هتل آبشار مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل آبشار مشهد ارزان ترین هتل دو ستاره

مشهد مقدس یکی از پربازدید ترین شهرهای ایران است. هر سال مسافران زیادی به مشهد سفر می کنند. همین تقاضای بالای مسافران باعث شده هتل های بسیار متنوعی در اقصی نقاط شهر ساخته شوند. از هتل های ۵ ستاره و بسیار لوکس گرفته تا اقامتگاه های با امکانات محدود ولی ارزان قیمت. امروز می خواهیم با معرفی یک هتل دو ستاره و ارزان قیمت همراه شما باشیم. پس اگر شما هم به دنبال یک هتل عالی با قیمت مناسب هستید اطلاعات هتل آبشار مشهد را از دست ندهید.

معرفی هتل آبشار، هتلی تاپ و ارزان قیمت

هتل آبشار مشهد یکی از هتل های دوستاره و تاپ مشهد است که امکانات بسیار خوبی دارد. این هتل دو ستاره به تازگی تاسیس شده و با دکوراسیونی شیک و مدرن در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. هتل آبشار با توجه به اینکه ۲ ستاره دارد نسبت به بسیاری از هتل های ۳ ستاره مطلوب تر بوده و قیمت کمتری هم دارد. اگر شما به دنبال هتل ارزان در مشهد هستید پس چه بهتر که یک ارزان ایده آل را انتخاب کنید.

لابی هتل آبشار مشهد مقدس

آدرس هتل آبشار مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۵، چهنو ۱۰

تلفن هتل آبشار مشهد: +۹۸ ۵۱ ۳۸۵۱ ۹۳۲۳

لوکس ترین هتل دو ستاره مشهد چقدر با حرم فاصله دارد؟

آبشار مشهد نه تنها امکانات مطلوبی را به مسافرین خود ارائه می دهد بلکه یک ویژگی دیگری هم دارد که معمولا همه زائرین آستان قدس رضوی به دنبال آن هستند. هتل آبشار در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است و فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد. از این رو هتل آبشار مشهد را می توان از جمله نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع)  به شمار آورد. اگر شما در این سفر همراه خود کودک یا فرد سالمندی را دارید با خیال راحت می توانید هتل آبشار را رزرو کنید؛ زیرا موقعیت مکانی این هتل طوری است که کمتر از ۸ دقیقه پیاده روی شما را به زیارت آستان قدس رضوی می رساند.

امکانات هتل آبشار، هتلی ارزان قیمت در چند قدمی حرم مطهر

هتل آبشار مشهد در سال ۱۳۹۶ احداث شد و ۴۰ واحد اقامتی در ۶ طبقه دارد. دسترسی این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی خوب بوده و از امکانات سطح بالایی برخوردار است. معمولا از نظر مسافران، داشتن پارکینگ و رستوران جزو مزیت های یک هتل محسوب می شود که هتل آبشار با وجود دو ستاره بودنش این امکانات را به خوبی در اختیار میهمانان خود قرار داده است. از جمله دیگر امکانات آبشار ۲ ستاره مشهد شامل موارد زیر می شوند.

  • کافی شاپ
  • اینترنت در لابی
  • تاکسی سرویس
  • صندوق امانات
  • خدمات باربری

ویژگی اتاق های بهترین هتل ۲ ستاره مشهد

هتل آبشار ۴۰ واحد اقامتی دارد که انواع اتاق ها با ظرفیت های زیر را شامل می شود.

  • دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • آپارتمان یک خوابه چهار تخته
  • آپارتمان یک خوابه پنج تخته
امکانات اتاق های هتل آبشار دو ستاره مشهد

همه واحد های این هتل دو ستاره و درجه ۱ امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دارند.

هتل دو ستاره آبشار نسبت به هتل های همرده خود چه مزیتی دارد؟

طبیعی است که در هر گروه از هتل ها، گزینه هایی وجود دارند که یک سر و گردن از بقیه بالاترند. اگر بخواهیم آبشار مشهد را نسبت به هتل های ۲ ستاره همرده خودش مانند هتل شهریار مشهد یا هتل ادریس مقایسه کنیم باید بگوییم که این هتل علاوه اینکه فاصله کمتری تا حرم مطهر دارد، نوساز و شیک تر از دیگر هتل های دوستاره است. آبشار مشهد بیشتر از یک هتل دو ستاره امکانات دارد و به نسبت قیمتی که دریافت می کند از ویژگی های مطلوبی برخوردار است؛ درست مانند تفاوت هتل پردیسان مشهد که با هتل های ۵ ستاره همرده خودش دارد.

قوانین رزرو جدیدترین هتل ارزان مشهد چیست؟

مهم ترین قوانین هتل ها در ارتباط با ساعت ورود و خروج و هزینه اقامت برای خردسالان یا ضررهای کنسلی است. معمولا این قوانین برای همه هتل ها یکسان بوده که هتل آبشار مشهد هم از این قاعده مستثنی نیست.

  • ساعت گرفتن اتاق های هتل دو ستاره آبشار در ساعت ۲ بعدازظهر و ساعت تحویل آن ها راس ساعت ۱۲ ظهر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است و کودکان بالای ۵ سال به عنوان نفر کامل محاسبه می شود.
  • در مورد قوانین کنسلی هم تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود، جریمه بسته به نظر هتل و بعد از ۴۸ ساعت با حداقل یک شب جریمه دریافت می گردد.
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

هتل آبشار بهترین هتل 2 ستاره مشهد

نظر کاربران درباره هتل آبشار مشهد

تا کنون کاربرانی که اقامت در هتل آبشار شهر مقدس مشهد را تجربه کرده اند به اتفاق روی کیفیت بالای غذاها، دسترسی راحت و موقعیت مکانی خوب، برخورد مناسب پرسنل و همچنین تمیزی هتل نظر مثبتی داشته اند. این هتل نوساز ظاهر زیبا و شیکی دارد که به عنوان یک هتل مقرون به صرفه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

در مجموع اگر شما به دنبال یک هتل ارزان قیمت با امکانات مطلوب هستید هتل آبشار مشهد می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. اما اگر بزرگی هتل، لوکس بودن آن و تعداد ستاره هایش برایتان اهمیت ویژه ای دارد پیشنهاد می کنیم از بین بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد نظیر هتل درویشی مشهد یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید. این هتل ها علاوه بر امکانات لوکسی که دارند برای ماه عسل هم فوق العاده اند. اگر شما در سفر به مشهد مقدس تجربه اقامت در یک هتل بی نظیر را داشته اید، آن را برای ما هم بنویسید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.