بهترین مراکز خرید مانتو و لباس زنانه در مشهد کجاست؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین مراکز خرید مانتو و لباس زنانه در مشهد که همه نمی دانند!

خرید مانتو همیشه برای بانوان جذاب است، چرا که مانتو یکی از هیجان انگیز ترین لباس هایی است که روزانه توسط خانم ها استفاده می شود. اما نکته جالبی که در خصوص بیشتر خانم ها صدق می کند، این است که اگر از هر خانمی درباره مانتو فروشی که لباسش را از آن خریداری کرده بپرسید به جوابی مشخصی نمی رسید. چرا که خانم ها چنین اطلاعاتی را به ندرت با کسب به اشتراک می گذارند! اما مشهدمگ در این مقاله به این پرسش پر تکرار خانم ها، یعنی مانتوتو از کجا خریدی پاسخ می دهد، پس با ما همراه باشید!

ارزان ترین بازار مانتو مشهد، راسته مانتو فروشان!

برای خرید مانتو در مشهد بیشتر خانم ها سردرگم می شوند. چرا که تعداد مانتو فروشی ها و بازارهای مانتو فروشی در مشهد بسیار زیاد است و دیدن و گشتن همه آن ها برای یک انتخاب، اصلا منطقی به نظر نمی آید. اگر مقاله بهترین مراکز خرید مشهد را خوانده باشید حتما از وجود پاساژ ها و مغازه های مختلف در مشهد اطلاع کافی دارید.

مرکز خرید مانتو در مشهد

اگر دوست دارید خیلی سریع به بهترین مراکز خرید سر بزنید و ایده آل ترین مانتویی که در ذهن خود دارید را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می کنم مسیر خود را به سمت راسته مانتو فروشان مشهد عوض کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های راسته مانتو فروشان این است که دسترسی آسانی به حرم مطهر دارد و خرید را برای مسافران نیز آسان کرده است. اگر شما خود را به خیابان طبرسی مشهد برسانید خیلی راحت می توانید بین دو خیابان اصلی مفتح و علیمردانی مرکز خرید بزرگی به نام ایثار را مشاهده کنید.

مانتو فروشی ایثار، مرکز حراج مانتو در مشهد

مرکز خرید ایثار بزرگ ترین مانتو فروشی راسته مانتو فروشان مشهد به حساب می آید. چرا که بقیه مراکز در این خیابان مغازه های کوچکی هستند اما اگر شما وارد مرکز خرید ایثار شوید به راحتی می توانید هر مانتویی که بخواهید چه مجلسی چه اداری و چه اسپرت را پیدا کنید. پس اگر سخت پسند هستید و حوصله گشت و گذار در شهر را ندارید مطمئن باشید که از این مرکز خرید دست خالی بیرون نخواهید آمد.

یکی دیگر از ویژگی های این مرکز خرید این است که تنوع قیمت زیادی دارد و متقاضیان می توانند با هر بودجه ای که دارند برای خرید مانتو به این مرکز خرید بیایند و با رضایت ایده آل ترین خرید خود را داشته باشند.

بازار فردوسی، شیک ترین مانتو فروشی در مشهد

بازار فردوسی مشهد یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین بازارهایی است که در آن می توانید خاص ترین و جذاب ترین مانتوها را پیدا کنید. علاوه بر این در این بازار می توانید بهترین لباس مجلسی مشهد را نیز برای مراسم های خاص خود تهیه کنید. یکی از ویژگی های اصلی این بازار این است که مشتریان می توانند پس از خرید مانتو روسری ست و مناسب سلیقه خود را نیز تهیه کنند.

اگر به بازار فردوسی سر زدید و وقت کافی برای گشت و گذار نداشتید پیشنهاد می کنم یک راست به طبقه اول بازار بروید چرا که این طبقه مخصوص فروش مانتو است. قیمت مانتوهای این بازار رو به متوسط اند اما تمامی اجناس این بازار از مرغوب است.

مانتو های بازار فردوسی مشهد

بازار مانتو خیابان راهنمایی مشهد

یکی از شلوغ ترین بازارهای مشهد بازار مانتو خیابان راهنمایی است. پیشنهاد می کنم هیچ وقت شب عید پا در این بازارچه نگذارید چرا که شلوغی بیش از حد بازار سرسام آور است. اما اگر در روزهای معمولی پا به این بازار گذاشتید با دل راحت تمام مغازه ها را زیر و رو کنید تا بهترین و شیک ترین مانتوی دلخواه خود را پیدا کنید.

یکی از ویژگی های این بازار شهرت و اعتباری است که بین مردم مشهد دارد. بسیاری از قدیمی های مشهد تنها بازار مانتو خوب در مشهد را فقط خیابان راهنمایی می دانند چرا که این بازار از زمان های قدیم به یک بازار  معتبر و منصف معروف است.

بازار مانتو خیابان راهنمایی مشهد

مرکز خرید الماس شرق مسافر پسند ترین بازار مانتو مشهد

اگر از هر مسافری که به مشهد سفر  می کند درباره مرکز خریدهای مشهد سوال بپرسید حتما نام مجتمع تجاری الماس شرق مشهد را خواهید شنید. این مرکز خرید پاتوق اصلی خرید برای مسافران مشهد به حساب می آید.

با این حساب یکی از بهترین و پر بازدید ترین مراکز خرید جذاب مشهد است و پیش بینی می شود به روز ترین و جذاب ترین مدل های مانتو را بتوانیم در این مرکز پیدا کنیم. البته اگر به دنبال حراج پالتو در مشهد هستید نیز در فصل‌های حراج می‌توانید اجناس باکیفیتی را با قیمت مناسب در الماس شرق پیدا کنید. در این مجتمع تجاری به ندرت مانتو فروشی دیده می شود اما مغازه های مانتو فروشی الماش شرق لوکس ترین و به روز ترین مانتوها را در ویترین خود دارند.

مراکز خرید مشهد برای مانتو

قیمت مانتوهای پاساژ الماش شرق مطابق با قیمت روز مانتوهای سراسر بازارهای مشهد است و خبری از گرانی و یا افزایش قیمت نیست. در این مرکز خرید می توانید علاوه بر خرید انواع مانتوهای ترند و به روز برای کودکان خود نیز خرید کنید چرا که الماس شرق جزو یکی از بهترین مراکز خرید لباس بچه گانه در مشهد به حساب می آید.

مشهد مال، مرکز خرید مانتو مجلسی در مشهد

اگر به دنبال خرید مانتوهای برند و لوکس هستید و مشکلی با صرف هزینه بیشتر برای خرید مانتو ندارید، بهترین مرکز خرید مانتو در مشهد برای شما فروشگاه مشهد مال است. در مشهد مال به عنوان لوکس ترین و جذاب ترین مرکز خرید مشهد می توانید بهترین نوع از مانتو و لباس های مجلسی رد مشهد را پیدا کنید.

قیمت مانتوهای مرکز خرید مشهد مال به نسبت دیگر مراکز خرید شهر گران تر است. پس اگر به دنبال خرید مانتوهای ارزان و مناسب هستید، توصیه می کنیم به فروشگاه های دیگری مراجعه کنید.

بهترین مانتو فروشی مشهد

حراج مانتو در مشهد در انتهای فصل تابستان و زمستان

بیشتر مانتو فروشی های مشهد در فصل های مختلف مانتوهای خارج از فصل خود را با بهترین و ارزان ترین قیمت ممکن به حراج می گذارند. برای مثال شما می توانید اواخر پاییز و با شروع حراج پاییزه مانتوهای تابستانی خود را برای سال بعدی خود تهیه کنید و کمی در هزینه های خود صرفه جویی نمائید.

حراج پالتو در مشهد

بهترین زمان خرید پالتو در پالتو فروشی در مشهد

خرید پالتو نیز همانند خرید مانتو برای خانم ها چالش برانگیز است چرا که بسیاری از خانم ها بر این عقیده اند که بایستی مطابق فشن و استایل های روز دنیا لباس بپوشند و به همین دلیل انتخاب بهترین و جذاب ترین مدل ها در هر فصل کار دشواری به نظر می رسد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم تا برای خرید پالتوهای زمستانه جذاب خود نیز در زمان حراج های بزرگ انتهای زمستان اقدام کنید تا بتوانید زیباترین استایل های روز دنیا را با نیمی از قیمت معمول در بازار خریداری کنید. در انتها از شما تقاضا داریم تا با توجه به تجربه خود در زمینه خرید انواع پالتو، مانتو و کت های زنانه در مشهد بهترین مراکز خریدی که در این مقاله به آن اشاره نشده را به ما معرفی کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مهسا مهربان (31 مارس 2019)

خداییش بهترین مرکز خرید شهر ماست مشهد مال ولی گرونه همه چی نمی صرفه اصن

    مشهدمگ (4 ژانویه 2020)

    سلام کاربر گرامی
    ممنون از اینکه نظر خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید

سارا (14 آگوست 2019)

خیلی خیلی عالی بود
تمام توضیحات عالی و واقعی
راهنمای خوبی برای من و خانواده بود
کلی خرید کردیم با توجه به راهنمایی های شما
متشکرم

    مشهدمگ (17 آگوست 2019)

    سلام سارای عزیز
    خیلی خوشحالم از اینکه این مقاله برای شما کاربرد داشت. امیدوارم بقیه مطالب سایت هم مورد توجه شما باشه و باز هم منتظز نظرات شما هستیم.

    مشهدمگ (4 ژانویه 2020)

    با سلام
    خوشحالیم که مطلب ما برای شما مفید بوده باعث افتخاره

ساره علی زاده (4 ژانویه 2020)

به نظر من برای خرید مانتو فقط باید بریم پروما بقیه جاها جنسا و مدلاش همش قدیمه

    مشهدمگ (4 ژانویه 2020)

    با سلام
    ممنون از اینکه نظر خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله مرکز خرید پروما ما را هم بخوانید و نظرات کاربردی خودتون و باز هم با ما درمیان بگذارید.