کافی شاپ لئون مشهد،بهترین کافه لوکس برای قرارهای دونفره

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کافه لئون مشهد کجاست

کافه لئون مشهد یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید که این روزها به عنوان یکی از پاتوق های جذاب مشهد از آن نام برده می شود. امکان ندارد کسی به این جای جذاب سر بزند و ناراضی از آن بیرون بیاید. اگر شما هم دوست دارید در مورد جذابیت های این کافه بی نظیر اطلاعات لازم کسب کنید پیشنهاد می کنم در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

کافه لئون مشهد کجاست؟ بهترین کافی شاپ آبادگران مشهد

کافه لئون مشهد در قسمت شمال غربی مشهد قرار گرفته یعنی در بلوار کاوه مشهد و دقیقا در داخل مجتمع رفاهی آبادگران مشهد برج ۱ و b1 قرار گرفته است. کافه لئون یکی از بهترین کافی شاپ‌های آبادگران مشهد به شمار می‌رود. شما می توانید به راحتی و با سوار شدن یک خط اتوبوس خود را به ایستگاه شهید کاوه مشهد برسانید و پس از چند دقیقه پیاده روی تابلوی هیجان انگیز کافه لئون را مقابل خود ببینید.

ادرس کافه لئون مشهد

کافه لئون بهترین کافه فضای باز مشهد

پیدا کردن یک کافه فضای باز در مشهد کار چندان راحتی نیست. خوشبختانه کافه لئون علاوه بر فضای باز در محیطی شبیه به یک پشت بام واقع شده و این امکان را برای مردم ایجاد کرده تا مشهد را زیر پاهای خود لمس کنند. اگر به این کافه دوست داشتنی سر زدید پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان استفاده از فضای باز آن را از دست ندهید.

امکانات و خدمات کافه لئون مشهد

مسئولان کافه لئون مشهد برای در نظر گرفتن رفاه حال مسافران امکانات و خدمات ویژه ای را به وجود آورده اند تا مراجعه کنندگان بتوانند ساعاتی خوش را در کافه لئون بگذرانند.

شما با مراجعه به ایم کافه جذاب برای کشیدن سیگار در فضای باز آزاد هستید. همچنین سیستم اینترنت پر سرعت این امکان را به مراجعه کنندگان می دهد تا بتوانند به راحتی تصاویر خاطره سازی خود در کافه را در صفحات شبکه های اجتماعی خود آپلود کنند.

کافه لئون دارای پارکینگ اختصاصی برای پارک خودرو مراجعه کنندگان خود نیست اما اگر با خودور شخصی به این کافه سر بزنید حتما جا پارک در نزدیکی ساختمان کافی شاپ پیدا خواهید کرد.

امکانات و خدمات کافه لئون مشهد

جاهای دیدنی مشهد نزدیک کافه

یکی از ویژگی های مثبت کافه لئون این است که به دانشگاه فردوسی مشهد بسیار نزدیک است. به همین دلیل این کافه برای دانشجویان مشهدی بسیار خاطر انگیز و جذاب است. همچنین در اطراف خیابان کافه دسترسی بسیار راحت به پارک کوهسنگی مشهد خواهید داشت. پس اگر بعد از کافه گردی هوس قدم زدن و پیاده روی در یک محیط دلچسب به سرتان زد حتما پارک جذاب کوهسنگی را در برنامه خود قرار دهید.

قیمت منو کافه لئون مشهد

کافه لئون به عنوان یک کافه لوکس و درجه در مشهد قیمت منوی نسبتا بالایی دارد. این قیمت با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده و همچنین کیفیت بالای نوشیدنی ها و غذاهایی که سرو می کند بسیار به صرفه به نظر می آید.

قیمت منو غذاهای کافه لئون

رزرو کافه لئون برای برگزاری جشن تولد

کافه لئون یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین کافه ها برای قرارهای خاص به حساب می آید. پیشنهاد می کنم اگر برای جشن تولد گرفتن و یا قرارهای خاص دو نفره این کافه را انتخاب کردید به هیچ عنوان این نکته را فراموش نکنید که قبل از حرکت و برنامه ریزی حتما باید میز خود را رزرو کنید.

بهترین پیشنهاد کافه لئون

کافه لئون به قهوه ترک های جذابش معروف است. قهوه های این کافه کیفیت و طعم بسیار بالایی دارد و بیشتر افرادی که به لئون سر می زنند دوست دارند تا طعم خوش قهوه ترک های لئون را بچشند. از دیگر جذابیت های منو لئون می توان به پاستای مخصوص آن اشاره کرد. طعم لذیذ پاستا آلفردوهای این کافه با روح و روان شما بازی می کند.

به عنوان یک پیشنهاد فوق العاده جذاب در نظر داشته باشید که بوفه صبحانه های لئون در روزهای جمعه می تواند خاطره دلنشینی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر در یکی از روزهای جمعه به دنبال جایی برای صرف صبحانه ای لذت بخش می گشتید کافه لئون را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

فضای مناسب کافه لئون مشهد

نظرات کاربران در مورد کافه لئون مشهد چیست

بیشتر کاربرانی که برای بار اول به این کافه پا گذاشته اند نسبت به قیمت بالای منو اعتراض دارند. اما کسانی که لئون را پاتوق همیشگی خود می دانند معتقدند که امکانات و خدمات این کافه بی نظیر و خصوصا دکور و فضای مناسبش ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مهلا (29 نوامبر 2019)

فضاى vipبراى برگزارى جشن تولد داره اين كافى شاپ

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام دوست عزیز
    فضای متفاوت و دوست داشتنی این کافه برای جشن تولد خیلی مناسبه اما برای دریات اطلاعات دقیق تر با کافه تماس بگیرید.