بهترین کله پزی مشهد – بهترین کله پاچه مشهد را کجا بخوریم؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین کله پزی مشهد - بهترین کله پاچه مشهد را کجا بخوریم؟

کله پاچه یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین غذاهای ایرانی به حساب می آید که خیلی از ایرانی ها هیچ وقت از خوردن آن سیر نمی شوند. اما یکی از دغدغه های اصلی مردم برای این غذای جذاب پختن و یا تهیه کردن آن است. پختن کله پاچه دردسرهای زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا این غذای پر دردسر را از بیرون تهیه کنند. پیدا کردن یک کله پزی درست و حسابی که بشه به راحتی به درستی کار آن ها اعتماد کرد کار چندان سختی نیست چرا که این روزها و در فضای اینترنت کاربران نظرات خود را به درستی بیان می کنند و شما می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت مورد اعتماد ترین بهترین کله پزی های مشهد را پیدا کنید.

اگر اهل خوردن کله پاچه باشید و در مشهد زندگی کنید، حتما اینو می دونید که بهترین کله پاچه تو کل دنیا و می تونی تو مشهد پیدا کنی چرا که بهترین پاتوق های کله پزی تو همین مشهده! اگر قراره به مشهد سفر کنی یا دوست داری بهترین کله پزی مشهد رو بشناسی پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله پلک رو هم نذارید و نوشته های من و دنبال کنید تا از بهترین کله پزی های مشهد و بهترین کله پاچه مشهد با خبر بشید!

طباخی طلوع مشهد - بهترین کله پاچه مشهد را امتحان کنید!

طباخی طلوع مشهد – بهترین کله پاچه مشهد را امتحان کنید!

اگر اهل خوردن کله پاچه باشید حتما اسم کله پزی طلوع به گوشتان آشناست چرا که این کله پزی به عنوان بهترین و جذاب ترین کله پزی تو کل ایران معروفه و همه کسانی که از بهترین رستوران مشهد خبر دارنداین کله پزی و به عنوان جذاب ترین و برترین طباخی های مشهد می دونند! کله پزی حمید طلوع و مردم مشهد بیشتر به نام حمید کله پز می شناسند چرا که صاحب اصلی طباخی طلوع مشهد آقایی به نام حمید است که کارش را بسیار خوب بلده و همیشه برای ارائه بهترین کیفیت به مشتریانش تلاش می کنه!

کله پزی طلوع، تو کل مشهد حرف اول و می زنه! اگه یه روز کله سحر دلت کله پاچه خواست این آدرس کله پزیه طلوع و یادت نره: مشهد، بلوار وکیل آباد، بعد از سه راه آب و برق (دانشجو) بین خیابان ۳۵ و ۳۷

نطرات مردم درباره حمید کله پز مشهد

اولین نکته ای که برای خوردن کله پاچه تو طباخی طلوع باید در نظر داشته باشید این است که کله پاچه های این طباخی به سرعت یک چشم به هم زدن تموم می شه! پس اگه دلتون کله پاچه می خواد اونم از نوع حمید کله پز نباید دیرتر از ۶ صبح برید کله پزی! مردم حمید کله پز و به عنوان یک طباخی تمیز و مرتب می شناسند که خیالشون از هر جهت راحته اما غذاهای این طباخی برای خیلی از مشتریا گرون به حساب می آد ولی خب طعم خوش و کیفیت بی نظیر کله پاچه های حمید کله پز به پرداختن پول بیشتر می ارزه! در کل کله پاچه حمید از نظر خیلیا بهترین کله پاچه مشهد به حساب میاد.

کله پزی طلوع مشهد

طباخی دانش مشهد – از مشهورترین کله پزی های مشهد

طباخی دانش مشهد یکی از بهترین طباخی های این شهر به حساب می آید. این کله پزی یه قانون داره که هر کی به اونجا می ره حتما باید رعایت کنه! اون قانون اینه که هر کی آّب کله یا آب مغز بخواد حتما باید اول نونشو تو کاسه تیلیت کنه و بعدش در خواست آبگوشت بده! کله های این طباخی طعم خوبی داره و فضای مناسبی برای صیحانه خوردن با خانواده داره! اگر اهل سیرابی خوردن باشید یاید در نظر داشته باشید که سیرابی فقط عصرا سرو می شه و شما صبح ها فقط می تونید کلپچ بزنید بر بدن!

طباخی دانش انتهای خیابان دانشجوی مشهده، اگه به این طباخی رفتی حواست باشه اول تیلیت کنی و بعدش آب کله و ازشون درخواست کنی!

طباخی هفت تیر مشهد

طباخی کوثر یکی از کله پزی های قدیمی مشهده که چون تو خیابان هفت تیر قرار گرفته به نام طباخی هفت تیر مشهد هم شناخته میشه! یکی از نکات مثبت این کله پزی اینه که اگه با کسانی که علاقه زیادی به کله پاچه ندارن و فقط واسه همراهی دوستاشون به طباخی میان می تونن دل و جگرهای خیلی خوشمزه این کله پزی و تست کنن! البته طباخی هفت تیر مشهد انواع املت و صبخانه ایرانی هم سرو می کنه اما هیچ چیز مثل کله پاچه های خوشمزش به دل نمی شینه!

اگر شما هم با دوستان و گروه هم سالان خود برای یک صبحانه مقوی و خوشمزه برنامه ریزی کرده اید پیشنهاد می کنم بعد از صرف صبحانه جذاب خود حتما به یکی از جاهای جذاب مشهد مثل طرقبه مشهد سری بزنید و با پیاده روی و انجام تفریحات جذاب یک روز دلنشین و جذاب را در مشهد بگذرانید.

طباخی فرهنگ مشهد دنج ترین کله پزی مشهد

طباخی فرهنگ یکی از بی سر و صدا ترین و دنج ترین طباخی های مشهد است که سال هاست به عنوان یک پاتوق قدیمی و جذاب بین مشهدیا خودش را جا کرده است. اگر صبح ها ساعت ۵ گذراتان به سمت بلوار معلم مشهد بیفتد حتما با یک مغازه کوچک و نقلی که پاتوق کله پاچه خورهای مشهده رو به رو خواهید شد.

طباخی فرهنگ هر روز تا ساعت ۹ صبح کله پاچه های جذابی و سرو می کنه اینم آدرسش: مشهد، بلوار معلم بین خیابان ۵۰ و ۵۳

طباخی فرهنگ مشهد

طباخی و جگرکی سحرخیز صیاد

کله پزی سحرخیز همان طور که از نامش مشخص است ویژه افرادی است که از کله سحر برای خوردن کله پاچه آماده اند. کله پزی سحر خیز بین مردمی که دوست دارند با قیمت مناسب کله پاچه های خوشمزه ای را تست کنند مناسب است چرا که قیمت منو این طباخی به نسبت کیفیت عالی خدماتش واقعا مناسب است.

بولوار صیاد شیرازی، تقاطع پیروزی و صیاد، طباخی و جگرکی سحرخیز

طباخی و جگرکی سحرخیز مشهد

طباخی خداپرست مشهد

طباخی خداپرست مشهد یکی از کله پزی های ناب محلی مشهد به حساب می آید. این کله پزی هر روز از ساعت ۵ صبح آماده سرویس دهی به مشتریان خود است و بعد از ظهرها خوشمزه ترین سیراب و شیردان دنیا را برای شما سرو می کند پس اگر گذرتان به سمت بولوار پیروزی مشهد افتاد تست کردن کلپچ های خاص این طباخی را از دست ندهید.

طباخی خداپرست مشهد

طباخی بره فراری مشهد

طباخی بره فراری تنها یک کله پزی نیست چرا که شما می توانید در هر ساعت از روز برای خوردن صبحانه ناهار و حتی عصرانه به آنجا بروید و از غذاهای متنوع و جذابش نوش جان کنید. این طباحی دور و بر بولوار امامت مشهد واقع شده و یک پاتوق جوان پسند برای کله پاچه خورهای مشهدی به حساب می آید.

بهترین کله پاچه از نظر مردم

راستی از نظر شما بهترین پاتوق کله پزی تو مشهد کدوم طباخیه؟ شما هم نظرات خودتونو بنویسید تا با هم از بهترین های مشهد بیشتر خبر دار شیم!

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان پاتوق های جذابی مثه کله پزی ها بیشتر از هر زمان دیگری طرفدار دارد چرا که بسیاری از روزه داران برای یکی از وعده های سحری یا افطار خود کله پاچه را انتخاب می کنند پس اگر شما هم ماه رمضان در مشهد افطار می کنید حتما به یکی از پاتوق های جذاب طباخی شهر سری بزنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سمانه (24 آگوست 2019)

اینجا فقط کله پزیای محدوده وکیل آباد رو نوشته. تعریفایی هم که کرده در حد مبالغه ست. کله پزای واقعی وسط شهر هستن از جمله کله پزی سینا محدوده راه آهن. کله پزی چهارراه گاراژدارا….