آشنایی با ۵ تا از بهترین کافه کتاب‌های شهر مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین کافه کتاب های مشهد

هیچ جایی بهتر از یک گوشه دنج و آرامش بخش برای گذراندن چند ساعت از روز در یک شهر شلوغ باعث ایجاد آرامش و حال خوب ما نمی‌شود. کافه کتاب‌ها مکان محبوب افراد اهل مطالعه و فرهنگ هستند.

کافه کتاب‌ها با فضای دوستانه و صمیمی که دارند بهترین انتخاب برای برگزاری دورهمی‌ها، مشاعره‌های گروهی، نمایشنامه‌خوانی و تولدهای کوچک هستنئد. شهر مشهد کافه کتاب‌های زیادی را در خود جای داده است. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ تا از بهترین کافه کتاب‌های این شهر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

۱٫ کافه کتاب آنجا، جدیدترین کافه کتاب شهر مشهد

کافه کتاب آنجا به تازگی در شهر مشهد تاسیس شده است و با توجه به تایم کمی که از تاسیس آن می‌گذرد توانسته مشتریان اهل کتاب و فرهنگ بسیاری را به یک مشتری وفادار تبدیل کند. فضای دنج و آرام این کافه باعث می‌شود تا افراد اهل هنر و کتاب این کافه را به عنوان یکی از پاتوق‌های همیشگی خود انتخاب کنند. چیدمان این کافه اغلب با کتاب‌ها و تصاویر هنری تکمیل شده است.

انواع کتاب‌های عمومی مانند کتب روانشناسی، ادبیات، رمان، اقتصاد و کتاب‌های کوک و نوجوان را می‌توانید در کافه کتاب آنجا مطالعه و خریداری کنید. این کافه کتاب در بلوار وکیل آباد شهر مشهد، نبش دندانپزشکان ۱۵ تاسیس شده است.

کافه کتاب آنجا مشهد

۲٫ کافه آفتاب احمد آباد، قدیمی‌ترین کافه کتاب شهر مشهد

کافه کتاب آفتاب مشهد در محله احمدآباد خیابان دانشجو، حدفاصل چهارراه دکتری و چهارراه گلستان در بازارچه کتاب قرار دارد. کافه کتاب آفتاب قدیمی‌ترین کافه کتاب شهر مشهد است. این کافه انتخابی بی‌نظیر برای گذراندن تایم اوقات فراغت و مطالعه کتاب در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه و چای است. این کتاب فروشی یکی از جامع‌ترین کتاب فروشی‌های استان خراسان رضوی است.

تنوع بالای کتاب‌ها، این کتاب فروشی را به یکی از پرمخاطب‌ترین فروشگاه کتاب مشهد تبدیل کرده است. در کتاب فروشی کافه کتاب آفتاب قدیمی‌ترین و جدیدترین کتاب‌های سینمایی، هنری، ادبی، کودک و نوجوان، فلسفی و مذهبی به فروش می‌رسند. اگر قصد برگزاری رویدادهای جذاب، کارگاه‌های آموزشی و دورهمی‌های دوستانه را دارید، کافه کتاب آفتاب انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

کافه کتاب آفتاب مشهد

۳٫ کافه کتاب ری را، گوشه دنج شهر مشهد

کافه کتاب ری را یکی از کافه کتاب‌های دنج و جذاب شهر مشهد است. انواع کتاب‌های روانشناسی، نمایشی، سینمایی و کتب هنری در قفسه‌های این کافه کتاب زیبا چیدمان شده‌اند. قهوه‌های این کافه کتاب یکی از معروفترین قهوه‌های شهر مشهد هستند.

منوی کافه ری را یک منوی جذاب و کامل است. انواع ترامیسو، چیز کیک، انواع شیک، آبمیوه و قهوه‌های دمی خوش طعم در این کافه سرو می‌شوند. کافه کتاب ری را با داشتن میز اشتراک مکانی مناسب برای انجام دورکاری، مطالعه مطالب درسی و غیردرسی است. کافه کتاب ری را در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۵۷ قرار دارد. اگر می‌خواهید یک عصر بی‌نظیر را بگذرانید پیشنهاد می‌کنیم عصرهای دل انگیز کافه کتاب ری را به همراه طعم بی‌نظیر قهوه‌های این کافه را از دست ندهید. اگر به دنبال هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم به کافه بازی مشهد هم سری بزنید.

۴٫ کافه کتاب انسان، تجربه بی نظیر از حس نوستالژی کافه‌های شهر

به دنبال یک حس نوستالژی در میان روزمره‌های زندگی‌تان هستید؟ کمی آرامش و حال متفاوت می‌خواهید؟ تجربه رفتن به کافه کتاب انسان را از دست ندهید. یک کافه کتاب نوستالژیک و بی‌نظیر برای دوست داران اهل فرهنگ و مطالعه کتاب. کافه کتاب انسان مجموعه‌ای کامل از کافه، کتابفروشی و گالری هنرهای دستی است.

کافه کتاب انسان با چیدمان و اکسسوری‌های قدیمی، حس و حال بی‌نظیری را به شما منتقل می‌کند. تمامی سفارش‌ها در ظروف قدیمی سرو می‌شوند و آب دوغ خیار و صبحانه‌های نوستالژی این کافه شما را به تجربه یک حس ماندگار دعوت می‌کند. این کافه کتاب در خیابان سجاد، مجتمع زمرد، طبقه منفی یک قرار دارد.

کافه کتاب مشهد

۵٫ کافه کتاب سلام، کافه‌ای آرام در قلب تپنده شهر مشهد

کافه کتاب سلام یک خانه قدیمی بازسازی شده و در مرکز شهر مشهد قرار دارد. این کافه کتاب با فضای بی‌نظیری که بهترین انتخاب برای مطالعه کتاب و صرف یک فنجان قهوه دلنشین است. کافه کتاب سلام با مدیریت یک تیم بی‌نظیر و کاربلد، لحظاتی شیرین و ماندگار برای شما رقم خواهد زد. انواع صبحانه‌های سرد و ایرانی خارجی، قهوه‌های دمی و انواع دمنوش‌ها از جمله موارد پرطرفدار منوی این کافه هستند.

اگر قصد دارید ساعاتی را در آرامش کامل در کنار عزیزان‌تان بگذارید، کافه کتاب سلام را از دست ندهید. برای تجربه هیجان و لذت بیشتر در شهر مشهد می‌توانید به بهترین تفریح ‌های چالیدره مشهد و شهربازی پارک ملت شهر سری بزنید.

کافه کتاب های مرکز شهر مشهد

بهترین کافه کتاب شهر مشهد از دیدگاه شما

در این مقاله شما را با بهترین کافه کتاب‌های مشهد آشنا کردیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید کتاب یا گذراندن ساعاتی از روز در کافه‌ای زیبا و آرام را دارید، رفتن به این کافه‌ها را از دست ندهید.

اگر تجربه‌ی حضور در کافه کتاب‌های مشهد را دارید نظرات و خاطرات خود را با ما در میان بگذارید. چه تجربه‌ای از رفتن به این کافه ها دارید؟  شما کدام کافه کتاب را به ما معرفی می‌کنید؟ منتظر نظرات شما درباره این کافه دنج و دوست داشتنی هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.