رستوران معین درباری مشهد شاندیز، بهترین چلوکباب مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران معین درباری شاندیز

یکی از بهترین رستوران هایی که در شهر مشهد وجود دارد و با کیفیت بسیار عالی و غذاهای معروفش شهرت پیدا کرده است، رستوران معین درباری است. رستوران معین درباری جز رستوران های قدیمی و اولین های مشهد است و با حفظ سنت و قدمت خود، محیطی بسیار شیک و مدرن و امروزی دارد. در ادامه با معرفی رستوران معین درباری مشهد با ما همراه باشید.

رستوران معین درباری اصل

اصلرستوران معین درباری مشهد

تاریخچه رستوران معین درباری شاندیز مشهد

حاج اصغر درباری بعد از دوره قاجار فعالیت خود را در دوره پهلوی نیز ادامه داد و از سال ۱۳۱۰ مدیریت و بررسی این رستوران را به فرزندش، حاج علی اکبر درباری داد. بعد از گذشت چندین سال و محبوبیت رستوران معین درباری مشهد، کم کم فرایند گسترش و افتتاح شعبه های جدید رستوران معین درباری آغاز شد.

رستوران معین درباری در اولین قدم به بازارچه حاج آقا جان یا شهید آستانه انتقال پیدا کرد و کم کم شعبه های جدید آن نیز در بخش های مختلف شهر افتتاح شدند. شعبه هایی در خیابان تهران یا امام رضا، مقابل گاراژ سعادت؛ پائین خیابان نواب صفوی بعداز کوچه عباسقلی خان و شعبه ای هم در خیابان ارگ یا خیابان امام، که گشایش تمام شعبه های نام برده همزمان با تغییر سلطنت از رضا شاه به محمد رضا پلهوی بوده اند.

در حال حاضر رستوران معین درباری در مشهد توسط حاج علیرضا معین درباری اداره می شود و نزدیک ب ۲۵ سال است که فعالیت خود را در این رستوران به انجام می رساند. و به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد کار خود را در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز مشهد به خوبی انجام می دهد.

رستوران معین درباری نوفل لوشاتو

غذا و قیمت منو رستوران معین درباری مشهد

از آنا که کیفیت غذاهای معین درباری بسیار عالی است و شهرت بسیاری هم در شهر مشهد دارد، مسلما باید برای صرف هر وعده غذا در معین درباری اصل، در مقایسه با دیگر رستوران ها کمی بیشتر هزینه کنید. غذاهایی که در منو رستوران معین درباری مشهد وجود دارد عبارتند از:

  • چلو کباب برگ ممتاز
  • باقلا پلو با گوشت
  • چلو کباب برگ مخصوص
  • چلو کباب سلطانی
  • چلو کباب بختیاری
  • چلو کباب لقمه زعفرانی
  • چلو جوجه کباب با استخوان
  • چلو جوجه کباب
  • چلو اکبر جوجه با رب انار
  • چلو کباب کوبیده مخصوص
  • سبزی پلو با ماهی
لیست قیمت رستوران معین درباری شاندیز

رستوران معین درباری همچنین در مجموعه پذیرایی خود دارای دو سبک رستوران متفاوت است، یک رستوران سنتی به نام آبگینه و یک رستوران کلاسیک به نام آپامه که هر دو در شعبه شاندیز قرار دارند و یک سالن آینه کاری شده که در شعبه نوفل لوشاتوست.

هر کدام از سالن های رستوران معین دریاری مشهد به صورت جداگانه دارای ظرفیتی ۳۰۰ نفره اند و در طراحی شان از سبک معماری و هنر اصیل ایرانی استفاده شده است. طراحی رستوران و سالن های این غذاخوری قدیمی در مشهد طراحی باغ هایی همانند نارنجستان شیراز، باغ فین کاشان، ارگ کریمخان و حتی حافظیه شیراز و باغ مشیر الممالک یزد را هم به ذهن می آورد.

راستی در این میان لازم است به کله پاچه هم اشاره ای داشته باشیم. اگر از طرفداران چلوکباب و شیشلیک باشید احتمالا از هواداران پر و پا قرص کله پاچه هم محسوب می شوید. برای آشنایی با بهترین کله پزی های مشهد صفحه بهترین کله پاچه مشهد می تواند راهنمای خوبی باشد.

لیست قیمت رستوران معین درباری شاندیز مشهد

رستوران معین درباری مشهد به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های مشهد سعی بر این دارد تا با ارائه بهترین کیفیت غذا و با استفاده از محصولات اولیه مرغوب رضایت مشتریان خود را کسب کند. به همین دلیل لیست قیمت های این رستوران قیمت پایینی ندارد اما باتوجه به کیفیت و سلامت غذاها بهای مندرج در منو بسیار  منطقی به نظر می رسد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد

با توجه به تفاسیر گفته شده اگر هوس امتحان کردن غذاهای رستوران معین دریاری مشهد را دارید، آدرس دقیق آن را نیز در اختیار شما می گذاریم. رستوران معین درباری در مشهد، بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت قرار دارد. رستوران معین درباری در مشهد به قدری معروف است که اگر برای پیدا کردن آدرس به مشکل خوردید، از هرکسی آدرس آن را بپرسید شما را راهنمایی خواهد کرد.

رستوران معین درباری شاندیز

رستوران معین درباری چه خدماتی دارد؟

رستوران معین درباری به عنوان یکی ار بهترین رستوران های مشهد تنها یک غذاخوری ساده نیست و خدمات دیگری را هم در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد. برای مثال می توانیم به خدمات رستوران معین درباری اشاره کنیم که اصلی ترین کار نیروهای فعال در مجموعه است. از دیگر خدمات رستوران معین درباری موارد زیر هستند:

  1. سرو انواع غذاهای ایرانی در محیطی مدرن اما سنتی
  2. برگزاری مراسم جشن و عروسی در دو تالار مجزا
  3. سالن همایش برای پذیرایی و ارائه خدمات به مخاطبین در محیطی بسیار زیبا و منحصربفرد
رستوران معین درباری میدان تلویزیون

شعبه های رستوران معین درباری مشهد کجاست؟

رستوران معین درباری درحال حاضر تنها دارای دو شعبه در سراسر مشهد است و در تمام روزهای هفته پذیرای مهمانان خود می باشد. ساعت کاری این رستوران برای سرو نهار هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ دقیقه بوده و برای صرف وعده شام نیز رستوران از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ مشغول به فعالیت است.

شعبه مرکزی رستوران معین مشهد رد حاشیه شهرک نوفل لوشاتو و بین میدان تلویزیون و میدان پارک است و شعبه شاندیز آن نیز در شاندیز مشهد، بین خیابان های امام رضا ۸ و امام رضا ۱۰ قرار دارد.

در سفر بعدی تان به مشهد، اگر حوصله ایستادن در صف های طولانی برای امتحان کردن بهترین غذاهای ایرانی را دارید، حتما سری به رستوران معین درباری بزنید. در این رستوران به رسم مشهدی ها شیشلیک را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و طعم جدیدتری را ایجاد می کنند.

معین زمانی

کارشناس ارشد آمار ریاضی دارم و متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. کارم رو با تولید محتوا آغاز کردم و پس از پایان تحصیلات، فعالیت ام رو به صورت جدی در حوزه سئو آغاز کردم. در کنار اساتید بزرگ و سرشناس سئوی کشور تجارب و آموخته های ارزشمندی به دست آوردم. و امروز خوشحالم که به معنای واقعی عاشق کارم هستم!

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
زهرا (17 ژوئن 2019)

امروز به رستوران معین درباری شاندیز رفتم همراه خانواده و باید بگم یکی از بهترین رستوران های شاندیز بود همه چی عالی بود

    mashad_admin (18 ژوئن 2019)

    ژهرای عزیز سلام
    چقدر خوشحالم که نظرات و تجربیات خوبت رو با ما به اشتراک گذاشتی. از این به بعد منتظر نظرات بیشتری از شما هستیم.

محدثه عسگری (13 جولای 2019)

با سلام من با توجه به تجربه شخصی که داشتم می گم که لیست قیمت رستوران معین درباری شاندیز مشهد
با توجه به کیفیت و خدماتش واقعا خوبه البته من یکبار پارسال رفتم و از قیمت های الان خبری ندارم ولی واقعا هم غذاش خوش طعم بود هم سرویس دهی خوبی داشت. واقعا ادم لذت میبره . ممنون از اینکه اطلاعات خوبی به ما دادید.

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز خیلی ممنونم از اینکه نظرات ارزشمند خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید. باز هم منتظر تجربیات ارزشمند شما هستیم.

حامد0000 (13 جولای 2019)

سلام
من همین چندوقت پیش به این رستوران رفتم و اصلا رضایت نداشتم نه از غذا و نه از کارکنانش. به نظر من غذا و قیمت منو رستوران معین درباری مشهد واقعا کیفیتی که باید داشته باشه و نداره کاش در مورد شاندیز مشهد صحبت می کردید آدم کیف می کنه اون رستوران و که می رع

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عریز مننون از اینکه نظرات ارزشمند خودتون و با ما به اشتراک گذاشتید. امیدوارم در آینده این رستوران بتواند مجددا نظر شما را جلب کند.

REZA AHMADI (13 جولای 2019)

رستوران معین درباری مشهد بهتره یا رستوران پسران کریم؟ آنقدر همه از هر دو تعریف میکنن گیج شدم که کدومو برم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    mashad_admin (13 جولای 2019)

    سلام دوست عریز ممنون از اینکه برای پاسخ سوالتون از ما کمک گرفتید. در این خصوص پشنهاد می کنم مقاله معرفی رستوران پسران کریم مشهد را مطالعه بفرمایید تا بتوانید تقاوت هر دو رستوران را بهتر درک کنید.

مهناز سروری (29 جولای 2019)

سلام به مدیریت و کارکنان عالی رستوران معین درباری مشهد .
بنده یکی از مشتریان پروپا قرص شما هستم ممنون از غذاها و میز بار و همچنین سوپ عالیتون فقط اینو بگم بابت همه چی سپاس هیچ رستورانی نمیتونه با شما در رقابت باشه انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید.

    مشهدمگ (11 آگوست 2019)

    سلام ممنون از تجربه نگاری خوبتون