كافه مومنتو مشهد؛ جایی برای ساختن لحظه های ناب

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
منوی غذای متنوع در کافه رستوران momento

کافه گردی یکی از رایج ترین تفریحات این روزها در کلان شهرها است. این گوشه های دنج، در همه شهرهای بزرگ به یک پاتوق همیشگی برای پیر وجوان و دوست داران قهوه تبدیل شده اند. شهر مشهد هم مانند شهرهای بزرگ دیگر، پر از کافه های باکیفیت و دنج است که شاید نام آن ها را کمتر شنیده باشید. در این مطلب با مشهدمگ همراه باشید تا با هم به کافه رستوران مومنتو که یکی از پر طرفدارترین کافه های شهر مشهد است، سری بزنیم و با ویژگی های آن آشنا شویم.

کافه مومنتو مشهد کجاست؟

خیابان هفت تیر یکی از خیابان های اصلی شهر مقدس مشهد است. در این خیابان بیشتر از انگشتان یک دست کافه، رستوران و بستنی فروشی وجود دار. حضور در این کافه ها بعد از تفریح های معمول مانند تماشای فیلم در سینما، روز شما را به بهترین شکل می سازد. اگر بهترین سینماهای مشهد را نمی شناسید، پیشنهاد می کنیم در وبلاگ مشهدمگ با آن ها شوید.

اما اگر به دنبال یک کافه رستوران جدید، دنج و با کیفیت در خیابان هفت تیر هستید، پیشنهاد می کنیم کافه مومنتو مشهد را از دست ندهید.

این کافه دنج و مدرن در خیابان محبوب و بزرگ هفت تیر، خیابان گلشن پنجم قرار دارد. قرار گرفتن در این خیابان باعث شده تا دسترسی بسیار خوبی داشته باشد. بنابراین حتی اگر بدون وسیله شخصی تصمیم دارید به کافه مومنتو سر بزنید، می توانید به سادگی از تاکسی های خطی در خیابان اصلی استفاده کنید.

فضای داخلی کافه مومنتو مناسب برای جمع دوستانه

فضای کافه مومنتو، بهترین کافه حیاط مشهد

مومنتو پاتوق طرفداران کافه هایی با فضای باز و یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است. جایی دنج و مدرن که می توانید در آن ساعت ها با دوستان خود بنشینید و از گذر زمان بی خبر باشید. از طرفی فضای داخلی کافه، طراحی منحصر به فرد و برخورد بسیار خوب پرسنل باعث می شود که تجربه حضور در کافه رستوران مومنتو تا همیشه در ذهنتان باقی بماند.

momento، از بهترین کافه ها برای تولد در مشهد

برگزاری مراسم تولد در کافه یکی از رسم هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی دارد. اگر در مشهد به دنبال کافه ای برای غافلگیر کردن دوستان خود هستید، مومنتو را فراموش نکنید. فضای باز زیبا و منحصر و به فرد و سرویس دهی عالی در زمان جشن، این کافه را مانند کافی شاپ لئون به یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای برگزاری تولد در شهر مشهد تبدیل کرده است.

برای اینکه تولد دوست خود را در این کافه جشن بگیرید، بهتر است برای هماهنگی بیشتر، قبل از حضور در کافه با شماره های آن ها تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید.

یک غذای دلچسب در یکی از بهترین کافه های مشهد

منوی کافه رستوران مومنتو، لیستی از جذاب ترین مزه ها

زیباترین کافه های دنیا هم بدون داشتن منویی جذاب نمی توانند برای همیشه ما را شیفته خود نگه دارند. کافه رستوران مومنتو در تنوع غذایی هم توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و طرفداران پروپاقرصی برای خود بسازد. منوی کافه، شامل نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها، صبحانه و غذاهای اصلی است.

همه آیتم های منو جذابیت دارند و قیمت آن ها با توجه به کیفیت مواد اولیه متناسب است. با این حال هرگز نمی توان از بعضی از آیتم های منو به سادگی گذشت.

بشقاب فرانسوی، تجربه بهترین صبحانه در مشهد

وعده صبحانه یکی از بهترین وعده هایی است که می توان در کافه صرف کرد. کافه مومنتو با توجه به این موضوع، بهترین منو برای صبحانه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بشقاب انگلیسی با کیفیت و تنوع بالای خود، خوشمزه ترین آیتم منو صبحانه است. البته کافه رستوران مومنتو به املت بیکن متفاوت و بی نظیرش نیز معروف است.

شما می تونید چای یا دمنوش های خوش طعم کافه را نیز همراه صبحانه خود سفارش دهید تا این وعده برایتان کامل و دلپذیر باشد.

بهترین صبحانه در مشهد در کافه رستوران محبوب مشهدی ها

غذاهای گیاهی کافه مومنتو، گیاهخواران بخوانند!

اگر گیاهخوار هم نباشید با دیدن آیتم های گیاهی منو شگفت زده می شوید. یکی از بهترین کارهایی که کافه رستوران مومنتو در طراحی منو در نظر گرفته، جدا کردن چند آیتم گیاهی در منو است. این کار باعث شده کافه مومنتو به کافه محبوب گیاه خواران نیز تبدیل شود. اگر گیاه خوار نیستد، پیشنهاد می کنم یک بار چیز کراست سبزیجات مومنتو را امتحان کنید تا برای همیشه به طرفدار واقعی آن تبدیل شوید.

کافه مومنتو مشهد می تواند یک پاتوق خوب برای شما و دوستانتان باشد. تنها ایرادی که می توان از این کافه گرفت، زمان بر بودن آماده سازی سفارش به دلیل شلوغی کافه است. البته به محض دریافت سفارش و امتحان کردن مزه های منحصر به فرد، زمان انتظار را فراموش خواهید کرد. شما تا به حال به این کافه سر زده اید؟ اگر تجربه حضور در مومنتو  را دارید برایمان از تجربیات خود بگویید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.