هتل هما مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل هما استان خراسان رضوی

تعداد هتل های پنج ستاره در مشهد بسیار بالاست به اندازه ای که برای انتخاب یکی از بهترین هتل های مشهد مسافران گیج خواهند شد. اما در این بین برخی از هتل های نامدار مشهد نام درخشانی دارند. هتل هما مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد است که نامش برای همه مسافران مشهدی خوش نام است. اگر در مورد این هتل لوکس و بی نظیر اطلاعات کاملی ندارید، پیشنهاد می کنم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی هتل هما۲ (خیام) مشهد

هتل هما مشهد یکی از خوش نام ترین هتل هایی است که در شرق کشور بین مسافران محبوب و مشهور است. گروه هتل های هما با ۵ هتل فعال در بهترین نقاط کشور نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در صنعت گردشگری کشور دارد. هتل های هما بیش از ۸۰۰ سوئیت لوکس دارد و بیش از ۹۰۰ مهمانپذیر برای ارائه بهترین خدمات در حوزه پذیرایی از مسافران فعالیت می کنند.

هتل هما مشهد کجاست؟

هتل هما یا همان هتل خیام مشهد در قسمت شمالی شهر یعنی در نزدیکی بلوار خیام مشهد قرار دارد. اگر با مراکز خرید مشهد آشنایی داشته باشید حتما متوجه شدید که این هتل در همسایگی مرکز خرید الماس شرق مشهد قرار دارد.

فاصله هتل خیام تا حرم امام رضا ۶ کیلومتر است و آرامگاه فردوسی ۲۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که برای مدت اقامت خود در مشهد به دنبال یک محیط آرام و دور از شلوغی های شهر می گردید پیشنهاد می کنم این هتل ۵ ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید.

سرویس اتاق های هتل ۵ ستاره خیام مشهد

هتل ۵ ستاره مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد برای رفاه حال بیشتر مسافرانی که برای اقامت خود در طول سفر به مشهد این هتل را انتخاب کرده اند سرویس های متعددی را در نظر گرفته است.

  • سوئیت اکونومی یکتخته
  • سوئیت اکونومی دوتخته
  • سوئیت ویژه یکتخته
  • سوئیت ویژه دو تخته
  • سوئیت لوکس
  • سوئیت آپارتمان یک خوابه
  • سوئیت رویال دو نفره
  • سوئیت رویال چهار نفره
  • سوئیت رویال ویژه چهار نفره

ساعت تحویل و تخلیه اتاق در هتل هما۲ مشهد

ساعت تحویل اتاق در هتل هما ۲ مشهد ساعت ۱۲ ظهر است مسافران می توانند برای برنامه ریزی سفر خود این زمان را در نظر بگیرند تا دقیقا در همین ساعت در نزدیکی هتل برسند و بدون هیچ اتلاف وقتی خود را به محل اقامت سفر برسانند.

امکانات و خدمات هتل خیام مشهد

هتل هما خیام مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل است که امکانات و خدمات جالب توجهی را برای مسافران در نظر گرفته است. امکانات پذیرایی از جمله اتاق جلسات، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی مسافران، صندوق امانات هتل، آرایشگاه و اتاق زیبایی، سرویس رایگان رفت و برگشت به هتل، کافی نت و خدمات شست و شوی لباس  از جمله خدمات جالب توجه این هتل برای مسافران است.

علاوه بر امکانات نامبرده هتل هما مشهد خدمات تفریحی جذابی را برای مسافران خود در نظر گرفته که در ادامه به ارائه برخی از این امکانات می پردازیم.

  • استخر سرپوشیده
  • سونا و جکوزی
  • ماساژ درمانی
  • حمام ترکی
  • زمین تنیس
  • پارکینگ خصوصی مسافران
  • مرکز خرید داخل هتل
  • اینترنت پر سرعت
  • رستوران سنتی و بین المللی
  • پارک تفریحی کودکان

فضای داخلی هتل هما مشهد، شیک ترین هتل مشهد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک هتل خوب در مقایسه با سایر هتل ها می تواند داشته باشد بهره مندی از شرایط و فضای مناسب است. به صورتی که مسافران با قدم زدن در محیط هتل بتوانند حس خوبی از محل اقامت خود کسب کنند.

فضای داخلی هتل همای مشهد از معماری سنتی و مدرن تلفیق شده تا مسافران با گشت و گذار در محیط سالن حس خوبی داشته باشند و از تماشای مناظر هتل لذت کافی ببرند. فضای جذاب این هتل در مقایسه با هتل های لوکسی مانند هتل  محلل درویشی مشهد بسیار شیک و جذاب است و قابلیت این را دارد تا میهمانان این هتل بتوانند از آن به عنوان یکی از زیباترین هتل های مشهد نام ببرند.

رستوران هتل هما ۲ (خیام) مشهد

رستوران هتل همای مشهد به عنوان یکی از بهترین رستورانهای هتل های مشهد بهترین و با کیفیت ترین غذاها را در اختیار مسافران قرار می دهد تا با امتحان کردن طعم واقعی غذاهای سنتی و غیر سنتی بهترین وعده های غذایی خود را در محل اقامت خود امتحان کنند.

کیفیت رستوران هتل خیام مشهد به عنوان یک رستوران لوکس در حد بسیار عالی قرار دارد به صورتی که بسیاری از افرادی که حتی مسافر این هتل نیستند برای صرف وعده های غذایی خود به رستوران هتل هما مشهد سر می زنند.

نظرات مسافران در مورد هتل هما۲ مشهد

مسافرانی که از تجربه سفر و اقامت خود در هتل خیام مشهد صحبت می کنند از این هتل به عنوان یک هتل بی نظیر و رویایی یاد می کنند که خاطره بهترین لحظات سفر خود را در آن جا گذرانده اند. باا این حساب هزینه سفر و اقامت در این هتل لوکس برای بسیاری از افراد کمی بالا است. به همین منظور پیشنهاد می کنم اگر هزینه اقامت در هتل برای شما هم مهم است، حتما برای اقامت ارزان خود در مشهد از مقاله ارزان ترین هتل های مشهد دیدن کنید تا بتوانید متناسب با بودجه ای که مد نظر دارید هتلی خوش نام را انتخاب کنید. اگر شما هم تجربه سفر و اقامت در این هتل را داشته اید پیشنهاد می کنم با نوشتن تجربه اقامت خود در هتل خیام مشهد دیگر مسافرانی که قصد انتخاب یک هتل لوکس برای اقامت دارند را مطلع سازید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مونا (1 ژانویه 2020)

سلام
هتل هما و تو اینترنت ازش چیزای خوبی شنیدم ولی فاصله اش به حرم دوره واسه سه روز سفر همش باید تو راه باشیم نمی صرفه خب.