در شهر مشهد به برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن نروید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن مشهد

سفرهای تابستانی شروع شده است فرصت مناسبی به شهری که دارای جاذبه های تفریحی و دیدنی و زیارتی است مسافرت بروید. خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید.

مشهد یکی از کلان شهرهای بزرگ در ایران به حساب می آید. در سفر به این شهر علاوه براینکه می توانید گشت و گذار کنید؛ دارای بهترین مراکز خرید هم هستند و می توانید اجناسی که موردنیازتان هست را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کنید.

شاید ندانید بهترین مراکز خرید در مشهد کجاست به همین منظور ما یک مقاله جامع و کامل در مورد آنها نوشته ایم پیشنهاد می کنم قبل از برنامه ریزی در سفرتان حتما آنرا مطالعه کنید. اما قصد داریم در ادامه در مورد برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن صحبت کنیم، حتما به محفل ما بپیوندید اینطوری می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مسافرت هیجان انگیز در سفربه مشهد

شاید چندین و چندبار به مشهد سفر کرده اید اما کشف کردن مناطق یا مراکز جدید که جزء بهترین هستند می تواند ارزش دیدن آنها را چندین و چندبرابر کند. بعد از زیارت حرم امام رضا، مسافران و گردشگران زیادی به جاهای دیدنی مشهد همچون بام مشهد، پیست اسکی، چالیدره مشهد، روستای زشک مشهد و غیره می روند.

فکر کنم بدانید مردم ایران بهترین تفریحشان خرید کردن است مخصوصا اگر این خرید ها از یک شهری که قدمت چندصدساله  دارد باشد. بازار سنتی شهر مشهد، مراکز خرید لوکس و ارزان همگی آنها دارای جاذبه های بسیار دیدنی هستند و یک روز کاملا شادی را برای خودتان خواهید ساخت.

شهر تاریخی مشهد مقدس

اما شهر مشهد تعداد محدودی مرکز خرید ندارد؛ تعدد آنها هرروز بیشتر از قبل می شود و همین موضوع باعث سردرگمی خیلی از مسافران می شود. برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن یکی از آن مراکز هست که می توانید ثانیه های عالی را برای خودتان رقم بزنید.

برج تجاری و اداری آرمیتاژ مشهد کجاست؟

عظمت یک برج رو باید از نزدیک ببینید. برج تجاری اداری گلشن در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰۰۰ مترمربع در ۳۳ طبقه که شامل ۳۰۰ واحد تجاری و ۱۴۰ واحد اداری که دارای ۴ طبقه پارکینگ است.

برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن مشهد

 بزرگترین برج مشهد در بلوار هفت تیر ساخته شده است که بزرگی برج را می توانید از هرکجای شهر ببینید. برج اداری تجاری آرمیتاژ گلشن سه تا در بزرگ از سه خیابان اصلی شهر مشهد باز می شود. ورودی اول از خیابان بلوار خیابان گلشن که اصلی ترین ورودی این برج بزرگ است. دومین و سومین ورودی در خیابان هفت تیر است.

برای احداث برج گلشن از بهترین معماران و مهندسان ایرانی و چینی استفاده کرده اند، معماری این برج از فرم پیشگام که معرف قدرت و تخصص سازندگان است؛ بهره گرفته است.

 مشخصات و ویژگی های برج اداری و تجاری آرمیتاژ مشهد

اگر بخواهم از ویژگی این برج برای شما بگوییم ساعت ها طول می کشد اما خلاصه ای از آنها را برای شما معرفی می کنم. بهترین پوشاک و لوازم جانبی را می توانید برج آرمیتاژ خریداری کنید.

از طبقه همکف شروع به معرفی می کنم ؛ در این طبقه جایگاه اختصاصی تشریفات، مرکز مبادلات ارزی، آژانس های مسافرتی، شعبات بانک ها دولتی و خصوصی همگی دراین طبقه قرار گرفته اند.

گسترش امکانات رفاهی این برج بزرگ در طبقات منفی هم هستند. امکاناتی همچون هایپرمارکت، لوازم الکترونیک، وسایل آشپزخانه، کافی شاپ، انواع برندهای کالای خواب، و یکی از  شعبات بانک در این طبقه منفی یک قرار گرقته است.

نمای داخلی از مرکز خرید آرمیتاژ گلشن مشهد

 

اما اگر علاقه خاصی به محصولات چرمی دارید؛ طبقه اول محصولات چرمی  مانند کهن چرم، چم پارس، مارال چرم، چرم مشهد، چرم نگار، تک چرم، کال چرم، چرم وطن، چرم درسا، چرم چین، چرم خورشید، هنر چرم همگی در این برج فعالیت می کنند.

طبقه اول برج آرمیتاژ تنها محصولات چرمی نیست می تواند لوازم آرایشی بهداشتی، طلا و جواهرات و پوشاک هم فروشگاه بزرگی دارد.

اگر علاقه زیادی به مبلمان و دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل  دارید به طبقه دوم برج آرمیتاژ بروید و یک بازدید کامل از تک تک وسایل انجام دهید. شاید نتوانید مبلمان را به شهر خودتان ببرید اما اینقدر این چوب ها زیبا هستند که نمی توانید از آن چشم بپوشید.

هرکسی مطمئنا یک بچه تو خانواده شان دارد. وقتی به سفر هم بروید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد خرید برای فرزند دلبنتان هست. خرید بهترین پوشاک، اسباب بازی و غیره برای کودکمان را در طبقه سوم انجام دهید. اما این طبقه فقط برای کودکان نیست بلکه برای بانوان هست از لوازم آرایش گرفته تا طلا و جواهر، مجسمه هم می توانید خریداری کنید.

ویژگی های مهم دیگر از برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن

اگر فکر می کنید ویژگی این مرکز تمام شده است؛ تصوراتان اشتباه  است. برج به این عظمت دارای انواع و اقسام امکانات رفاهی که توریست و مسافران بسیاری را به خود جذب کرده است.

امکانات رفاهی برج آرمیتاژ گلشن

از دیگر امکانات برج آرمیتاژ می توان موارد زیر را در نظر گرفت.

  • مجموعه استخرهای با استانداردهای روز دنیا
  • استخر با آب گرم دریا یک ویژگی کاملا متفاوت
  • سوناهای مانند (بخار، خشک و یخ) و جکوزی
  • رستوران، فود کورت و کافی شاپ ها با انواع غذاها، دسر
  • سالن یوگا
  • بیلیارد، اسکواش و بولینگ
  • بدنسازی و ورزش های هوازی
  • پارکینگ برج تجاری آرمیتاژ مشهد

پارکینگ برج تجاری آرمیتاژ مشهد

اصلا نگران جای پارک خودتان در شهر مشهد و مخصوصا اگر قصد دارید به برج بزرگ آرمیتاژ بروید، ۴ طبقه زیر زمین را به پارک ماشین اختصاص داده اند.

بالای ۱۰۰۰  تا ماشین در این برج تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن جای می شود. چنین جای بزرگی از ترافیک جلوی آن برج کم می کند و بدون اینکه زمانی را هدر بدهید می توانید به این مرکز خرید بروید و بهترین خرید خودتان را انجام دهید.

و در انتها خرید و تفریح عالی را در برج تجاری اداری آرمیتاژ مشهد انجام دهید.

ما ایرانی های علاقه ای بسیار زیادی به خرید کردن داریم و آنرا به عنوان یک تفریح در نظر می گیریم. اما اگر علاقمندید بعد از خرید به یک مکان های تفریحی مشهد بروید، پیشنهاد عالی برای شما دارم حتما مقاله مرتبط به آنرا مطالعه کنید. با یک برنامه عالی می توانید سفر شگفت انگیزی را برای خودتان رقم بزنید. و حالا در انتها می گوییم حتما به برج آرمیتاژ سر بزنید، مطمئن باشید یک چیز عالی را در دفترچه خاطراتتان ثبت می کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.