طرقبه بهتره یا شاندیز؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
جاذبه های دیدنی شاندیز مشهد

شهر مشهد با وجود جذابیت های فراوان و مکان های تفریحی متفاوت، همیشه مسافران را هیجان زده می کند. به همین دلیل مسافرانی که با محدودیت زمانی برای گشت و گذار در مشهد همراه هستند به دنبال تفریح در بهترین مناطق مشهد می گردند. طرقبه و شاندیز دو تا از بهترین مناطق گردشگری و تفریحی برای مسافران مشهدی به شمار می روند. هر دو منطقه دارای ویژگی های طبیعی و گردشگری فراوان هستند و هر یک مناطق خاص و منحصر به فردی دارند. در ادامه همراه ما باشید تا در انتهای این مقاله به این نتیجه برسیم که برای گشت و گذار در یکی از آخرهفته های جذاب تابستان، بالاخره طرقبه بهتره یا شاندیز!

طرقبه مشهد بکر ترین منطقه طبیعی مشهد

طرقبه مشهد یکی از بکر ترین مناطق طبیعی مشهد است که مسافران و مردم بومی مشهد برای گذراندن ساعاتی خوش و هیجان انگیز به آن سر می زنند. این منطقه طبیعی تمام ویژگی های یک گردشگاه طبیعی و تفرجگاه هیجان انگیز را در خود جای داده است. اگر برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد این جای دیدنی و شگفت انگیز علاقه دارید، پیشنهاد می کنم به مقاله معرفی طرقبه مشهد نگاهی بیندازید.

تصویری از طرقبه مشهد

تفریحات طرقبه مشهد یا شاندیز

اگر بخواهیم از نظر امکانات تفریحی طرقبه را با شاندیز مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که طرقبه مشهد برای تفریح مکان بهتری است چرا که تعداد امکانات تفریحی موجود در این منطقه گردشگری به نسبت شاندیز بیشتر است. در ییلاق تفریحی طرقبه به راحتی می توانید از امکاناتی از قبیل قایق سواری، شهربازی، اسکی استقاده کنید.

فضای طبیعی طرقبه برای پیک نیک های خانوادگی و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. در نگاه کلی طرقبه مشهد برای تفریح و گشت و گذارهای دوستانه بسیار مناسب است. در مقابل دهکده شاندیز مشهد فضای تفریحی محدودتری نسبت به طرقبه دارد. پیشنهاد می کنم اگر برای گشت و گذارتفریحی به دنبال انتخاب بهترین مکان در نزدیکی مشهد می گردید، حتما طرقبه مشهد را انتخاب کنید.

بهترین مکان برای شکم گردی شاندیز است یا طرقبه

اگر قرار باشد برای شکم گردی و تست کردن طعم های لذیذ، یکی از این دو مناطق را انتخاب کنیم. بدون شک شاندیز مشهد بهترین گزینه است. همانطور که می دانید رستوران معروف و محبوب پدیده شاندیز مشهد به عنوان برترین گزینه معرفی می شود. طعم غذاهای لذیذ این رستوران در سراسر کشور معروف است. به همین جهت بیشتر افرادی که به مشهد سفر می کنند دوست دارند به پدیده شاندیز مشهد سفری داشته باشند.

اما داستان شکم گردی در طرقبه کمی با شاندیز تفاوت دارد چرا که در طرقبه مشهد علاوه بر رستوران های سنتی و جذاب آشکده های سنگی زیادی وجود دارد که امتحان کردن هر کدام از آن ها برای افرادی که برای اولین بار به طرقبه سفر کرده اند خالی از لطف نیست.

طرقبه مشهد

رستوران پدیده شاندیز مشهد

رستوران پدیده شاندیز مشهد تنها یک رستوران ساده نیست چرا که صاحبان این رستوران محبوب شرایط ویژه ای را برای پذیرایی از میهمانان خود فراهم کرده اند تا مخاطبان شاندیز علاوه بر صرف غذا در رستوران با محیط تفریحی و هیجانی ای رو به شوند و لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنند. باغ پرندگان و فضای باز رستوران یکی از جذاب ترین امکانات هیجان انگیز این رستوران به حساب می آید.

رستوران پدیده شاندیز مشهد با وجود سه سالن مجزای رستوران با عنوان رستوران بین المللی، رستوران منو آزاد و رستوران تابستانی این امکان را برای مردم با سلیقه های مختلف فراهم کرده تا با انتخاب هر یک از این رستوران ها غذای باب میل خود را سفارش دهند.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

سوغات طرقبه مشهد

بیشتر مسافرانی که طرقبه مشهد را به عنوان یک تفرجگاه انتخاب می کنند به دنبال خرید سوغاتی هستند تا از سفر به طرقبه یادگاری جذابی در خاطر خود داشته باشند.

طرقبه مشهد با وجود مجتمع تجاری گیلاس کار خرید سوغاتی را برای مسافران آسان کرده است. چرا که در این مرکز خرید انواع و اقسام صنایع دستی، سوغات مشهد مانند زرشک و زعفران و همچنین انواع کالاهای صادراتی و وارداتی برای مسافران قابل خرید است.

سوغات شاندیز مشهد

پوستین دوزی ها و حصیربافی های هیجان انگیز شاندیز مشهد به عنوان یکی از فوق العاده ترین صنایع دستی استان خراسان به شمار می رود. اگر برای خرید سوغاتی ماندگار وسواس زیادی دارید پیشنهاد می کنم تمام سوغاتی های خود را از شاندیز مشهد تهیه کنید و دوستان خود را غافلگیر کنید.

بهترین مکان های طبیعی مشهد

طرقبه بیشتر خوش می گذره یا شاندیز؟

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به این سوال پاسخ دهیم که طرقبه بهتر است یا شاندیز به این نتیجه خواهیم رسید که طرقبه مشهد برای افرادی که دوست دارند تفریح جذابی داشته باشند و از مناطق بکر طبیعی لذت ببرند بسیار مناسب است. در مقابل، اگر شما جزو این گروه از افرادی هستید که دوست دارید به یک مکان جذاب در نزدیکی مشهد سر بزنید و بهترین غذا را در بهترین رستوران استان خراسان میل کنید، انتخاب شاندیز مشهد برای شما ایده آل خواهد بود. در آخر پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب مقصد به مقاله معرفی دهکده رویایی شاندیز هم نگاهی بیندازید تا با جاذبه های طبیعی این منطقه بکر نیز بیشتر آشنا شوید.

 

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.