راهنمای رزرو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) با بهترین قیمت

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل های مشهد

استان خراسان رضوی یکی از استان‌های پر رفت و آمد است. سالانه مسافران زیادی به شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) سفر خواهند کرد. این مسافران زمان سفر نیاز به یک سکونتگاه نیز دارند.

جمعیت بیشتر شهر زیارتی مشهد از مسافران آن تشکیل شده است. چند سالی است که به خاطر وجود حرم در شهر مشهد اطراف آن را هتل و زائرسرا پر کرده است. این هتل‌ها هر کدام بسته به تعداد ستاره‌ای که دارند هزینه‌های خود را مشخص می‌کنند. فاصله هتل‌ها نیز در قیمت اتاق‌های آن موثر است. راهنمای هتل های مشهد در ادامه متن آورده شده‌اند.

موقعیت جغرافیایی

زمانی که تصمیم گرفتید به شهر مشهد سفر کنید برای خود از قبل مشخص کنید که در کجای مشهد می‌خواهید سکونت داشته باشید. خیابان‌های مشهد پر است از هتل و اقامتگاه‎هایی که برای مسافران ساخته شده است. زمان رزرو هتل در شهر مشهد به خیابانی که هتل در آن واقع شده است توجه ویژه کنید.

شناخت خیابان‌های اطراف حرم به این امر کمک شایانی خواهد کرد.

هتلی که شما برای اقامت انتخاب می‌کنید هر چقدر فاصله کمتری با حرم امام هشتم شیعیان داشته باشد رفت و آمد شما به حرم راحت‌تر خواهد بود. اگر شما هم مانند من شب‌نشینی در حرم امام رضا را می‌پسندید نزدیک بودن به حرم برای شما یک مزیت به شمار می‌رود.

هتل نزدیک حرم

قیمت هتل

دومین کاری که برای سفر باید انجام دهید بررسی کردن قیمت هتل‌ها است. انتخاب هتل به بودجه شما بستگی دارد. گزینه قیمت و بررسی قیمتی که قرار است بابت اقامتگاه پرداخته شود کار دوم شما است. امکانات هتل هزینه‌های آن را بالا و پایین می‌کند.

ستاره هتل

هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌هایی که گرفته‌اند تقسیم‌بندی خواهند شد. بدون شک برای شما هم تعداد ستاره‌های هتل از اهمیت زیادی برخوردار است. ستاره‌های هتل در کیفیت آن تاثیر خواهد داشت. بسته به تعداد ستاره‌ها امکانات و خدماتی به مسافران داده می‌شود. انتخاب کنید هتل چند ستاره برای شما نیاز است.

اگر شما دوست دارید مدت زمان اقامت کارهای روزانه‌ای که انجام می‌دهید اینجا هم داشته باشید به امکانات رفاهی هتل توجه کنید به تعداد ستاره‌های هتل اهمیت فراوانی بدهید. سالن ورزش، سالن بدنسازی، استخر، کافه‌شاپ، اتاق کنفرانس و… امکانات مازاد و جدای از اتاق اقامتی شما است.

نقل و انتقالات مسافران

زمانی که تصمیم گرفتید به پایتخت معنوی ایران سفری داشته باشید هتل‌هایی را برای اقامت انتخاب کنید که خدمات ارزنده و ویژه‌ای برای مسافران خود در نظر داشته باشند. این خدمات ارزنده هر چیزی را شامل خواهد شد. یکی از این خدمات ارزنده که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است خدمات نقل و انتقال مسافران است. اگر مسافرت با اتوبوس، قطار یا هواپیما را انتخاب کرده‌اید بدون خستگی به مقصد خواهید رسید.

زمان رسیدن به مقصد اگر هتل نمایندهای را برای بردن شما به اقامتگاه فرستاده باشد دیگر نیاز به پرس و جو و دنبال آدرس گشتن ندارید.

رزرو هتل از جا با ما

گام آخر؛ رزرو آنلاین هتل از جاباما

بعد از اینکه هتل مورد نظر خود را انتخاب کردید برای رزرو آنلاین آن تنها کافی است چند کلیک ساده کنید. در ادامه مراحل رزرو هتل‌های نزدیک به حرم مطهر در مشهد نوشته شده است.

جستجو و انتخاب

برای رزرو اقامتگاه کافی است در صفحه اول سایت جاباما، نام محل اقامت یا شهر و تاریخ ورود و خروج مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از جستجو نام شهر، در صفحه بعدی لیستی از مکان‌های اقامتی موجود در شهر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از فیلترهای قسمت سمت راست صفحه می‌توانید جستجوی اقامتگاه مورد نظرتان را با توجه به مشخصات دل‌خواه خود محدود نمایید.

در این مرحله با انتخاب تعداد و نوع اتاق های مورد نظر، وارد فرآیند رزرواسیون می‌شوید. پس از آن صفحه‌ای شامل رزرو را مشاهده خواهید کرد جهت ادامه روند رزرو بایستی بر روی کلید ادامه رزرو کلیک نمایید. همچنین در صورتی که قصد اصلاح رزرو را دارید می توانید از کلید برگشت استفاده نمایید.

عضویت و ورود

در ادامه، پنجره عضویت یا ورود به سایت جاباما برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن پست الکترونیک، شماره تماس و رمز عبور در سایت جاباما عضو شوید. همچنین در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام نموده‌اید، با وارد نمودن ایمیل و رمز عبور خود، به ادامه فرآیند رزرو بپردازید.

ورود اطلاعات

در بخش ورود اطلاعات،به ازای هر اتاق باید اطلاعات یکی از مسافرین وارد شود. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی مسافر، شماره تماس و کد ملی اوست.

پرداخت صورتحساب

تعدادی از اقامتگاه‌های موجود در سایت جاباما، جهت انجام رزرو قطعی نیاز به بررسی بیشتری دارند، که در این صورت منتظر تماس همکاران ما در جاباما بمانید. پس از برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم، با بروزرسانی همین پنجره وارد صفحه درگاه پرداخت هزینه خواهید شد.

پس از مشاهده این صفحه، می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت بانک، مبلغ رزرو را بصورت الکترونیکی پرداخت کنید.

قبل از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی به دقت قوانین جاباما را مطالعه نموده و گزینه «قوانین جاباما را مطالعه و آن را می‌پذیرم» را فعال نمایید. از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی می‌توانید مبلغ تعیین شده را واریز نمایید.

دریافت تایید اقامت

با پرداخت پس از خروج از درگاه الکترونیکی بانک، واچر بصورت اتوماتیک نمایش داده می‌شود. توصیه می‌شود که با همراه داشتن واچر (نامه اقامت) اقامتگاه مورد نظر، در تاریخ تعیین شده به محل اقامتی مراجعه کرده و اقامت خوشی را با رزرو مکان مد نظر خود از سایت رزرواسیون آنلاین جاباما تجربه کنید.

رزرو شما درصفحه کاربری‌تان نهایی شده و می‌توانید واچر خود را دریافت کنید.

در صورت تمایل به لغو رزرو، با مراجعه به قسمت لیست سفارشات در سایت، مسافران گرامی می‌توانند با ارائه درخواست کنسلی نسبت به لغو درخواست اقدام نمایند. همکاران ما طبق قوانین اقامتگاه و سایت به درخواست مسافران ارجمند در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.

البته به جز هتل انواع دیگری از اقامتگاه در سایت جاباما موجود است که تا هر مسافری بتواند متناسب با بودجه‌ی خود به این شهر مقدس سفر کنید. اجاره سوئیت در مشهد و رزرو مهانپذیر در مشهد انواع دیگری از اقامت در مشهد هستند که طرفداران زیادی هم دارند.

مشهد شهر بزرگی در شمال شرقی ایران است. دوره حکومت افشاریان این شهر به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده بوده است. شهر مقدس مشهد دومین شهر پهناور ایران است. اولین شهر پهناور در ایران پایتخت کشور است. شهر مشهد به سبب قرار گرفتن حرم امام رضا، امام هشتم شیعیان سالانه زوار، گردشگر، مهمان و مسافر زیادی را پذیرا خواهد بود. مسافران شهر مشهد هم ایرانی و هم غیرایرانی هستند. طبق آمار اعلام شده نزدیک به سی میلیون سالانه به این شهر سفر می‌کنند.

کلمه مشهد به معنای محل شهادت است. این اسم بعد از شهادت امام رضا (ع) روی این شهر جای گرفته است. شهر مشهد جدای از اینکه حرم علی‌ابن موسی الرضا را برای زیارت دارد جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و… زیادی برای گشت و گذار خواهد داشت. سفر به این شهر مذهبی خاطرات خوشی را برای شما به یادگار خواهد داشت.

هتل های نزدیک به حرم مطهر

هتل پنج ستاره درویشی

یکی از هتل‌های بسیار مجلل این شهر مقدس که اتفاقا به عنوان یکی هتل های نزدیک حرم مشهد نیز به شمار می‌آید، هتل درویشی مشهد است. در میان لیست هتل های پنج ستاره نزدیک حرم ، هتل مجلل درویشی فاصله اندکی با حرم دارد؛ این فاصله به طور تقریبی با یک پیاده‌روی نه چندان سریع ۳۰ دقیقه و با خودرو کمتر از ۱۰ دقیقه است.

معماری این هتل زیبا در بدو ورود شما را غافلگیر می‌کند! پلان داخلی این هتل به گونه‌ای مدرن در عین حال با تزئیناتی کلاسیک و در ۲۵ طبقه طراحی شده است و تنها هتل آتریوم شرق کشور محسوب می‌شود. (هتل‌های آتریوم، هتل‌هایی با فضای باز میانی گفته می‌شود.)

هتل چهار ستاره جواد مشهد

یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد که به تازگی ساخته و افتتاح شده است، هتل جواد مشهد نام دارد. این هتل نوساز تنها ۵۰۰ متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و این به معنای این است که از هر زمانی دلتان به ضریح ضامن آهو بیشتر و بیشتر نزدیک است.

هتل ۳ ستاره هاترا

از دیگر هتل های نزدیک حرم ، هتل هاترا مشهد است. این هتل سه ستاره در حوالی خیابان امام رضا قرار دارد و از این نظر فاصله آن تا حرم بسیار اندک است. اگر دلتان می‌خواهد یک دل سیر زیارت کنید و پس از آن در اتاقی تمیز و راحت با قیمتی بسیار مناسب به استراحت بپردازید، هتل هاترا مشهد را از دست ندهید. این هتل علاوه بر داشتن کافی‌شاپی ۲۴ ساعته دارای پارکینگ اختصاصی نیز است.

هتل دو ستاره بشری

یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد که فاصله بسیار کوتاهی از باب‌الجواد دارد، هتل آپارتمان بشری مشهد است. فقط چشمانتان را ببندید و با خود تصور کنید که به هنگام سحر با طنین صدای اذان از خواب بیدار می‌شوید و به محض کنار زدن پرده‌ها با منظره گلدسته‌های حرم امام رضا (ع) رو به رو می‌شوید. آیا این منظره رویایی نیست؟

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.