نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین هتل های مشهد

مراکز مذهبی بسیاری در کشور وجود دارد اما اصلی ترین جاذبه گردشگری مذهبی در ایران ، حرم امام رضا (ع) است و مسافران بسیاری در اقصی نقاط کشور فقط به قصد زیارت به شهر مقدس مشهد سفر می کنند.

متاسفانه مسافران بسیاری نمی‌توانند اقامتگاه مناسبی برای چند روز سفر خود پیدا کنند. این موضوع باعث سرگردانی این افراد می شود. اما مورد دیگری هم وجود دارد اکثر افراد علاقمند هستند چند روزی که به مشهد مقدس سفر می کنند، نزدیک حرم امام رضا اقامت کنند.

از این رو تصمیم گرفته‌ایم مقاله‌ای  با موضوع ” نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع)” بنویسم تا افرادی که قصد سفر به شهر مشهد دارند بهترین هتل را انتخاب کنند و در برنامه سفر خود بگنجانند.

لیست بهترین هتلهای نزدیک به حرم امام رضا(ع)

مشهد به دلیل جذب بالای یک میلیون مسافر در سال به یکی از شهرهای توریستی شناخته شده است. از این رو هتل‌های فراوانی در اطراف حرم و داخل شهر وجود دارد که قدرت انتخاب را از مسافرین می‌گیرد. قصد داریم بهترین هلتهای نزدیک حرم را برای شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

اقامتگاه‌های شهر مشهد به دو دسته هتل‌های ستاره‌دار و هتل آپارتمان‌های که در اطراف‌ حرم وجود دارد تقسیم شده است. اگر هنوز شک دارید کدام یک از اقامتگاه ها را انتخاب کنید با ما همرا شوید. تا نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) را به شما معرفی کنیم.

هتل های ستاره دار اطراف حرم امام رضا(ع)

هتل های ۵ ستاره اطراف حرم

هتل قصرالضیافه مشهد

نزدیک‌ترین هتل در شهر مشهد، قصرالضیافه است. این هتل در داخل صحن و در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل از ۲طبقه با ۵۷ واحد ساخته شده است. موقع ورود به هتل حیاط بسیار بزرگ با حوضچه‌های بسیار زیبا چشم مسافران را خیره می کند.  مجهزترین امکانات در اتاق های هتل قرار گرفته است. نکته مهم کیفیت عالی غذاها که برای مسافران سرو می شود. ارزش هتل نسبت به قیمت متناسب است. اقامت بسیار عالی را می توانید در قصرالضیافه  بگذرانید.

هتل قصرالضیافت مشهد

 

هتل بین المللی شهر مشهد

بهترین سفر زندگی‌تان را می توانید با اقامت در هتل بین المللی تجربه کنید. این هتل امکانات رفاهی از جمله رستوران، فروشگاه، تالار را دارد. این هتل بین المللی ۲۱۹ اتاق مجهز که تعدادی از آن ها سوئیت، آپارتمان، کانکت است همچنین بهترین معماری برای هرکدام طراحی شده است.

هتل بین المللی شهرمشهد

 

هتل پارسیس مشهد

اگر می‌خواهید شب شیکی را در یک هتل لوکس بگذرانید، پارسیس یک انتخاب عالی است. این هتل با فاصله کمتراز ۵ دقیقه از حرم  قرار گرفته است و برای رفت و آمد به هیچ گونه مشکلی برنخواهید خورد. اقامت در پارسیس می‌تواند یک شب بسیار رویای را برای هرکسی رقم بزند. این هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سالن اسپا، حمام ترکی و تفریحات دیگر است که سفر لذت بخشی را می سازد.

هتل پارسیس شهر مشهد

هتل های ۴ ستاره اطراف حرم مطهر

هتل فردوس مشهد

این هتل ۸ طبقه  دارای ۹۶ اتاق و سوئیت با امکانات ویژه است. هتل فردوسی مشهد در انتهای خیابان اصلی حرم قرار گرفته است. امکانات رفاهی این هتل دارای رستوران و کافی شاپ بسیار زیبا است که می توانید زمان زیادی را با آرامش در آنجا صرف کنید. همچنین کیفیت غذا یکی از دلایل بسیار مهمی است که افراد اقامتگاه خود را انتخاب می کنند. هتل چهارستاره مشهد یکی از بهترین هتل های اطراف حرم است.

هتل فردوس مشهد

هتل اترک مشهد

اگر می خواهید از نظر رفت و آمد به حرم و مراکز مختلف  در شهر مشهد به مشکلی نخورید پیشنهاد ما هتل اترک مشهد است. امکانات رفاهی این هتل نظیر کافی شاپ و رستورانی که در پشت قرار دارد این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری  نظیر کافی شاپ و رستوران که در پشت بام قرار دارد، می باشد.

هتل اترک

هتل کیانا مشهد

مهم ترین موضوع برای هر مسافر جای که قصد اقامت برای چند روز را دارد امکانات مناسبی داشته باشد تا دیگر برای خرید وسایل اولیه  نیاز به رفتن به مراکز خرید نباشد. هتل کیانا  امکانات رفاهی مناسب از جمله فروشگاه، کافی شاپ و مجموعه تفریحی آبی دارا است.

هتل کیانا

هتل عماد مشهد

این هتل مانند دیگر هتل‌های چهار ستاره مشهد امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مسافران فراهم کرده است. هتل عماد از نظر دسترسی به حرم مطهر و مراکز مختلف در شهر جایگاه عالی دارد. مسافران می توانند بدون استفاده از تاکسی در عرض چند دقیقه به مکان مورد نظر خود برسند.

هتل عماد -بهترین هتل مشهد

بهترین هتل های سه ستاره اطراف حرم مطهر

هتل رضویه مشهد

هتل سه ستاره رضویه مشهد یکی از بزرگترین هتل‌های مشهد در اطراف حرم محسوب می شود. امکانات رفاهی متناسب با سه ستاره بودن از جمله رستوران و کافی شاپ با منوهای مختلف ایرانی، اینترنت پرسرعت، تاکسی، خدمات پزشکی، آرایشگاه مردانه و پارکینگ را دارا است.  یک سفر بسیار بیادماندنی با آرامش را می توانید در هتل رضویه شهر مشهد تجربه کنید.

هتل رضویه مشهد

هتل آپارتمان های اطراف حرم امام رضا (ع)

در مشهد درجه بندی هتل ها باعث شده است که افراد با در نظر گرفتن وضعیت مالی خود اققامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه هتل آپارتمان های با درجه کیفیت بالا در اطراف حرم را معرفی خواهیم کرد.

هتل آپارتمان مشهد الرضا

این هتل آپارتمان به تازگی در اطراف حرم امام رضا ساخته شده است. زائران بسیاری در مدت زمانی که در شهر مشهد هستند علاقمند به اقامت در این هتل هستند. این هتل دارای اتاق سه تا پنج تخت است. فضای بسیار آرام و صمیمی دارد و همچنین هر اتاق امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، سرویس های ایرانی و فرنگی دارا است.

هتل آپارتمان مهسان مشهد

هتل آپارتمان های قدیمی بسیاری در شهر مشهد وجود دارد که دارای کیفیت بسیار پایینی هستند اما هتل آپارتمان مهسان تازه تاسیس و در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته است. براساس استانداردهای ساختمانی مناسب یک هتل ساخته شده است. همچنین فضای بسیار تمیز و امکانات رفاهی مناسبی است و دارای کادر مجرب و حرفه ای است. هزینه های اقامت در این هتل آپارتمان بسیار مناسب افرادی که توانایی مالی متوسط دارند و می خواهند سفر لذت بخشی همراه با آرامش را تجربه کنند، می باشد.

برای سفر به مشهد هتل موردنظر خود را انتخاب کردید و بعد از زیارت حرم مطهر امام رضا تصمیم داشتید به مکان های دیدنی مشهد سر بزنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله بهترین پارک آبی مشهد را بخوانید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
پیام (24 فوریه 2019)

سلام چه مقاله جالبی تا به حال نشنیده بودم

Hadis (13 آوریل 2019)

سلام هزینه بلیط مترو در مشهد نفری چقدر هست؟اگر کارت مترو نداشته باشیم چطور میتونیم هزینه رو پرداخت کنیم

    mashad_admin (14 آوریل 2019)

    با سلام کاربر گرامی
    قیمت بلیط مترو مشهد در حال حاضر ۱۲۰۰ تومان است. شما می توانید از باجه های بلیط فروشی متروهای مشهد من کارت خود را تهیه کنید و از طریق همان باجه ها کارت خود را با مبلغ دلخواهتان شارژ کنید.

ahmadreza (17 دسامبر 2019)

اگر جاهای خوراکی و بهترین رستوران های مشهد رو هم بهمون بگید خیلی خوشحال می شیم

    بهارک آل مومن (17 دسامبر 2019)

    حتما دوست عزیز. چه جایی بهتر از رستوران پسران کریم که اتفاقا یک مقاله هم از آن در سایت موجوده