بهترین کافی شاپ های مشهد و دنج ترین پاتوق ها را بشناسیم!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه ها همیشه بهترین و دنج ترین محیط را برای یازدیدهای گرم و طولانی به وجود می آوردند. حال اینکه چطور می شوذ یک کافه در مقایسه با دیگر کافه ها پر طرفدار شود به محیط، طراحی و از همه مهم تر خدمات کافه بستگی دارد. مشهدمگ در این مقاله به بررسی بهترین کافی شاپ های مشهد می پردازد تا با هم بهترین و دنج ترین پاتوق های خودمانی و جذاب را بیشتر بشناسیم!

۱- کافه سیلوانا، مشهد بهترین کافه خانوادگی مشهد

یکی از بهترین کافه های مشهد است که محیط دنجی دارد. کافه سیلوانا مشهد با وجود دو فضای باز و بسته این امکان را برای مراجعان فراهم کرده که اگر با فضای باز ارتباط بهتری برقرار می کنند. این محیط را انتخاب کنند.

کافه سیلوانا مشهد، بهترین کافی شاپ مشهد

کافی شاپ سیلوانا مشهد یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد است. فضای دنج و آرام کافه این امکان را به مراجعان می دهد تا برنامه های خانوادگی و جشن های تولد خود را در آنچا برگزار کنند. چرا که این کافه به داشتن محیط صمیمی و خانوادگی معروف است. در ادامه آدرس و شماره تماس این کافه را مشاهده می کنید.

آدرس کافه سیلوانا مشهد: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۱۳ و ۱۵

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۵۲۵۲

بهترین کافی شاپ های مشهد

کاقه سیلوانیا در نزدیکی خانه ملک مشهد قرار گرقته است. اگر شما به دیدن بافت سنتی مشهد علاقه دارید پیشنهاد می کنم دیدن این خانه قدیمی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

۲- کافه کوک، نقلی ترین کافه مشهد!

کافه کوک مشهد به عنوان یکی از دنج ترین و کوچک ترین کافه های مشهد به حساب می آید. این کافه برای قرارهای دونفره و دیدارهای دوستانه بسیار مناسب است. محیط گرم و آرام کافه کوک این کافه را به عنوان یکی از یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد و یک پاتوق جذاب معرفی می کند.

عکس کافی شاپ دونفره

اگر اهل کافه گردی در مشهد نباشید و آشنایی خاصی با کافه های مشهد نداشته باشید. قطعا نام کافه کوک به گوشتان آشنا نخواهد بود چرا که این کافه نقلی و کوچک همیشه مشتریان خاص خودش را داشته و زیاد به عنوان یک کافه معروف و سرشناس در مشهد شهرت ندارد.

بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد

آدرس کافه کوک:مشهد، بلوار خیام، خیام ۱۰، خیابان زنبق

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۳۸۳۵۸

اگر اهل خرید کردن و پاساژ گردی هستید، پیشنهاد می کنم در نزدیکی کافه کوک، تقاطع خیابان خیام، به مرکز خرید الماس شرق مشهد حتما سر برنید.

۳- کافه کیوسک مشهد کجاست!

به جرات می توان گفت کافه کیوسک یکی از بهترین کافه های مشهد به شمار می رود که جذابیت های خاص خودش را دارد. فضای بسیار زیبا و دلنشین این کافه باعث می شود هیچ مشتری بدون عکس گرفتن پا از کافه بیرون نگذارد.

کافه کیوسک مشهد

بسیاری از مشتریان به این باور رسیده اند که تنها دلیل شهرت و معروفیت کافه کیوسک فضا و طراحی بی نظیرش است. اما باید در نظر داشته باشید که خدمات با کیفیت و منو جذاب و متنوع این کافه باعث شده انتخاب همیشگی بسیاری از کافه گردهای مشهد کافه کیوسک باشد. به همین دلیل کیوسک را می توان در دسته کافه های مشهد برای تولد قرار داد.

اگر برای عصرانه به این کافه سر زدید در نظر داشته باشید که حجم غذاهای این کافه بسیار بالاست و مشتریان همیشگی کافه کیوست هر غذا را دو نفری میل می کنند. پس مراقب باشید تا در هنگام پذیرش زیاد تعجب نکنید.

۴- کافه ۱۸۶۰ کمی دور تر از شهر

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضاهای جدید تر هستند. اگر شما هم دوست دارید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید کمی از شهر دور شوید و با ورود به کافه ۱۸۶۰ کمی در زمان سفر کنید.

همانطور که از نام این کافه مشخص است؛ شما با ورود به این کافه با فضایی شبیه به فیلم های وسترن قدیمی روبه رو خواهید شد. دیدن کلاه های کابویی روی دیوارها عکس ها و پوسترهای فیلم های وسترن به شما این حس را می دهد که در قهوه خانه های لاس وگاس قرار گرفته اید. خانم ها اگر می خواهید مکان مناسب برای تولد در مشهد برای همسرتان پیدا کنید احتمالا کافی شاپ ۱۸۶۰ مشهد گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

فضای این محیط برای گذراندن آخر هفته های کسل کننده می تواند بهترین انتخاب باشد. در نظر داشته باشید که کافه ۱۸۶۰ در حومه شهر قرار دارد پس اگر قصد دارید به این کافه وسترنی سری بزنید حتما در مورد مسیر حواستان را جمع کنید.

آدرس کافه ۱۸۶۰: مشهد هاشمیه شماره  ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

۵- کافه رترو، بهترین کافی شاپ مشهد برای تولد

اگر به دنبال یک کافه دنج برای تولدهای دوستانه خود هستید و می خواهید بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد عزیزتان انتخاب کنید. کافه رترو ایده آل ترین انتخاب برای گذراندن بهترین لحظات شماست. در این کافه بهترین و نوستالژی ترین موسیقی های دنیا برایتان پخش خواهد شد بعلاوه شما می توانید در صورت نیاز برای تولد عزیزانتان از کارکنان کافه درخواست کنید آهنگ های جذاب متناسب با تولد برایتان پخش کنند.

کافه رترو به عنوان یک کافه معمولی با قیمت های اقتصادی همیشه برای دانشجویان و جوانان حذاب بوده و هست. از ویژگی های خوب این کافه اقتصادی این است که تا آخر شب میزبان کافه گردها خواهد بود.

آدرس کافه رترو: مشهد، بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، حد فاصل خیابان پیروزی ۷۹ و ۸

۶- کافه لئون، مشهد زیر پای لئونی ها!

کافه لئون به عنوان یک کافه جذاب و جوان پسند همیشه مورد توجه کافه گردهای مشهدی قرار می گیرد. یکی از ویژه ترین خصوصیت های این کافه منظره جذاب و هیجان انگیزش است به گونه ای که می توانید از پنجره این کافه شهر مشهد را زیر پایتان احساس کنید.

کافه لئون کافی شاپ لاکچری مشهد

به غیر از فضای دلچسب این کافه، قهوه های کافه لئون همیشه خاص و بی نظیر است. هر کس که برای اولین بار به این کافه سرمی زند امکان ندارد قهوه های بی نظیر لئون را تست نکند.

آدرس کافه لئون : مشهد، بلوار کاوه، مجموعه رفاهی آبادگران

فاصله کاقه لئون تا بام هفت تیر مشهد چندان زیاد نیست. پس اگر برای قرارهای دوستانه خود بعد از کافه گردی به دنبال یک مکان دنج و جذاب می گشتید گشت و گذار در بام مشهد را به هیچ عنوان از دست ندهید.

کافی شاپ الیزه، کافی شاپ لوکس مشهد

اگر به دنبال یک فضای دنج و البته لوکس هستید کافی شاپ الیزه مشهد را فراموش نکنید. محیط این کافه و چیدمان آن باعث شده یکی از بهترین مکان ها برای قرارهای کاری در مشهد باشد. کافه الیزه در هتل الماس ۱ قرار دارد و با منوی متنوع خود می توانید یک عصر دلپذیر را برای شما رقم بزند. سطح قیمتی این کافه کمی بالاتر از دیگر کافه های مشهد است، اما کیفیت بالای غذاها می تواند دلیل این قیمت را به خوبی به شما نشان دهد.

کافی شاپ لوکس مشهد

بهترین کافی شاپ های مشهد در لیست انتظار

اگر شما اهل کافه گردی باشید حتما تا به حال به این فکر کرده اید که به هر کدام از این کافه ها باید یکبار هم که شده سر زد. اگر شما هم چنین ایده ای دارید از همین الان شروع کنید. تلفن را بردارید و به صمیمی ترین دوست خود برای نوشیدن یک قهوه پیشنهاد کافه گردی بدهید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
نادر (25 می 2019)

کافه ۱۸۶- جزوو بهترین کافع عای مشهده هم فضای خوبی داره هم دسترسی خوبی داره و همین که از شهر دوره جذابه تنها مشکلش اینه که قیممتاش بالاس و اصلا منطقی نیس قیمت های منو این کافه

    mashad_admin (25 می 2019)

    با سلام کاربر گرامی
    ممنون از نظر خوبتون و تجربه نگاری ارزشمندتون

محدثه اکبری (25 می 2019)

کافه ۱۸۶۰ کجاش گرونه؟ شما کیفیت خوب غذاها و سرویس دهی و با هیچ کافه ایران نمی تونی ممقایسه کنی چون همه استانداردهای بین المللی و داره واسه کیفیت خوب بایدد بیشتر هزینه کرد دیگههع

    mashad_admin (25 می 2019)

    با سلام کاربر گرامی با تشکر ار ثبت نظر و تجربه نگاری خوبتون در مشهدمگ

شایسته اسلامی (25 می 2019)

بهترین کافی شاپ برای یک تولد دو نفره کجاست؟ قیمت مناسبی هم داشته باشه و تو خود شهر باشه خدمات ارزش افزوده هم نداشته باشه.

    mashad_admin (25 می 2019)

    با سلام
    کاربر گرامی شما می توانید با تماس با هر یک از شماره تلفن های درج شده برای هر کافی شاپ در خصوص قیمت و اطلاعات خواسته شده سوالات خود را بپرسید.

مهسا .89 (10 جولای 2019)

سلام این کافه ها که گفتید کدوم ارزون تره برای یه قرار دو نفره؟

    mashad_admin (10 جولای 2019)

    سلام مهسا عزیز
    کافی شاپ های مشهد هر کدام ویژگی های خاصی دارند به همین انتخاب یکی از این موارد به عنوان ارزان ترین کافه خیلی راحت نیست. اما کافه کوک مشهد به نسبت دیگر کافه ها قیمت ارزان تری دارد.

mashad_admin (10 جولای 2019)

با سلام ممنون از مقاله خوبتون آیا در این کافی شاپ ها غذا هم سرو میشود؟

mehrsa (19 اکتبر 2019)

سلام.با تشکر از لیست خوبتون راجع به کافه۱۸۶۰باید بگم که چون در جای مناسبی قرار نداره فضای مناسبی هم برای همه نیست.من ودوستام هیچ همچین جایی رو تنهایی امتحان نمیکنیم مخصوصا در شب.ولی خب هر وقت با هرکسی میشه به کافه کیوسک سر زد و امنیت کامل رو هم داره.

عرفان (17 دسامبر 2019)

بسیار مفید
کافه فنجون در بلوار سجاد رو هن اضافه کنید
این کافه خلوت خوراک کافه گردی تنها قرار های دو نفره است
و البته هات چاکلت های بینظیری هم دارن

نیما (22 ژانویه 2020)

بهترین کافه کیوسک از همه لحاظ بعدشم کاخ زینو

سعیده (21 جولای 2020)

سلام ممنون از معرفی این کافه ها. یه کافه حیاط دار برای تولد گرفتن هم میشه معرفی کنید توی مشهد؟

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام دوست عزیز
    ممنون از شما برای همراهیتون. پیشنهاد می کنم سری به کافه مومنتو مشهد بزنید و یه روز خوب رو تجربه کنید.