پارک ملت مشهد، تعبیر رویایی که به خواب هم نخواهید دید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پارک ملت مشهد کجاست

پارک های دیدنی و جذاب مشهد انتخاب مناسبی برای گذراندن لحظاتی خوش هستند. هیچ چیز بهتر از قدم زدن و پیاده روی در بوستان های سرسبز مشهد نمی تواند حس و حال خوبی را به آدم منتقل کند. بسیاری از مسافرانی که به مشهد سفر می کنند، اطلاع کافی از وجود بوستان های زیبای مشهد ندارند و تنها کوهسنگی را به عنوان معروف ترین پارک مشهد می شناسند. در ادامه همراه ما باشید که بهترین پاتوق محلی مشهد یعنی پارک ملت مشهد را به شما معرفی کنیم.

بوستان ملت، قدیمی ترین بوستان مشهد

پارک ملت مشهد به نام قدیمی ترین بوستانی که در شهر مشهد احداث شده معروف است چرا که پروژه ساخت و بهره برداری از این پارک در سال ۱۳۴۳ و در زمان محمد رضا پهلوی آغاز شد.

پلن و طراحی قسمت های مختلف پارک ملت مشهد توسط مهندسان و طراحان انگلیسی انجام شده و به همین منظور شکل ظاهری این پارک با دیگر بوستان هایی که در سطح شهر قرار گرفته اند تفاوت دارد.  

جالب است بدانید پارک ملت در ابتدا در فضای که خارج از اراضی شهری قرار داشت به بهره برداری رسید اما امروز و با توجه به توسعه شهری قسمتی از شهر به حساب می آید. امروزه از این پارک با عنوان یکی از  بهترین پارک های مشهد نام برده می شود.

پارک ملت مشهد

پارک ملت مشهد کجاست؟

پارک ملت در قسمت غربی شهر و در نزدیکی بلوار فلکه آب قرار گرفته است. فاصله حرم اما رضا تا این پارک با خودرو شخصی حدودا بیست دقیقه طول می کشد. همچنین برای رسیدن به این بوستان سرسبز می توانید از وسائل حمل و نقل عمونی نیز استفاده کنید.

مسیر دسترسی پارک ملت مشهد با مترو

یکی از مهم ترین ویژگی های بوستان ملت این است که دسترسی آسانی به مترو  مشهد دارد و مردم به راحتی می توانند از هر نقطه شهر خود را به این منطقه تفریحی برسانند.

برای دسترسی آسان به پارک ملت با مترو مشهد تنها کافی است از ایستگاه پارک ملت مشهد پیاده شوید و با گذراندن مسیر بسیار کوتاهی خود را به جذاب ترین جای دیدنی مشهد برسانید.

بهترین زمان برای گشت و گذار در پارک ملت مشهد

برای پیاده روی و ورزش در پارک زیبای ملت به زمان خاصی نیاز ندارید، چرا که محیط گرم و دوست داشتنی این بوستان همیشه با آغوش باز از مراجعه کنندگان خود استقبال می کند. اما اگر شما هم دوست دارید از حال و هوای فصل به فصل این پارک مطلع شوید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

پارک ملت مشهد در شب

پارک ملت مشهد در پاییز و زمستان

حال و هوای شش ماهه دوم پارک ملت مشهد با خش خش برگ های پاییزی و باران های ناگهانی جذاب تر می شود. پارک ملت مشهد به عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد در زمستان همیشه بین مسافران و مردم مشهد نقش پر رنگی دارد. پیشنهاد می کنم اگر در بازه فصل زمستان برای پیاده روی به سمت این پارک حرکت کردید حتما بارانی و چتر به همراه داشته باشید تا از خیس شدن زیر باران لذت ببرید.

پارک ملت مشهد در بهار و تابستان

حال و هوای مشهد در بهار با پیک نیک های خانوادگی و برنامه های مفرحی که تنها در این فصل لذت بخش است رنگ می گیرد. پارک ملت به عنوان یکی از جاهای دیدنی مشهد در بهار و خصوصا به عنوان پاتوقی برای سیزده به درها همیشه سرسبز و خوشرنگ است.

پارک ملت مشهد چی داره؟

بیشتر مردم و مسافران بر این باورند که بوستان مشهد تنها یک پارک تفریحی معمولی به حساب می آید اما بر خلاف این موضوع این بوستان پر از جاهای تفریحی متفاوت است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

  • شهربازی پارک ملت مشهد
  • چرخ و فلک فان فار
  • اسکیت سواری و پیاده روی
  • استفاده از زمین ورزشی

شهربازی بازی پارک ملت مشهد

یکی از مهم ترین تفریح هایی که مردم به خاطر آن به پارک ملت مشهد می آیند شهربازی هیجان انگیز پارک ملت مشهد است که به عنوان یکی از بهترین شهربازی های مشهد از آن نام برده می شود.

شهربازی پارک ملت با استفاده از به روز ترین تجهیزات و امکانات شرایط خوبی برای برای تفریح کودکان و نوجوانان فراهم کرده تا بتوانند بهترین لحظات خود را در مشهد تبدیل به خاطره کنند.

پیاده روی در پارک ملت مشهد

ساعت کاری شهربازی پارک ملت مشهد

شهربازی پارک ملت  مشهد همه روزه از ساعت ۱۴ صبح الی ۲۳ شب آماده پذیرایی از  عزیزانی است که در طول سفر به مشهد به دنبال کشف هیجان هستند. این شهربازی به جز ایام تعطیل مانند وفات و یا تعطیلات مناسبتی همیشه باز است. البته پیشنهاد می کنم قبل از حرکت کردن به سمت شهربازی پارک ملت مشهد با شماره تماس روابط عمومی تماس بگیرید و از باز بودن شهربازی خیال خود را راحت کنید.  

قیمت بلیط ورودی برای شهربازی هر نفر ۱۵ هزار تومان است. بازدید کنندگان برای استفاده از هر بازی باید ۱۰  هزار تومان پرداخت کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.