رستوران پسران کریم مشهد – بهترین چلو ماهیچه دنیا

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
چلو گوشت پسران کریم مشهد

از آخرین باری که به مشهد سفر کردید چقدر زمان می گذرد؟ مهم ترین و جذاب ترین چیزی که از سفر مشهد به یاد دارید چیست؟ آیا تا به حال میهمان رستوران پسران کریم مشهد بوده اید؟ رستوران پسران کریم مشهد یکی از بهترین رستوران های این شهر است که هر مسافر باید حداقل یه وعده غذایی خود را در آنجا بگذراند. اگر با نام این رستوران آشنایی چندانی ندارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا هر اطلاعاتی که در مورد این رستوران باید بدانید را در اختیار شما بگذاریم.

رستوران پسران کریم، خوش نام ترین رستوران در سراسر

یکی از مهیج ترین قسمت هر سفر زمانی است که از تفریح و زیارت خسته شدیم و با شکمی گرسنه به دنبال یک رستوران خوب می گردیم. پیدا کردن یک رستوران با کیفیت در شهری که آشنایی زیادی با آن ندارید کار مشکلی به نظر می رسد اما همانطور که می دانید همیشه باکیفیت ها بر سر زبان هستند و خوش نامی محصولات برای مردم مشهود است.

اگر بخواهیم از ۳ بهترین رستوران های مشهد صحبت کنیم، قطعا رستوران پسران کریم حرف اول را در این راستا می زند. خوش نامی این رستوران در سراسر مشهد و حتی کشور قابل لمس است به گونه ای که اگر از هر کس درباره بهترین رستوران های مشهد صحبت کنیم قطعا پبشنهاد اولشان رستوران این رستوران خواهد بود. این رستوران خوش نام، پاتوق بسیاری از مشهدی هاست و تمام مسافرانی که به مشهد سفر کردند دوست دارند برای یکی از وعده های غذایی خود میهمان این رستوران باشند.

پسران کریم برای هنرمندان و ورزشکاران کشور هم پاتوق جذابی به حساب می آید. احتمالاً عکس های منشر شده هنرمندان را در این رستوران محبوب در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید. البته، علاوه بر جامعه هنری بلاگر های رستورانی معتبر همیشه بازخورد های خوب و جالبی از این رستوران معروف در صفحات خود منتشر کرده اند که باعث شده این رستوران برای کسانی که در مشهد زندگی نمی کنند هم جذاب و دست نیافتنی به حساب بیاید.

شعب رستوران پسران کریم مشهد

این رستوران محبوب از سال ۱۳۵۹ افتتاح شد و از همان سال های اول مورد استقبال مردم قرار گرفت. رستوران پسران کریم مشهد پس از سال ها در سال ۱۳۷۶ به خیابان بلوار خیام یا همان فرهاد ۲۲ منتقل شد و کم کم شکل تازه ای به خود گرفت. پسران کریم در حال حاضر ۳ شعبه دارد که اصلی ترین و قدیمی ترین شعبه در خیابان خیام قرار گرفته است. شعبه دوم پسران کریم در برج آلتون و پسران کریم مروارید واقع در مجتمع مروارید سومین شعبه از این رستوران معروف مشهد هستند.

ناگفته نماند با توجه به وجود سه شعبه در نقاط مختلف مشهد، هنوز هم طرفداران این رستوران، قدیمی ترین شعبه این رستوران را ترجیح می دهند و به همین دلیل شلوغ ترین شعبه پسران کریم همان رستوران واقع در خیابان خیام است.

رستوران پسران کریم مشهد

شاید برای شما هم سوال باشد که چطور نام این رستوران پسران کریم است؟ مالک این رستوران، مرحوم کریم قاسم زاده نام دارد و به سبب ارائه نیم قرن خدمات ارزشمند و زنده نگهداشتن یاد وی، عنوان این رستوران به پسران کریم معروف شده است.

خوراک ماهیچه پسران کریم مشهد

اگر تا امروز مشتری رستوران پسران کریم مشهد نبوده اید، پس قطعا درک درستی از خوراک ماهیچه ندارید! اگر بخواهیم از پرطرفدارترین غذاهای رستوران پسران کریم صحبت کنیم قطعا خوراک ماهیچه پسران کریم مشهد اولین گزینه است، این غذا محبوب ترین خوراک پسران کریم بوده و بیش از نود درصد مشتریان رستوران تنها برای امنحات کردن آن به پسران کریم سری می زنند. البته ناگفته نماند که چلو گوشت پسران کریم مشهد هم جزو غذاهای لذیذ این رستوران است.

پیشنهاد می کنم اگر شما هم دوست دارید بهترین چلو ماهیچه مشهد را تست کنید حتماً در اولین فرصت خود را به رستوران برسانید. چرا که به دلیل تقاضای بالای مشتریان خوراک ماهیچه خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید تمام می شود و دست خالی از رستوران بر می گردید.

رستوران برادران کریم مشهد

اگر برای بار اول به این رستوران می روید که تنها لذت بردن از این چلوماهیچه را به شما پیشنهاد می کنم، اما اگر دفعه اولتان نیست حتما برای گرفتن پیاز داغ اضافه روی غذای خود به دنبال پارتی باشید! چرا که در این رستوران بشقاب غذای مشتریان همیشگی پر از پیاز داغ های سفارشی است که جذابیت غذا را دو چندان می کند.

رستوران پسران کریم با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه غذایی سعی بر این داشته تا بهترین طعم غذا را به مزاج مشتریان خود عرضه کند. کلیه گوشت های مصرفی این رستوران تازه و بهداشتی هستند، این به دلیل وسواس رستوران داران پسران کریم برای کیفیت محصول است و البته آنقدر حجم تقاضا و سفارش در این رستوران بالاست که تهیه مواد اولیه روزانه با کیفیت برنامه همیشگی این رستوران به حساب می آید.

لیست قیمت رستوران پسران کریم مشهد

قطعا به این فکر می کنید که برای چشیدن طعم های خوب و با کیفیت باید هزینه بالایی بپردازید، حق با شماست اما پرداخت هزینه بالا با هزینه منصفانه کاملاً متفاوت است. یکی از رایج ترین سوالات در مورد قیمت ماهیچه پسران کریم است. باید گفت که رستوران براردران کریم به نسبت کیفیت و محبوبیتی که در جمع دیگر رستوران های مشهد دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و قیمت غذا در بسیاری از رستوران ها متوسط با قیمت غذاهای پسران کریم برابر اند. در ادامه مروری بر تنوع غذایی و آخرین قیمت هایی که برای این رستوران در نظر گرفته شده را با هم بررسی می کنیم.

 منوی رستوران پسران کریم مشهد
چلو ماهیچه ویژه ۶۴،۰۰۰تومان
چلو گوشت مخصوص ۵۷،۰۰۰تومان
چلو شیشلیک شاندیز ۶۴،۰۰۰تومان
چلو کباب لقمه گوسفندی مخصوص ۲۸،۰۰۰تومان
چلو جوجه کباب (ران بی استخوان) ۲۸،۰۰۰تومان
چلوکباب کوبیده گوسفندی خانگی ۱۶،۰۰۰تومان
چلوکباب جوجه ران خانگی ۱۶،۰۰۰تومان
کباب برگ ممتاز ۶۴،۰۰۰تومان
چلو گوشت گردن مخصوص ۵۴،۰۰۰تومان
چلو جوجه سینه بدون استخوان خانگی ۱۶،۰۰۰تومان
چلو جوجه سینه ۴۰۰ گرمی بی استخوان ۲۸،۰۰۰تومان

پییشنهاد می کنیم اگر تنها نیستید بیش از یک پرس غذا سفارش ندهید. غذاهای رستوران برادران کریم دارای حجم مناسبی هستند و برای دو نفر هم کافی است. نا گفته نماند که این لیست قیمت در هر سال تغییر می کند. همچنین تمامی قیمت ها بدون احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده و این مبالغ خام هستند. پس هنگام مشاهده مبلغ فاکتور تعجب نکنید!

شیشلیگ پسران کریم مشهد

آدرس رستوران پسران کریم مشهد و ساعات کاری

ساعت کاری رستوران پسران کریم از ۱۲ ظهر آغاز می شود ولی اگر شما به صورت اتفاقی در ساعاتی قبل از باز شدن رستوران از آنجا رد شوید قطعا تعدادی از مشتریان این رستوران را ملاحظه می کنید. تعجب نکنید چرا که طرفداران چلو و ماهیچه برای اینکه خیالشان از موجودی غذا راحت باشد گاهی از زمان معقول زودتر خود را به رستوران می رسانند. در حالت کلی ساعت کاری رستوران كريم مشهد به شرح ذیل است.

  • همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵ ظهر
  • هرشب از ساعت ۲۰ الی ۳۰/۲۲

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم؛ این رستوران سه شعبه در مشهد دارد که شلوغ ترین آن قدیمی ترین شعبه ایست که در خبابان خیام واقع شده است. اما اگر شما به دنبال فضای آرام تری برای لذت بردن از غذای خود هستید می توانید شعبه مرکز خرید آلتون مشهد را انتخاب کنید. هر چند فضای نوستالژی و جذاب شعبه قدیمی همیشه برای مشتربان جذاب تر به نظر می رسد.

  • رستوران پسران کریم شعبه خیام شمالی(شعبه مرکزی) : مشهد ، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد ، فرهاد۲۲ ، انتهای کوچه سمت راست تلفن شعبه سجاد : ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳
  • رستوران پسران کریم شعبه مروارید : مشهد ، انتهای خیابان خیام شمالی ، مجتمع مروارید تلفن شعبه خیام شمالی : ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴
  • رستوران پسران کریم مشهد شعبه آلتون : مشهد ، خیابان دانشگاه ، برج تجاری آلتون تلفن شعبه آلتون : ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۰۸

سفارش آنلاین رستوران پسران کریم

این شعبه های پسران کریم مشهد تنها شعب معتبر پسران کریم در مشهد است. توجه کنید که این رستوران در هیچ کجای کشور شعبه دیگری ندارد، البته همچنان در شهرهای مختلف رستوران های مختلفی با همین نام و یا نام های مشابه در حال فعالیت می باشند که هیچ کدام شعبه اصلی نمی باشند، پس اگر می خواهید میهمان این رستوران جذاب باشید حتما به یکی از این ۳ شعبه مراجعه کنید و نهایت لذت را از طعم غذاهای جذاب و حیرت انگیز رستوران های کریم و پسران مشهد ببرید.

حالا پس از خواندن این مقاله نوبت شماست تا از تجربه رستوران گردی در مشهد برای ما صحبت کنید تا دیگر همراهان از نظرات ارزشمند شما مطلع شوند. پس قسمت نظرات این مقاله را فراموش نکنید. 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
آرش (24 فوریه 2019)

سلام من از تهران هستم و میخواستم بهترین شیشلیک مشهد یا اصفهان رو درست کنم، میشه لطفا دستور تهیه این غذاها رو بهم بدید چون هرچی توی اینترنت میگردم مال خود مشهد و اصفهان و نداره!

    mashad_admin (24 فوریه 2019)

    با سلام کاربر گرامی پیشنهاد می کنم کمی با دقت تر مقاله بهترین شیشلیک تهران را مطالعه بفرمایید تا طرز تهیه این غذای خوشمزه را پیدا کنید.

    mahmoud (27 جولای 2019)

    پياز بزن با ابليمو اينطرف اونطرفش كن بعدش بذار رو زغال اگه بد مزه شد با پياز و ماست بخور تا مزه شو نفهمي ولي پروتيينش خوبه

      مشهدمگ (11 آگوست 2019)

      ممنون از ارسال تجربه جذابتون

مریم (20 ژانویه 2020)

قیمتهای منوی رستوران همچنان همینقدر هست یا تغییر کرده؟

    مشهدمگ (21 جولای 2020)

    سلام دوست گرامی
    ممنون از همراهیتون
    برای اطلاع دقیق از تغییر قیمت ها بهتره با رستوران تماس بگیرید