهر مشهد معرفی کرد؛ ترکیب یک فضای آرام با مطالعه کتاب‌های روز و موردعلاقه‌تان. از آنجایی که این کافه کتاب در نزدیکی سالن‌های سینمای مشهد قرار دارد، هر روزه عده زیادی از دوستداران هنر و فرهنگ در آن گرد هم جمع می‌شوند و به نقد و بررسی یکی از فیلم‌ها یا کتاب‌های جدید می‌پردازند. اگر شما هم از دوستداران فرهنگ، هنر و کتابخوانی هستید؛ این مکان یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای شما در شهر مشهد است.

علاوه بر این‌، اگر میخواهید ساعاتی را با دوستان‌تان در آرامش در مرکز شهر باهم بگذرانید، ما این کافی‌شاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کافی شاپ، کافه کتاب آفتاب

کتاب فروشی کافه کتاب آفتاب، برای تمام سلیقه‌ها

این کتاب فروشی یکی از جامع‌ترین کتاب فروشی‌های استان خراسان رضوی است.تنوع بالای کتاب‌ها، این کتاب فروشی را به یکی از پرمخاطب‌ترین فروشگاه کتاب مشهد تبدیل کرده است. در کتاب فروشی کافه کتاب آفتاب قدیمی‌ترین و جدیدترین کتاب‌های سینمایی، هنری، ادبی، کودک و نوجوان، فلسفی و مذهبی یافت می‌شود. در کنار کتابفروشی کافه کتاب می‌توانید از بخش فروشگاه انواع صنایع دستی، آلبوم‌های موسیقی سنتی و سایر لوازم فرهنگی را تهیه کنید.

بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که، در این کتاب‌فروشی کتاب درسی موجود نیست و پیشنهاد می‌دهیم برای یافتن کتاب درسی مورد نظرتان به بزرگترین بازار فروش کتاب درسی، در پاساژ مهتاب مشهد مراجعه کنید.

برگزاری رویدادهای جذاب در کافه کتاب شهر آفتاب مشهد

کافه کتاب آفتاب از قدیم پاتوقی برای نویسندگان مشهدی و علاقه‌مندان به ادبیات بوده است. کافه در طول سال برنامه‌هایی مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی دارد. برگزاری و اجرای این برنامه‌ها از دو طریق صورت می‌گیرد؛ گاهی هماهنگی‌های لازم از سمت مدیر کافه انجام می‌شود و از نویسنده‌ها و اهالی هنر دعوت می‌کنند تا در جلسه‌ای چندساعته از آثارشان بگویند و سوالات مخاطبان را پاسخ دهند.

برگزاری کلاس‌های متنوع از دیگر اتفاق‌های این کافه است. کلاس‌های آموزشی به فراخور شرایط داخل محیط کافه یا در سالن اجتماعات بازار کتاب برگزار می‌شوند. کلاس‌های داستان‌نویسی، خوشنویسی، کارگاه ویراستاری و درست‌نویسی از جمله کارگاه‌های آموزشی است که در کافه کتاب مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد در کافه کتاب آفتاب مشهد

فراهم کردن حال خوب برای شما در مرکز شهر

در انتهای معرفی این مکان دوست داشتنی و جذاب به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید کتاب دارید یا تمایل دارید ساعاتی را در کافه‌ای زیبا بگذرانید و در فضایی آرام مطالعه کنید و قهوه بنوشید، حتما سری به این کافه زیبا بزنید.

اگر تجربه‌ی حضور در کافه کتاب آفتاب مشهد را دارید نظرات و خاطرات خود را با ما در میان بگذارید. چه تجربه‌ای از کافه کتاب آفتا دارید؟ منتظر نظرات شما درباره این کافه دنج و دوست داشتنی هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.