معرفی ۵ تا از بهترین مزون‌های لباس عروس شهر مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین مزون‌های لباس عروس مشهد

پیدا کردن یک مزون حرفه‌ای برای دوخت لباس عروس و لباس شب یکی از دغدغه‌های اصلی تازه عروس‌ها است. شیک‌ترین لباس‌های عروس، لباس ساقدوش و لباس عقد محضری را می‌توان با طرح و مدل دلخواه در مزون‌های لباس عروس سفارش داد و باکیفیت بالا آن‌ها را تحویل گرفت. در این مقاله شما را با بهترین و برترین مزون‌های لباس عروس مشهد آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

۱٫ گالری عروس نیایش، سفارش و خرید بهترین لباس عروس در مشهد

گالری عروس نیایش یکی از مزون‌های معروف و شناخته شده شهر مشهد است. این مزون با مدیریت خانم لیلا ستوده است که در رسال‌های اخیر رضایت حداکثری مشتریان را به دنبال داشته است. کیفیت پارچه و دوخت لباس‌ها، تنوع و به روز بودن مدل‌ها، برخورد پرسنل و مناسب بودن قیمت‌های مزون نیایش از دلایل مهم رضایت مشتریان این مزون است.

علاوه‌بر سفارش و دوخت لباس‌های عروس، می‌توانید لباس ‌های طراحی شده توسط تیم نیایش را اجاره کنید. با مقایسه لباس‌های این مزون با دیگر لباس‌های مرکز خرید لباس مجلسی مشهد متوجه تفاوت کیفیت لباس‌ها خواهید شد. مزون نیایش در حاشیه وکیل آباد بین وکیل آباد ۲۰_۱۸ جنب بانک صادرات قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت ۰۵۱۳۸۶۱۱۵۱ تماس بگیرید.

۲٫ خانه مد شادکام، خاص‌ترین مزون لباس عروس در مشهد

با خانه مد شادکام در مراسم ازدواج و مهمانی‌ها در نهایت فروتنی بدرخشید. خانه مد شادکام یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین مزون‌‌های لباس عروس و لباس شب در مشهد است. در خانه مد شادکام  با نظر و سلیقه شما و به‌طور سفارشی لباس‌های شب و لباس عروس مختص به خودتان طراحی و آماده می‌شوند. ظرافت و دقت در دوخت، کیفیت پارچه و طراحی‌های خاص و ویژه از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولیدات خانه مد شادکام است.

اغلب پارچه‌های این مزون از ترکیه سفارش داده می‌شوند. طراحی و نظارت دوخت کلیه لباس‌های خانه مد شادکام توسط طراح شناخته‌شده شهر مشهد جواد شادکام انجام می‌شود. لباس‌های خانه مد شادکام از برترین و لاکچری‌ترین لباس‌های شهر مشهد به شمار می‌آیند که باعث درخشش خیره‌کننده شما در مهمانی‌ها و مراسم عروسی می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۴۲۸۳۱۷ تماس بگیرید. خانه مد شادکام در خیابان احمد آباد_ ابوذر غفاری ۳_نبش کوچه ناصر خسرو پلاک ۱۵۷ واقع شده است.اگر وقت کافی برای سفارش و دوخت لباس را ندارید پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لباس مجلسی‌های آماده و خاص به مزون‌های لباس برج تجاری اداری آرمیتاژ مراجعه کنید.

بهترین مزون لباس عروس مشهد

۳٫ مجموعه تخصصی لباس عروس براید رزا، سفارش و خرید لباس عروس در مشهد

مجموعه تخصصی لباس عروس براید رزا یکی دیگر از مزون‌های لباس عروس شهر مشهد است. این مجموعه باافتخار علاوه‌بر طراحی و دوخت لباس عروس موردنظر شما، وارد کننده لباس عروس از برندهای مطرح و معتبر کشورهای دیگر است. علاوه‌بر خرید و سفارش لباس، لباس‌ محضر، لباس عقد و عروسی کلیه لباس‌های این مزون را می‌توانید به صورت اجاره‌ای در اختیار داشته باشید.

مزون براید رزا با تنوع بسیار بالایی که دارد برای همه سلیقه‌ها انتخابی بی‌نظیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۶۸۹۲۷۸ تماس بگیرید. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به آدرس خیابان صیادشیرازی_ هتل پارس طبقه منفی یک پلاک ۲ مراجعه کنید.

مزون براید رزا مشهد

۴٫ مزون شاپرک، انتخابی مناسب برای خرید لباس عروس محضری در مشهد

مزون شاپرک یکی دیگر از مزون‌های باکیفیت و شناخته‌شده شهر مشهد است. این مزون در مقایسه با ۳ مزون قبلی علاوه‌بر لباس عروس، کار طراحی و دوخت لباس‌های مجلسی، لباس کودک، ست‌های خانوادگی و لباس‌های سفارشی را نیز انجام می‌دهد. مزون شاپرک انتخابی مناسب برای دوخت و خرید لباس عروس محضری است. اگر بعد از مراسم عقد قصد دارید یک دورهمی و ضیافت کوچک در رستوران سدروس مشهد یا رستوران امیرشاهان و شاندیز برگزار کنید با مراجعه به  این مزون دیگر نگران لباس مهمانی این روز مهم نخواهید بود.

۵٫ مزون ملوران مشهد، انجام کلیه خدمات عروس با کیفیت بالا

مزون ملوران مشهد یک پکیج کامل برای عروس خانم‌های مشهدی است. سفارش و اجاره انواع لباس عروس‌های ژورنالی و لباس‌های نامزدی در این مجموعه امکان پذیر است. کلیه لباس‌ها توسط بهترین خیاط‌های شهر مشهد و زیرنظر مشاوران طراحی و دوخت تولید می‌شوند.

مزون ملوران علاوه‌بر سفارش لباس عروس، خدمات ویژه‌ای برای میکاپ عروس، کاشت ناخن و طراحی سفره عقد با تخفیف ویژه برای عروس و دامادهای عزیز درنظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۷۶۷۴۱۰۱ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس خیابان خیام ۱۱ بین فرهاد و نسترن پلاک ۳۹ مراجعه کنید.

مزون ملوران مشهد

خرید و سفارش لباس عروس از بهترین مزون‌های مشهد

در این مقاله به‌طور مختصر شما را با ۵ تا از بهترین مزون‌های لباس عروس شهر مشهد آشنا کردیم. هر یک از این مزون‌ها با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه خوش درخشیده‌اند و همواره بهترین خود در این حوزه بوده‌اند.

شما تجربه خرید از کدام یک از این مزون‌ها را داشته‌اید؟ اگر برای خرید و سفارش لباس عروس خود به مزونی سر زده‌اید که در این لیست نام آن‌ها از قلم افتاده است، حتما در قسمت نظرات نام و مشخصات مزون را برای ما و کسانی‌که به دنبال یک مزون ایده‌آل برای شب عروسی‌شان هستند به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.