پاساژ مهتاب مشهد، بهترین مرکز خرید تخصصی کتاب در شهر مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بورس فروش کتاب در مشهد

در این روز های کرونایی همه توصیه به کتاب خواندن، فیلم دیدن و ورزش کردن می کنند. بله کتاب خواندن از ازل جزو مفید ترین کارهای برای بشر محسوب می شد. از آنجایی که این روز ها دنیای اینترنتی جای سرگرمی های فیزیکی را گرفته است، باعث شده برخی از ما کمتر به کتاب فروشی ها برویم و نسخه فیزیکی کتاب های مورد علاقه مان را تهیه کنیم. این در صورتی که نشستن روی کاناپه و لمس کردن برگه های کتاب در کنار خوردن دمنوش زنجبیل حال و هوای دیگری دارد. امروز تصمیم گرفته ایم برای زنده کردن این حال و هوا به پاساژ مهتاب مشهد که مخزنی از کتاب های مختلف است سر بزنیم پس همراه ما باشید.

اگر اهل کتاب هستید به پاساژ مهتاب در شهر مشهد بروید

تقریبا اکثر اهالی مشهدی‌ نام پاساژ مهتاب را شنیده‌اند و حداقل یک کتاب درسی از این بازارچه تخصصی کتاب، خریده اند. پاساژ مهتاب یک مرکز فروش تخصصی ۴ طبقه کتاب است که قدمت ۴۰ ساله دارد. این ساختمان در سال ۱۳۵۶ افتتاح شده است. این بازارچه خرید و فروش کتاب به اندازه مرکز خرید الماس شرق مشهد سرشناس است.

کتابفروشی پاساژ مهتاب مشهد

پاساژ مهتاب مشهد کجاست؟

در انتهای خیابان سعدی شهر مشهد یک مرکز خرید تخصصی برای خرید کتاب مختلف دنیا وجود دارد به اسم پاساژ مهتاب. سریع‌ ترین راه رسیدن به پاساژ مهتاب برای خرید کتاب مورد نظرتان استفاده از مترو است. در هر کجای شهر که هستید، کافی است خودتان را به مترو برسانید و در ایستگاه سعدی پیاده شوید. حالا با طی کردن مسافتی کوتاه می توانید خودتان را به بازارچه کتاب های مهتاب برسانید.

نکته جالب این است که طبقاات زیرین پاساژ مهتاب از قدیم محلی برای کارگاه های دوزندگی کفش و لوازم الکترونیکی بوده است.

آدرس پاساژ مهتاب: خراسان رضوی، مشهد، خیابان سعدی، بازارچه کتاب مهتاب

تلفن پاساژ مهتاب در شهر مشهد: ۰۵۱ ۳۲۲۲ ۸۱۹۱

ساعت کار پاساژ مهتاب مشهد: ۸:۳۰ صبح الی ۲۰ شب

خرید کتاب دست دوم از بازار کتاب مهتاب در شهر مشهد

یکی از جذابیت های بازارچه مهتاب خرید و فروش کتاب های دست دوم است. این کار علاوه بر خلوت کردن کتابخانه کمک می کند تا یکسری از کتاب های نایاب را پیدا کنیم. فروشندگان کتاب دست‌دوم در این کتاب فروشی بزرگ طبق قیمت روی جلد انجام می‌ شود. حالا اگر کتابی افزایش قیمتش زیاد باشد، عرف بازار و چاپ جدید تعیین‌کننده میزان خرید آن است و نه قیمت قدیم؛ اما اگر تغییرات زیاد نباشد، طبق قیمت روی جلد خریداری می‌ شود و به قیمت جدید فروش می رسد.

قیمت خرید کتاب دست دوم در پاساژ مهتاب

پیشنهاد مشهد مگ به شما طرفداران کتاب این است که بعد از پیدا کردن کتاب مورد علاقه تان به برج آلتون واقع در خیابان دانشگاه بروید و با غذا خوردن در رستوران پسران کریم مشهد این لذت را تکمیل کنید.

لیست کتاب فروشی های پاساژ مهتاب

از آنجایی که اهمیت مطالعه و طرفداران کتابخوانی این روز ها افزایش یافته اند بهتر است با جامع ترین کتابفروشی ها آشنا شویم تا در صورت امکان کمترین تردد را داشته باشیم و تا جای ممکن سفارش اینترنتی بدهیم. در ادامه برخی از کتابفروشی های پاساژ مهتاب را معرفی می کنیم.

  • کتابفروشی مهر و ماه
  • کتاب فروشی سخن
  • کتابفروشی اوستا
  • کتابسرای جامع حقوقی آوای حکمت

پاساژ مهتاب بهتر است یا شهر کتاب مشهد؟

فروشگاه های زنجیره ای شهر کتاب در شهر مشهد واقع در چهارراه ابوطالب نیز شعبه دارد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که برای خرید کتاب باید به کدام یک از این دو مخزن کتاب مراجعه کنید، باید بگویم که جواب نزد خودتان است. بله این شما هستید که انتخاب می کنید. شهر کتاب یک کتاب فروشی مدرن و کامل است که بیشتر کتاب های در همه زمینه ها را دارد. چیزی که شهر کتاب را از بازارچه کتاب مهتاب متمایز می کند، طراحی مدرن و حضور بخش های مختلف از جمله نوشت افزار و صنایع دستی است.

بهترین مرکز خرید و فروش کتاب در مشهد

با رفتن به شهر کتاب می توانید علاوه بر خرید کتاب مورد نظرتان دیگر وسایل جانبی را هم تهیه کنید. اما رفتن به بازار مهتاب حس قدم زدن در کتابفروشی های قدیمی خیابان انقلاب تهران را دارد. حسی نوستالژیک که می توانند طرفداران سبک های سنتی را راضی نگه دارد. علاوه بر این شما در مرکز خرید مهتاب مشهد امکان مقایسه قیمت ها و به فروش گذاشتن کتاب های دست دوم خود را نیز دارید. حالا می توانید برای خرید کتاب انتخاب بهتری داشته باشید.

پیشنهاد مشهد مگ به زائرین حرم امام رضا (ع)

در آخر پیشنهاد مشهد مگ به شما این است که اگر خودتان اهالی شهر مشهد هستید یا به تازگی ساکن این شهر شده اید و از کتاب خواندن لذت می برید، یک روز از زمان خود را به گشت و گزار در میان کتابفروشی های مجتمع مهتاب مشهد سپری کنید. اما اگر مسافر هستید و قصد تفریح دارید، بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که همزمان با خرید کتاب از جاهای دیدنی مشهد یا رستوران های جذاب مانند رستوران معین دربانی مشهد نیز لذت ببرید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.