پاتوق گیمرهای مشهدی کجاست؟ معرفی ۴ تا از تاپ‌ترین کافه بازی های مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
یهترین کافه بازی های مشهد

هیچ چیز بعد از اتمام ساعت کاری و یا بعد از کلاس های دانشگاه به اندازه کافه گردی لذت بخش نخواهد بود. اما این موضوع زمانی هیجان انگیز تر خواهد شد که بتوان تجربه تازه ای را محیط کافه به دست آورد و تنها برای نوشیدن یک قهوه خود را میهمان بهترین کافه های مشهد نکنید. یکی از بهترین تجربه برای کافه گردی در مشهد انتخاب کافه بازی های جذابی است که باعث می شود به همین راحتی از فضای کافه دل نکنید و برای گذراندن ساعاتی خوش و جذاب مدت طولانی تری را در کافه بمانید. در ادامه همراه ما باشید تا ۴ مورد از بهترین کافه بازی های مشهد را به شما معرفی کنیم تا متوجه این نکته هیجان انگیز شوید که در تمام نقاط مشهد کافه بازی های وجود دارد که دل کندن از آن ها دشوار است.

۱- گیم پلنت، محلی مناسب برای بازی مافیا در مشهد

یکی از جدید ترین کافه گیم های مشهد که به تازگی افتتاح شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده کافه گیم پلنت نام دارد. هماطنور که از نام این کافه بازی مشخص است در محیط گیم پلنت فضایی برای بازی های فکری و استراتژیک فراوانی برنامه ریزی می شود تا علاقمندان بتوانند یک تفریح جذاب و هیجان انگیز را در فضایی جذاب امتحان کنند.

کافه بازی مشهد جایی برای بازی مافیا در مشهد

گیم پلنت صفحه اینستاگرام فعالی دارد که به واسطه این شبکه اطلاع رسانی انواع بازی های جدیدی که به مجموعه خود اضافه می کند را به اطلاع عموم می گذارد. البته گیم پلنت بازی های پرطرفدار خود را برای طرفدارانش همیشه حفط می کند.

فصل گرم تابستان بهترین فرصت برای تفریح و بازی است. اگر شما از تجربه لحظات هیجان انگیز لذت می برید و جزو آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال کشف بهترین تفریح های مشهد در تابستان می گردید، پیشنهاد می کنم بهترین بازی های این کافه از جمله ساگرادا، رودخانه، بلیط حرکت و کاتان را تجربه کنید.

آدرس گیم پلنت: حاشیه میدان راهنمایی، مجتمع خدادادی، واحد ۱

تلفن رزرو: ۰۵۱۳۷۲۹۰۹۹۱

۰۹۱۵۶۷۹۴۲۴۴

۰۹۱۵۸۰۶۰۷۱۵

آدرس صفحه اینستاگرام گیم پلنت: gameplanet_mashhad

۲- کافه بازی فکر نو، قدیمی ترین و محبوب ترین کافه بازی مشهد

کافه بازی فکر نو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بردگیم کافه های مشهد به حساب می آید. این کافه علاوه بر فضای تفریحی که برای مخاطبان خود به وجود آورده با منو جذاب و هیجان انگیز رستوران و کافه خود توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین کافه های مشهد ثبت کند. اگر از هر مشهدی درباره بهترین بردگیم کافه سوالی بپرسی حتما از کافه بازی فکر نو صحبت خواهد کرد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این کافه گیم این است که در محیط این کافه علاوه بر بازی های بردگیم ایونت های بازی هم برگزار می شود. چه چیز جذاب تر از برگزاری لیگ بازی پانتومیم یا اسم فامیل؟

کافه بازی های بردگیم مشهد، کافه فکر خوب مشهد

اگر شما علاقمندان جزو افرادی هستید که از امتحان کردن این بازی های دست جمعی و جذاب لذت می برید، پیشنهاد می کنم دنبال کردن صفحه اینستاگرام این کافه را فراموش نکنید چرا که اطلاع رسانی ایونت ها تنها از طریق این شبکه انجام می شود.

آدرس کافه بازی فکر نو: مشهد، کوثر شمالی، خیابان ۸٫۱

تلفن رزرو و اطلاع رسانی: ۰۹۳۹۴۱۸۶۶۹۳

آدرس صفحه اینستاگرام کافه بازی فکر نو: fekreno_cafe

بردگیم های مشهد کافه بازی فکرنو بهترین محل بازی های کافه ای

کافه رستوران کانو مشهد، بزرگ ترین کافه گیم مشهد

کافه رستوران کانو فضای دلچسب و بزرگی دارد و به راحتی پذیرایی چندین گروه دوستانه برای بازی های مختلف خواهد بود. در این کافه رستوران علاوه بر بازی های بردگیم و فکری می توانید انواع و اقسام بازی های گروهی را مانند مافیا، اتاق فرار، واقعیت مجازی و سرنوشت پرونده را بازی کنید. برای اینکه با بازی ها و امکانات و خدمات این کافه رستوران بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنم به وبسایت رسمی کافه رستوران کانو مشهد سری بزنید تا خیال خود را از بابت انتخاب بهترین کافه رستوران در کل مشهد راحت کنید.

آدرس کافه رستوران کانو مشهد: مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی۱۲ پلاک ۱۵۸

تلفن کافه رستوران کانو مشهد: ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴

۳- کافه گیم جیم شین، بهترین کافه بازی

کافه جیم شین دقیقا همان کافه جذابی است که شما فکرش را هم نخواهید کرد. در این کافه می توانید وعده های مختلف غذایی را بگذرانید و خوشمزه ترین دسر ها و غذاهای فست فودی را امتحان کنید. همچنین جذاب ترین نکته مورد توجه در خصوص این کافه این است که در این محیط می توانید انواع و اقسام بازی های بردگیم را با دوستان خود بازی کنید.

کافه گیم جیم شین مشهد، برای مافیا مشهد

آدرس کافه گیم جیم شین مشهد: مشهد، بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی ۴

تلفن کافه جیم شین مشهد: ۰۵۱۳۷۶۰۱۵۱۱

۰۹۳۵۳۳۹۵۵۳۹

۴- بهترین کافه بازی مشهد برای تولد، روزی باورنکردنی بسازید

بدون شک تولد گرفتن در کافه طعم جذاب تری دارد. حالا به این فکر کنید که تولد گرفتن در بهترین کافه بازی های مشهد چقدر می تواند اتفاق شگفت انگیزی به حساب بیاید؟ بسیاری از جوانان مشهدی برای برگزاری مراسم های تولد و یا ماهگردهای عاشقانه خود به دنبال کافه بازی هایی می گردند که فضای هیجان انگیزی را برای سورپرایز کردن عزیزانشان به وجود می آورد.

در مشهد بیشتر کافه بازی ها قابلیت برگزاری یک تولد گروهی را دارند و از برگزاری مراسم شما استقبال می کنند اما شما می توانید برای کسب اطمینان لازم قبل از برنامه ریزی با شماره تماس هر یک از کافه هایی که در این مقاله به بررسی آن پرداختیم تماس بگیرید و سوالات تکمیلی خود را در مورد برگزاری مراسم تولد در کافه بپرسید.

پیشنهاد می کنم قبل از حرکت و برنامه ریزی برای داشتن یک روز هیجان انگیز، حتما با روابط عمومی هر یک از کافه های مدنظر خود تماس بگیرید تا با رزرو رایگان صندلی خیال خود را از وجود جای خالی راحت کنید.

کافه بازی فکر خوب مشهد، کافه اینفینیتی مشهد و بازیخورا مشهد هم از کافه‌های محبوب گیمرهای مشهد است. اگر شما هم کافه‌ای می‌شناسید که ما معرفی نکرده ایم در پایان همین مقاله با ما و خوانندگان مشهد مگ به اشتراک بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.