رستوران پسران کریم مشهد یا رستوران معین درباری مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران در مشهد

شهر مشهد علاوه بر مکان های دیدنی و بارگاه ملکوتی امام رضا دارای رستوران ها و کافه های جذاب فراونی است که مسافران را مجذوب خود می کند. یکی از پر طرفدارترین رستوران های مشهد که همه دوست دارند در زمان سفر خود طعم لذیذ غذاهایش را امتحان کنند، رستوران پسران کریم مشهد است. این رستوران از جمله قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های مشهد است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است اما در مقابل رستوران معین درباری مشهد نیز رقابت سرسختی با پسران کریم مشهد پیش گرفته است.

در ادامه قرار است تا به بررسی و نقد هر یک از این دو رستوران بپردازیم تا بتوانیم به مسافرانی که دوست دارند تنهای یکی از این دو رستوران برای برای صرف ناهار و شام سفر خود انتخاب کنند راهنمایی و همراهی کنیم.

پسران کریم مشهد یا رستوران معین درباری، کدام به حرم نزدیک تر است؟

با توجه به اینکه بیش از نیمی از مسافران مشهدی از زائران حرم امام رضا به شمار می روند. نزدیک بودن مراکز تجاری تفریحی و رستوران ها به حرم امام رضا از جمله مهم ترین مواردی است که برای مسافران اهمیت دارد.

رستوران معین درباری مشهد یکی از رستوران های قدیمی مشهد است که در نزدیکی یکی از سینماهای قدیمی به نام سینما قدس مشهد قرار گرفته است. این رستوران تا حرم امام رضا به صورت پیاده و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تنها ۳۵ دقیقه راه دارد. این در حالی است که اگر سوار بر ماشین شخصی  و یا تاکسی های شهری به این رستوران حرکت کنید، پس از کمتر از ۹ دقیقه به حرم امام رضا خواهید رسید.

البته رستوران معین درباری مشهد یک شعبه فعال دیگر در شاندیز مشهد دارد که دسترسی آن برای زائران و مسافرانی که زمان اندکی برای سفر دارند بسیار دشوار است.

رستوران معین درباری شاندیز مشهد

در مقابل، رستوران پسران کریم مشهد با وجود دو شعبه فعال در مرکز خرید آلتون مشهد و خیابان خیام مشهد دسترسی راحت تری را برای افراد ایجاد کرده تا بتوانند یکی از این دوشعبه را برای صرف وعده های غذایی هود انتخاب کنند.

رستوران معین درباری و پسران کریم مشهد چه خدماتی دارند؟

این روزها رقابت رستوران های مختلف در مورد ایجاد خدمات جدید و جذاب برای جلب مشتری به صورت پر رنگ تری به چشم می آید چرا که مسافران به غیر از صرف غذا به محیط زیبا و آراسته و خدمات جانبی رستوران هم بسیار توجه می کنند.

رستوران معین درباری مشهد در مورد خدمات ارائه شده به مخاطبان خود رقابت سنگینی را با پسران کریم مشهد آغاز کرده چرا که اگرچه این رستوران به اندازه رستوران معلق مشهد لوکس و متفاوت نیست، اما با فراهم کردن فضایی دلنشین و فوق العاده با طراحی سنتی در فضای باز جذابیت زیادی به فضای رستوران خود بخشیده است. به همین دلیل بیشتر مسافرانی که دوست دارند برای صرف غذایی خوشمزه و خوش طعم یک مکان فوق العاده زیبا را انتخاب کنند، رستوران معین درباری مشهد را به عنوان اولین انتخاب خود قرار می دند.

رستوران معین درباری با فراهم کردن سالن پذیرایی برای میهمانی ها و مراسم های خانوادگی ارزش افزوده ای برای مخاطبان خوش ذوق خود ایجاد کرده تا آن ها بتوانند شیرین ترین لحظات دورهمی خود را با رزرو قبلی در رستوران معین درباری بگذرانند.

رستوران پسران کریم مشهد یک فضای کوچک و سنتی را برای صرف غذا ایجاد کرده که به نسبت حیاط و فضای کلاسیک رستوان معین درباری برای مخاطب جالب توجه نیست. این رستوران به دلیل شهرت و محبوبیت بالایی که دارد همیشه با حجم بالایی از جمعیت رو به رو می شود که فضای کافی برای نشستن پیدا نمی کنند اما تمام این موارد از محبوبیت این رستوران بسیار جذاب نمی کاهد چرا که مردم رستوران پسران کریم مشهد را با همین فضا و شرایط نوستالژی می پسندند.

کیفیت غذای برادران کریم مشهد بهتر است یا رستوران معین درباری؟

هر دو رستوران معین درباری و پسران کریم مشهد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما بیشتر افرادی که در یک سال اخیر به این رستوران سر زده اند معتقد هستند که معین درباری همانند سابق کیفیت اعلا برای غذاهای خود ندارد. در مقابل رستوران پسران کریم همچنان کیفیت سابق غذاهای خود را حفظ کرده و همچنان نظرات مثبت مخاطبان خود را در مورد چلو ماهیچه های معروف خود جذب می کند. حالا اگر شما تجربه خوب یا بدی در مورد صرف غذا در هر یک این دو رستوان دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت غذای کدام رستوران به صرفه تر است؟

اگر بخواهیم قیمت غذای این دو رستوران را با حجم غذایی که به مخاطبان ارائه بدهیم، قطعا رستوران پسران کریم مشهد بی رقیب خواهد بود چرا که حجم غذای این رستوران برای دو نفر کافی است و برای مثال قیمت چلوگوشت پسران کریم مشهد در مقایسه با رستوران معین درباری به صرفه تر است.

البته بد نیست این مورد را نیز در نظر داشته باشید که رستوران پسران کریم مشهد از تنوع غذایی بسیار کمی برخورد دار است و در مقابل رستوران معین درباری مشهد کلیه غذاهای سنتی ایرانی را در منو غذای خود جای داده است. پس حالا که بحث مقایسه و نقد این دو رستوران است بهتر است تنوع غذایی دو رستوران را برای انتخاب یکی از این دو رستوران مدنظر خود داشته باشید.

با کیفیت ترین غذاها در رستوران های مشهد

بالاخره رستوران پسران کریم بهتر است یا رستوران معین درباری؟

سوال نهایی این است که با تمام این حرف ها و نقد و بررسی ها، بالاخره رستوران پسران کریم مشهد رستوران جذابی است یا رستوران معین درباری مشهد؟ در پاسخ به این سوال در ابتدا بهتر است که تمام موارد از جمله فضای رستوران، مسیر رفت و برگشت به محل اقامت، کیفیت و تنوع غذاها و همچنین قیمت آن ها را مورد برسی قرارد دهید و در انتها مطابق با سلیقه خود یکی از این دو رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید. البته اگر نظر مشهدمگ را بپرسید، پیشنهاد می کنیم تا در صورتی امکان هر دو این رستورانهای جذاب را انتخاب کنید تا بتوانید تجربه خوبی از دو تا از بهترین رستوران های مشهد را برای خود به خاطره ای دلنشین تبدیل کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.