۵ مورد از کافه های فضای باز مشهد که از آن خبر ندارید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کافه های فضای باز مشهد

این روزها مردم برای پیدا کردن یک کافه جذاب که بتوانند در آن لحظات شیرین و خاطره انگیزی را بگذرانند به دنبال ویژگی های خاصی هستند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که کاربران به دنبال آن مشهد را زیر و می کنند پیدا کردن کافه ایست که فضای باز داشته باشد تا آن ها بتوانند در شرایط متفاوت و جذاب قهوه خود را میل کنند. در ادامه همراه ما باشید تا مهم ترین و البته معروف ترین کافه های فضای باز مشهد را با هم بیشتر بشناسیم.

۱-کافه لئون، مشهد زیر پای مردم

یکی از مهم ترین و جذاب ترین کافه های فضای باز مشهد که توجه کاربران زیادی را به خود جذب کرده کافه لئون مشهد نام دارد. این کافه با وجود فضای باز و یک بالکن جذاب پاتوق هیجان انگیزی برای قرارهای دو نفره و جشن تولدهای دوستانه به حساب می آید.
کیفیت کافی شاپ لئون مشهد چطوره؟
کافه لئون مشهد یکی از لوکس ترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید. این کافه با وجود دکور و فضایی جذاب به عنوان یکی از کافه های درجه ۱ مشهد نام برده می شود. البته منو نوشیدنی ها و غذاهای این کافه کیفیت بسیار بالایی دارد. پیشنهاد می کنم اگر به این کافه هیجان انگیز سر زدید به هیچ عنوان شانس تست کردن قهوه های بی نظیر لئون را از خود نگیرید.

فضای باز کافه لئون مشهد

۲-کافه شهرزاد مشهد؛ کمی دور تر از مشهد

کافه شهرزاد نام یکی از کافه های سنتی در اطراف مشهد است. این کافه در نزدیکی پارک طبیعی هفت حوض مشهد قرار دارد و پاتوق هیجان انگیزی برای جوان های مشهدی فراهم کرده است. کافه شهرزاد یک کافه سننتی ساختار شکن است که علاوه بر سرو انواع نوشیدنی و سالاد و تست های جذاب، انواع غذاها و کباب های ایرانی را نیز در منو خود جا داده است.
فضای باز این کافه موجب شده تا مردم بتوانند در کمال آرامش در محیطی باز و در میان درختان نوشیدنی خود را نوش جان کنند.

کافه فنجون مشهد، نقلی ترین کافه حیاط دار مشهد

کافه فنجون مشهد یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد به حساب می آید. صاحبان این کافه به مدت بیش از ۱۰ سال، تجربه مدیریت کافه در خارج از ایران را داشته اند به همین دلیل کافه فنجون به عنوان یکی از استانداردترین کافه ها در سطح بین المللی در شهر مشهد فعالیت می کند.
کافه فنجون با وجود دو سالن فضای باز و فضای بسته پذیرای افراد سیگاری و غیر سیگاری خواهد بود. فصای باز این کافه برای برگزاری تولدهای دوستانه بسیار مناسب است و مردم می توانند برای مراسم های کوچک خود روی این کافه حساب باز کنند.
آدرس کافه فنجون مشهد: بلوار سجاد، بین چهارراه بهار و بزرگمهر، پاساژ آرین طبقه مثبت ۱
نلفنن کافه جهت رزرو میز: ۰۵۱۳۷۶۳۲۳۴۸

کافه سنتی شهرزاد مشهد

۳-کافه نبات مشهد، لوکس ترین کافه فضای باز

کافه نبات از جمله لوکس ترین و شیک ترین کافه های مشهد به حساب می آید. این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی و میزبانی از مردم است. کافه نبات یکی از معدود کافه هایی است که با وجود فضای باز و حیاط دار محیط جذابی را برای کسانی که دوست دارند نوشیدنی خود را در کافه های فضای باز میل کنند در اختیار کاربران قرار داده است.
پیشنهاد می شود اگر برای قرارهای دوستانه به دنبال کافه ای شیک و لوکس می گردید، حتما کافه نبات را در اولویت خود قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به محبوبیت بالای این کافه باید در درجه اول به صورت تلفنی میز و ساعت حضور خود را در این کافه رزرو کنید.
آدرس کافه نبات: خیابان سلمان فارسی، نرسیده به فلسطین، نبش کوچه صفا
تلفن رزرو: ۰۹۱۵۱۱۱۲۶۷۶

۴-نانو کافه بیکری مشهد

از دنج ترین و صمیمی ترین کافه هایی که در سراسر مشهد می توان به آن اشاره کرد کافه بیکری نام دارد. این کافه با وجود فضایی دنج و گرم یکی از شلوغ ترین پاتوق های جوانان مشهدی به حساب می آید.
اسنک های خوشمزه و هیجان انگیزی که تنها مخصوص نانو کافه بیکری است طعم بی نظیری دارد و در کنار قیمت مناسب منوی رستوران، ترکیبی جالب توجهی را برای کاربران به وجود می آورد.
آدرس کافه فضای باز مشهد: خیابان احمد آباد، بین ابوذر غفاری
تلفن رزرو: ۰۵۱۳۸۴۶۶۸۶۹

نانو کافه بیکری مشهد

۵-کافه سیلوانا مشهد، پاتوق جوان های خاص مشهدی

کافه سیلوانا یکی دیگر از کافه های محبوب و هیجان انگیزی است که بیشتر مردم مشهد برای برگزاری تولدها و مراسم های کوچک دوستانه به آن سر می زنند. محیط باز و فضای جذاب این کافه شرایط خوبی را برای گرفتن عکس های دو نفره و خاطره سازی در آن فراهم کرده است.
قیمت منو نوشیدنی و غذاهای این کافه به نسبت سرویس دهی عالی و فضای جذابی که دارد بسیار مناسب است. همچنین کیفیت این کافه به نسبت دیگر کافه های مشهد در سطح درجه یک قرار دارد.

نانو کافه بیکری مشهد
پیشنهاد می کنم اگر برای برگزاری مراسم تولد به این کافه فکر می کنید حتما قبل از برنامه ریزی برای رزرو صندلی با روابط عمومی کافه تماس بگیرید تا با خیال راحت به برگزاری یک مراسم هیجان انگیز فکر کنید.
آدرس کافه سیلوانا مشهد: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۱۳ و ۱۵
تلفن کافه سیلوانیا مشهد برای رزرو: ۰۵۱۳۷۶۶۵۲۵۲
حالا نوبت شماست تا ادامه این مقاله را بنویسید و برای ما از دیگر کافه های فضای باز مشهد بنویسید. به نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.