۶ مورد از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد و هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
باشگاه های پینت بال مشهد

همین که به فصل هیجان انگیز تابستان نزدیک می شویم فکر کردن درباره گذراندن این فصل جذاب و خاطره ساز به بهترین شکل ممکن یکی از مهم ترین برنامه های تابستانه به حساب می آید. خوشبختانه مشهد شهر بزرگی است که همیشه به روز ترین و جذاب ترین شرایط تفریحی را برای شهروندان و مسافران فراهم می کند تا مردم بتوانند در بهترین حالت ممکن از تابستان خود به نحو احسن استفاده کنند. یکی از جدید ترین و جذاب ترین تفریح هایی که امروزه مورد استقبال افراد زیادی از جمله جوانان قرار گرفته است ورزش پینت بال است. این ورزش لوکس مدت هاست در مشهد طرفداران زیادی دارد و پاتوق جذابی برای جوانان مشهدی ایجاد کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین باشگاه های پینت بال مشهد هیجان انگیز ترین نقاط تفریحی این شهر هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم.

ورزش پینت بال چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که اصلا این ورزش لوکس و پر طرفدار چیست و چرا اینقدر در بین جوانان معروف شده است؟

ورزش پینت بال یک بازی فوق العاده هیجان انگیز است که بیشتر جنبه تفریحی دارد. علاقمندان به هیجان و تفریح از این ورزش به عنوان یک بازی نام می برند که می توانند برای تخلیه انرژی و گذراندن اوقاتی خوش از آن استفاده کنند.

گلوله پینت بال اصلی ترین ابزار این ورزش است. این گلوله های کوچک و رنگی توپ های کروی شکل ژلاتینی هستند که رنگ محلول شده در آب را شامل می شوند. از دیگر ابزار این بازی می توان به تفنگ های بادی اشاره کرد که از آن برای پرتاپ گلوله ها استفاده می شود. سرعت پرتاپ گلوله ها توسط این تفنگ ها ۲۰۰ تا ۳۰۰ فوت بر ثانیه است.

لوازم و توپ مخصوص بازی پینت بال

شاید در نگاه اول و پس از خواندن وسایل بازی پینت بال که شامل تفنگ بادی می شود به این موضوع فکر کنید که این ورزش از امنیت بالایی برخوردار نیست. اما این دید درستی نسبت به پینت بال نیست چرا که تمامی باشگاه های پینت بال کلیه استانداردهای لازم که شامل استفاده از ماسک و لباس مخصوص است را برای یک ورزش و تفریح جذاب رعایت کرده اند تا مراجعه کنندگان به باشگاه بتوانند با آرامش خاطر و داشتن حس امنیت بالا از بازی خود لذت کافی را ببرند.

حالا که اطلاعات کافی در مورد این بازی شگفت انگیز به دست آورده اید، همراه ما باشید تا بهترین باشگاه های پینت بال مشهد را پیدا کنیم.

۱-     باشگاه پینت بال جام جم مشهد

باشگاه ورزشی پرشین جام جم مشهد یکی از بزرگ ترین و با امکانات ترین مجموعه های ورزشی مشهد به حساب می آید که در نزدیکی جاده شاندیز مشهد و رستوران معروف پدیده شاندیز واقع شده است. یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های این مجموعه ورزشی این است که باشگاهی مخصوص پینت بال در آن به بهره برداری رسیده که شامل امکانات و خدمات جذابی برای مراجعه کنندگان است.

برای ورود به باشگاه پینت بال جام جم ابتدا باید در ساعت ۱۴ تا ۱۸ عصر با روابط عمومی مجموعه ورزشی جام جم تماس بگیرید تا نسبت به رزرو سانس و مورد نظر خود اقدام کنید. بیشتر کسانی که به باشگاه پینت بال مراجعه می کنند گروه های دوستانه و یا خانوادگی هستند چرا که این بازی سراسر هیجان انگیز تنها به شکل گروهی انجام می شود. پس با این حساب در  نظر داشته باشید که ظرفیت مراجعه کنندگان برای هر یک از سانس های باشگاه جام جم حداقل ۸ و حداکثر ۱۶ نفر است.

مجموعه جام جم همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان مراجعه کنندگان خواهند بود. تمامی افرادی که بالای ۱۰ سال دارند می توانند بلیط ورودی خود را برای پینت بال تهیه کنند. همچنین پس از خرید بلیط به این باشگاه تفریحی قبل از شروع بازی آموزش های لازم را از طرف کارشناسان مجموعه جام جم خواهند دید. علاوه بر این تمامی شرکت کنندگان باید از لباس و ماسک مخصوص برای ایمنی بیشتر در هنگام اصابت گلوله های کروی استفاده کنند.

آدرس باشگاه ورزشی پینت بال جام جم: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، روبه روی نمایندگی شرکت سایپا

شماره تماس باشگاه ورزشی پینت بال جام جم:۰۹۱۵۸۹۰۰۰۸۹

پینت بال باشگاه جام جم مشهد

۲-     پینت بال مشهد الماس شرق، باشگاه سرزمین خورشید

اگر گذرتان به مرکز خرید الماس شرق مشهد افتاده باشد، حتما در مقابل این مرکز خرید مجموعه جذابی به نام سرزمین خورشید نظر شما را نسبت به خود جذب خواهد کرد.

باشگاه سرزمین خورشید یکی از معروف ترین باشگاه های پینت بال برای مسافران به حساب می آید.  این مجموعه مانند دیگر باشگاه های پینت بال با ارائه لباس و کلاه ایمنی و همچنین آموزش های قبل از بازی برای گروه های بالای ده نفر دو ساعت هیجان و تفریح را برای هر یک از مراجعه کنندگان به ارماین مجموعه مانند دیگر باشگاه های پینت بال با ارائه لباس و کلاه ایمنی و همچنین آموزش های قبل از بازی برای گروه های بالای ده نفر دو ساعت هیجان و تفریح را برای هر یک از مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد.

فضای شبه نظامی برای باشگاه پینت بال مشهد
  • نورپردازی استاندارد برای سانس شب
  • وجود داور در طول بازی
  • ارائه ۱۰۰ گلوله رایگان برای هر یک از شرکت کنندگان

آدرس باشگاه سرزمین خورشید مشهد: مشهد، بلوار خیام، مقابل مجموعه مرکز خرید الماس شرق مشهد

شماره تماس مجموعه سرزمین خورشید مشهد: ۰۹۳۰۰۰۱۵۱۵۱

۳-     بهترین باشگاه پینت بال مشهد، باشگاه نامبروان مشهد

یکی دیگر از جذاب ترین باشگاه های مشهد که فضایی به بزرگی ۲۰۰۰ متر را شامل می شود. باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد نام دارد. مجموعه نامبر وان به نسبت باشگاه جام جم در هر سانس از ظرفیت شرکت کنندگان کمتری میزبانی می کند و تنها ۱۴ نفر می توانند در هر سانس مجموعه شرکت داشته باشند.

باشگاه پینت بال مشهد علاوه بر آموزش و ارائه لباس و ماسک مخصوص برای مراجعه کنندگان برنامه های مهیجی در نظر گرفته تا شوق و جذابیت پینت بال را برایشان دو چندان کند. یکی از همین برنامه های هیجان انگیز وجود دستگاه بخاری است که در گوشه های سالن جا گذاری شده است تا در حین بازی و با روشن شدن بخار هیجان بیشتری به شرکت کنندگان وارد شود.  امکانات و خدمات دیگر این باشگاه ورزشی به شرح زیر است.

پینت بال نامبروان مشهد
  • دارای پارکینگ برای راحتی مراجعه کنندگان
  • وجود کافی شاپ و فست فود

آدرس باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد: مشهد، وکیل آباد، بین نمایشکاه و وکیل آباد، مجموعه ورزشی آب منطقه ای

شماره تماس باشگاه نامبر وان: ۰۹۳۳۱۳۱۱۵۵۷

۴-     پینت بال آیریس (پیروزی) مشهد

یکی از باشگاه های با امکانات مشهد که بیشتر برای اهالی بومی مشهد شناخته شده باشگاه پینت بال آیریس مشهد نام دارد. آیریس با به وجود آوردن فضایی نظامی برای بازی پینت بال فضای مناسب و شبه واقعی را برای شرکت کنندگان خود به وجود آورده تا مراجعه کنندگان بتوانند در شرایط جذاب تری به ادامه بازی بپردازند.

  • پارکینگ اختصاصی برای شرکت کنندگان
  • امکان میزبانی از آقایان و بانوان به صورت همزمان
  • وجود محل استراحت برای شرکت کنندگان
  • دارای زمین چمن و فضای بازی متفاوت

آدرس پینت بال آیریس مشهد: مشهد، بلوار پیروزی، قبل از میدان شهید کاوره (جام عسل)

شماره تماس پینت بال آیریس مشهد:۰۹۳۰۰۱۷۱۲۱۹

بهترین باشگاه پینت بال برای ورزش و تفریح

بهترین باشگاه های پینت بال مشهد از دید مراجعه کنندگان

مشهد در حال حاضر و علاوه بر ۴ باشگاه نامبرده در زمینه ورزش پینت بال، شامل مجموعه ها و باشگاه های فراوانی است که هر کدام ویژگی، قیمت بلیط و خدمات و امکانات متفاوتی را در بر دارند. در ادامه و به اختصار نام و شماره تماس هر یک از این باشگاه ها را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پینت بال پارک ملت مشهد۵- پینت بال پارک ملت مشهد

آدرس: مشهد، بلوار امامت

شماره تماس: ۰۹۱۵۲۰۹۹۹۶۹

۶- پینت بال مشهد شوت ایکس (حجاب)

آدرس: مشهد، قاسم آباد، ابتدای حجاب ۱

شماره تماس: ۰۹۳۷۸۲۴۶۶۵۱

در نظر داشته باشید که قبل از برنامه ریزی برای انتخاب این بازی جذاب حتما با باشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید تا سانس و روز دلخواه خود را برای دو ساعت رزرو کنید. همچنین مشهدمگ منتظر نظرات ارزشمند شما در مورد تجربه بازی پینت بال در مشهد خواهد بود.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سمانه (21 جولای 2019)

سلام من باشگاه پینت بال الماس شرق مشهد و رفتم تجربه خوبی بود یک بازی هیجان انگیز تو ایران که قشنگ باهاش تخلیه انرژی میشه ادم

    مشهدمگ (21 جولای 2019)

    سلام سمانه عزیز
    ممنون از اینکه تجربه خوبت و با ما در میون گذاشتی

armin (27 می 2020)

سلام
من با دوستام رفتیم باشگاه پینت بال آیریس واقعا عالی بود موانع جذابی داشتن
سناریوهای خوبی هم برای بازی پیشنهاد دادن و بازی کردیم

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام
    ممنون از اشتراک تجربه خوبتون