مرکز خرید آلتون مشهد پیشنهادی برای خوش سلیقه ها

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وقتی به مشهد سفر می کنی بد نیست از بهترین و جذاب ترین مراکز خرید این شهر اطلاع داشته باشی چرا که حتما برای شما هم پیش می آید که برای خرید سوغاتی دوست داشته باشید سری به پاساژ های لوکس مشهد بزنید و یک خرید دلچسب داشته باشید. در این مقاله قرار است یکی از جذاب ترین مراکز خرید مشهد را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید آلتون مشهد یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مرکز خریدهای مشهد در سطح شهر است.

مرکز خرید آلتون مشهد کجاست؟

برج آلتون یکی از بزرگ ترین اداری و تجاری مشهد به حساب می آید. مرکز خرید آلتون مشهد یکی از مهم ترین و جذاب ترین مراکز خرید در شهر مشهد به حساب می آید. این مرکز خرید در خیابان معروفی به نام دانشگاه قرار دارد. مردم بیشتر این مرکز خرید را به عنوان مرکزی برای خرید لوازم آرایشی، پوشاک و انواع کیف و کفش می شناسند.

آدرس برج آلتون: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه بیست دو و بیست وسه

شماره تماس برج آلتون: ۳۸۴۹۱۲۳۵

ورودی مرکز خرید التون مشهد

مشخصات و ویژگی های برج تجاری آلتون مشهد

مساحت برج آلتون ۱۷۲۴ متر مربع است و سازه ای بتنی دارد. این مجموعه ارتفاع ۷۵ متری از زمین دارد و یکی از بلند ترین برج های مشهد به حساب می آید. مرکز خرید آلتون ۲۵ طبقه است و به غیر از ۳ طبقه آن که شامل آارتمان های اداری و تجاری هستند بقیه واحدها به عنوان فروشگاه ها و فود کورت های فعال در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 

در خصوص فرایند ساخت و بهره برداری از این پروزه جالب است بدانید از صفر تا ۱۰۰ ساخت و بهره برداری از برج آلتون در ۳۶ ماه به انجام رسید و به عنوان یک پروژه موفق در مشهد بین دیگر ساختمان های تجاری همیشه می درخشد. این برج در سال ۸۸ عنوان برترین سازه بتنی کشور را گرفت و طولی نکشید تا در سال ۱۳۹۰ برترین به عنوان برترین برج تجاری چند منظوره در ایران معروف شد.

واحدهای تجاری مجتمع تجاری آلتون مشهد

از طبقه چهارم تا بالای این برج به راحتی می توانید هر آنچه که دوست داشته باشید را در این برج پیدا کنید. اگر برای خرید کیف و کفش پا به این پاساژ معروف گذاشته اید باید مطمئن باشید که بهترین و شیک ترین کیف و کفش ها را می توانید در این مرکز پیدا کنید. همچنین در برخی فروشگاه های آلتون می توانید اتواع کیف و کفش چرم و با بهترین کیفیت را ییدا کنید.

اگر به دنبال خرید وسائل منزل هستید باید در نظز داشته باشید لوکس ترین و شیک ترین مدل ها برای خرید اتواع لوازم خانگی را می توانید از برج آلتون تهیه کنید. البته قبل از هر چیز در نظر داشته باشید که وقتی در مورد برج آلتون به عنوان یک برج لوکس و مدرن صحبت می کنیم باید توقع خود را نسبت به تمام اجناسی که در این برج وجود دارد بالا ببریم و این نکته را دز نظر داشته باشیم که نباید انتظار قیمت ارزان از اجناس این مرکز داشته باشیم. اگر به دنیال خرید اجناس ارزان قیمت هستید سر زدن به انی فروشگاه را فراموش کنید چرا که در برج آلتون بیشتر اجناس لوکس دیده می شود.

فروشگاه های مرکز تجاری آلتون مشهد

بالا بودن قیمت اجناس در این مرکز به این معنا نیست که هیج وقت نمی توانید از اینجا خرید کنید. چرا که قروشگاه های آلتون نیز مانند دیگر مراکز خرید در پایان برخی فصل ها مانند زمستان و یا تابستان حراج های فوق العاده ای می گذراند که نباید از دست دهید.

پارکینگ مجتمع تجاری آلتون

یکی از ویژگی های بارز آلتون پارگینگ طبقانی آن است که به عنوان بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی در کشور معروف است. فضای کافی برای میزبانی از اتومبیل مردم این امکان را به این مرکز می دهد تا بتوانند پذیرای تعداد بیشتری از مردم باشد که برای تفریح و خرید به این مرکز تجاری قدم گذاشته اند.

پارکینگ مجتمع تجاری آلتون

رستوران پسران کریم مشهد شعبه مرکز تجاری آلتون

یکی از جذاب ترین ویژگی های مرکز خرید آلتون وجود رستوران های جذابی است که در این برج قرار دارد. یکی از معروف ترین رستوران هایی که در این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد رستوران پسران کریم مشهد شعبه آلتون است. این رستوران بین مردم مشهد طرفداران زیادی دارد و وجود چنین رستورانی در قلب یک مرکز خرید، برای مردم می تواند بهترین و هیجان انگیز ترین اتفاق ممکن باشد.

رستوران پسران کریم مشهد شعبه آلتون

برخی از مشتریان ثابت این رستوران فکر می کنند کیفیت غذای شعبه اصلی این رستوران با شعبه آلتون آن متفاوت است اما کاملا در اشتباه هستند چرا که به غیر ازتفاوت در محیط تمام امکانات خدمات و کیفیت غذای هر دو رستوران کاملا یکسان است و شما می توانید معروف ترین و خوشمزه ارین غذای این رستوران یعنی چلوماهیچه مشهد را در برج آلتون تست کتید.

تاکسی بیسیم آلتون مشهد

یکی از خلاقیت هایی که مدیران برج درجهت رفاه حال مشتریان خود انجام داده اند، ارائه خدمات حمل و نقل مردم با آژانس معتبری تحت عنوان آلتون است. این آژانس علاوه بر امنیتی که برای مردم به وجود می آورد موجب می شود مشتریان جتی تا انتهای شب به خرید و تفریح در این مرکز خرید ادامه بدهند و در مورد رسیدن به مقصد مورد نظر خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

ساعت کاری مجتمع آلتون مشهد

مجتمع تجاری آلتون مشهد همه روزه از ساعت ۹ صیح الی ۹ شب باز است و مردم می توانند در طول این دوره برای خرید اقلام مورد نیاز خود به این مجتمع سر بزنند. البته لازم به ذکر است که در برخی روزهای شلوغ سال مانند شب عید مجتمع تجاری التون مشهد خدمت رسانی به مردم را تا نیمه های شب ادامه می دهند و این زمان برای باز یا بسته بودن مجتمع کاملا تقریبی است.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.