هتل فجر مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ارزان ترین قیمت رزرو هتل برای مشهد

امروز می خواهیم در مشهدمگ به سراغ یکی از هتل های دو ستاره مشهد برویم و همه اطالاعات لازم درباره این هتل را به شما معرفی کنیم. معمولا در میان زائرین حرم امام رضا (ع) یکی از دسته بندی های پرطرفدار برای انتخاب هتل، آن هایی هستند که فاصله کمی تا حرم رضوی دارند و هزینه اقامتشان بسیار پایین است. پس اگر شما هم به دنبال هتلی با این مشخصات هستید، در ادامه معرفی هتل فجر همراه ما باشید.

درباره ارزان ترین هتل مشهد چه می دانید؟

هتل فجر جزو یکی از قدیمی ترین هتل های ۲ ستاره در شهر مقدس مشهد است. این هتل ارزان قیمت در سال ۱۳۷۷ و در نزدیکی حرم مطهر ساخته شده که با بیش از ۲۰ سال سابقه در حال خدمت رسانی به زائرین بارگاه مقدس رضوی است. امکاناتی که هتل دو ستاره فجر در اختیار مهمانان خود قرار می دهد از یک هتل آپارتمان بیشتر بوده و حتی قابل مقایسه با برخی از هتل های سه ستاره مشهد است.

هتل ۲ ستاره فجر مشهد کجاست؟

می توان گفت که در میان انبوه هتل های اطراف حرم مطهر، نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) که ۲ ستاره است و قیمت مناسبی دارد، هتل فجر نام دارد. این هتل در فاصله بسیار کمی نسبت به حرم رضوی و در خیابان امام رضا قرار گرفته است. اگر بخواهید پیاده از ارزان ترین هتل دو ستاره مشهد به سمت آستان قدس رضوی بروید، کمتر از ۱۰ دقیقه زمان لازم دارید. اگر هم بخواهید این مسافت را با ماشین طی کنید حدودا ۵ دقیقه ای به حرم می رسید.

نزدیک ترین هتل دو ستاره به حرم اما رضا (ع)

هتل فجر مشهد آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش عنصری ۹

هتل فجر مشهد شماره تلفن: +۹۸ ۵۱ ۳۸۵۹ ۰۳۱۱

فاصله تقریبی هتل فجر تا مهم ترین جاهای دیدینی مشهد

با اینکه فاصله هتل تا حرم جزو یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب هتل ها به شمار می رود اما دسترسی خوب یک هتل به نقاط مهم شهر از دیگر مسائل قابل توجه است. خوشبختانه این هتل دو ستاره در فاصله خوبی نسبت به برخی از مکان های دیدنی مشهد قرار دارد که در ادامه به برخی از آن ها شاره می کنیم.

  • فاصله تا بازار رضا: ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۲۸ دقدیقه با ماشین
  • فاصله تا راه آهن: ۱۰ دقیقه با ماشین

مزیت هتل فجر نسبت به هتل یاس مشهد

اگر به دنبال رزرو هتل های ارزان قیمت در شهر مشهد باشید، حتما مقاله مربوط به معرفی هتل یاس مشهد را خوانده اید. با در نظر داشتن هزینه یکسانی که این دو هتل برای اقامت دارند، یکی از مزیت های بزرگ هتل دو ستاره فجر این است که فاصله بسیار نزدیکتری تا حرم مطهر دارد. یعنی شما با رزرو فجر مشهد می توانید با همان هزینه از خدمات بیشتری برخوردار شوید و پیاده روی کمتری تا حرم داشته باشید.

نزدیک ترین هتل دو ستاره به حرم مطهر چه امکاناتی دارد؟

این هتل با توجه به هزینه ای که از مسافران دریافت می کند، امکانات خوبی به نسبت هتل های همرده خود ارائه می دهد. از جمله امکاناتی که زائرین آستان قدس رضوی می توانند از آن استفاده کنند شامل موارد زیر می شود.

عکس هتل فجر مشهد خیابان امام رضا
  • اینترنت در لابی
  • تاکسی سرویس
  • کافی شاپ
  • رستوران
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • روم سرویس
  • لاندری

ویژگی اتاق های فجر مشهد، هتلی پاکیزه با دو ستاره

هتل دو ستاره فجر در ۷ طبقه با ۴۸ اتاق آماده پذیرایی از میهمانان است. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود از میان اتاق های زیر، واحد مورد نظرتان را رزرو کنید. توجه داشته باشید که می توانید تمامی اتاق ها را با وعده های غذایی کامل (صبحانه، ناهار و شام) انتخاب کنید.

اتاق دو تخته فولبرد: این واحد ۲ تخت به انتخاب شما دبل یا سینگل دارد و به اضای نفر اضافه باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

اتاق سه تخته فولبرد: اتاق های سه تخته شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل هستند.

اتاق چهار تخته فولبرد: ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دبل در این اتاق وجود دارد.

آپارتمان یک خوابه ۵ نفره فولبرد: این آپارتمان ۳ تخت سینگل و ۱ تخت دبل دارد.

آپارتمان دو خوابه ۶ نفره: این واحد اقامتی شامل ۱ تخت دبل و ۴ تخت سینگل است.

فجر مشهد به نسبت هزینه دریافتی امکانات خوبی را دارد اما طبیعتا نباید انتظار یک هتل لوکس با امکانات ایده آل را از آن داشته باشیم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال یک هتل لوکس با اتاق هایی مدرن و امکانات بسیار مطلوب هستید با پرداخت هزینه بیشتر می توانید اقامت در معروف ترین هتل خیابان امام رضا یعنی هتل درویشی مشهد را امتحان کنید.

قوانین و مقررات هتل فجر مشهد به قرار زیر است

قوانین نزدیک ترین هتل دو ستاره به حرم امام رضا مانند همه هتل های دیگر است. ساعت تحویل این هتل رأس ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ها در ساعت ۱۲ ظهر صورت می گیرد. هزینه اقامت برای خردسالان در این هتل برای زیر ۵ سال رایگان بوده و برای بالای ۵ سال نفر اضافه محسوب می شود. مقررات پذیرش خانم ها فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره مستقیم هتل که در بالای متن به آن اشاره کرده ایم تماس بگیرید.

تجربه کاربران از اقامت در هتل دو ستاره فجر مشهد

تاکنون کاربران زیادی نظرات خود را در مورد تجربه اقامتشان در این هتل دو ستاره به اشتراک نگذاشته اند. تنها نظرات موجود حاکی از آن هستند که سرویس دهی فجر مشهد خوب بوده و با غذاهای سالم از میهمانان خود پذیرایی می کند. با توجه به تعداد کم افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده اند این هتل نمره ۴ از ۵ را دریافت کرده و توانسته در مواردی از جمله آرامش و راحتی، پاکیزگی اتاق ها و عملکرد کارکنان بیشترین امتیاز را کسب کند.

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام رزرو این هتل در نظر بگیرید این است که هتل فجر مشهد در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پس اگر موقعیت مکانی برای شما اولویت دارد و با پرداخت هزینه بیشتر مشکلی ندارید می توانید اطلاعات مربوط به هتل اترک مشهد را هم مطالعه کنید. این هتل در ۱۰۰ قدمی حرم مطهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به ایستگاه های حمل و نقل دارد.

ما منتظر نظرات شما هستیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری را به کابران عزیز مشهد مگ ارائه کنیم. اگر نقطه نظری در رابطه با هتل دو ستاره فجر مشهد دارید آن را برای ما هم بنویسید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.