سینما هویزه، بهترین پردیس سینمایی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سالن سینما هویزه مشهد

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در آخر هفته به همراه خانواده خود تجربه کنید تماشای فیلم است. مخصوصا اگر این اتفاق در سکوت کامل رخ دهد تا با افزایش تمرکز لذت مشاهده فیلم دو چندان شود. سینما این موقعیت را فراهم می کند.

کیفیت سالن سینمایی که برای تماشای فیلم انتخاب کرده اید، بر تجربه فیلم دیدن شما تاثیر گذار است. پردیس سینمایی هویزه، به عنوان محبوب ترین پردیس سینمایی شهر، انتخاب اول تمامی سینما دوستان مشهدی است. با ما در مشهد مگ همراه باشید تا به معرفی این پردیس و امکانات آن بپردازیم.

معرفی پردیس سینمایی هویزه

پردیس سینمایی هویزه که یکی از بهترین سینماهای مشهد به شمار می رود در سال ۱۳۴۷ و با نام سینما دیاموند توسط کامران کابلی ملاک تاسیس شد. در آن زمان لوکس ترین سینمای خاورمیانه به شمار می آمد.

سینما هویزه مشهد

با انقلاب اسلامی، نام سینما به هویزه تغییر یافت و در اواخر دهه ۸۰ طی یک دوره یک سال و نیمه مورد بازسازی قرار گرفت و در شهریور سال ۱۳۹۱ با نام پردیس سینمایی هویزه مجددا به کار خود ادامه داد. هم اکنون پردیس سینما هویزه در خیابان دانشگاه، نبش چهارراه گلستان واقع شده است.

کیفیت برنامه سینما هویزه مشهد

پردیس سینما هویزه با ۸ سالن نمایش و ظرفیت ۱۱۳۴ صندلی، همچنین برخورداری از سیستم Full HD و کیفیت صدای دالبی ساراند (Surround sound) پذیرای عاشقان سینما است.

وجود عظیم ترین پرده سینمایی کشور، سینما هویزه را تبدیل به مهمترین اکران کننده فیلم های جشنواره فجر کرده است. سالن شماره یک، به عنوان بزرگترین سالن سینما با ظرفیت ۴۸۳ نفر، همواره مملو از تماشاگران و عاشقان هنر هفتم است.

فیلم های سینما هویزه مشهد

از آن جایی که جشن آغاز اکران بسیاری از فیلم ها در شهر مشهد، در پردیس سینمایی هویزه برگزار می شود، این پردیس همواره پر از تماشاگران و مشتاقان سینما است. تا جایی که در سال ۱۳۹۴ به عنوان سومین سینمای پرفروش ایران معرفی شد.

تعداد محدودی از سینماهای کشور مجوز پخش فیلم های سینمایی روز دنیا را دارند. پردیس سینمایی هویزه یکی از این سینماها است که علاوه بر کیفیت پخش فوق العاده ای که دارد، با برخورداری از قابلیت اکران سه بعدی، لذت تماشای فیلم را چندین برابر می کند.

پردیس سینمایی هویزه کجاست؟

برای رسیدن به پردیس سینمایی هویزه، بهترین گزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس است چرا که ترافیک سنگین در سطح شهر و نبود جای پارک ممکن است شما را به دردسر بیاندازد.

در صورتی که مترو را برای رسیدن به پردیس سینمایی انتخاب کرده اید، ابتدا باید در ایستگاه شریعتی از قطار پیاده شده سپس در حدود ۸۰۰ متر به سمت چهارراه گلستان پیاده روی کنید تا به سینما هویزه برسید. اما اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید، خطوط BRT بهترین گزینه هستند.

آدرس پردیس سینمایی هویزه

آدرس پردیس سینمایی هویزه مشهد: خیابان دانشگاه، نبش چهارراه گلستان

شماره تماس سینما هویزه مشهد: ۰۹۱۲۹۳۷۴۷۴۲

تلفن گویای سینما هویزه مشهد: ۳۸۱۱۶-۰۵۱

سانس های سینما هویزه مشهد

سینما هویزه در طول هفته به طور معمول از ساعت ۹:۴۵ تا ۲۳:۰۰ فیلم های روز سینمای ایران را اکران می کند. اواخر هفته به دلیل استقبال فوق العاده ای که از فیلم های روی پرده می شود، سانس ها تا ساعت ۱ بامداد تمدید می شوند تا تمام سینما دوستان بتوانند از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرند.

سانس های اکران سینما هویزه

بنابراین اگر قصد دارید در آخر هفته و به صورت خانوادگی و یا با جمعی از دوستان به سینما هویزه مراجعه کنید، حتما از قبل بلیت خود را رزرو کنید.

قیمت بلیط پردیس سینمایی هویزه

پردیس هویزه با برخورداری از امکاناتی چون کافه سینما، سینماگالری، کافی نت رایگان و همچنین کیفیت پخش مطابق با بروز ترین فناوری های جهانی، در مقایسه با سینما قدس مشهد خدمات بهتری در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد و پردیس سینمایی مدرنی به حساب می آید.

قیمت بلیت سینما هویزه

بلیت سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی مانند هویزه، در روز های عادی ۱۵,۰۰۰ تومان، روز های پنجشنبه و جمعه ۲۰,۰۰۰ تومان و در روزهای سه شنبه ۱۰,۰۰۰ تومان است. با توجه به ویژگی هایی که پردیس هویزه در قیاس با سایر سینماهای شهر مشهد دارد، صرف چنین هزینه ای کاملا منطقی و معقول به نظر می رسد.

جاهای دیدنی و تفریحی نزدیک سینما هویزه مشهد کجاست؟

بعد از تماشای فیلم احتمالا به فکر صرف یک وعده غذایی می افتید. بوفه خوراکی و کافی شاپ در هر دو طبقه پردیس برای شما تعبیه شده است. اما اگر این میان وعده ها شما را سیر نمی کند، پیشنهاد می کنیم حتما سری به برج آلتون در نزدیکی سینما و رستوران پسران کریم که یکی از بهترین رستوران های مشهد است بزنید. همچنین با طی کردن تنها ۳۰۰ متر می توانید به پردیسان، بزرگترین مرکز کتاب فروشی مشهد، برسید.

لذت تماشای فیلم در بهترین پردیس سینمایی مشهد

هنوز هم پردیس سینمایی هویزه در محفل سینمارو های قدیمی با نام دیاموند مشهور است و بسیاری از مردم برای تجربه تماشای فیلم مورد علاقه خود بر پرده نقره ای سینما با بالاترین کیفیت ممکن، پردیس سینمایی هویزه را انتخاب می کنند. پس اگر در سفر به شهر مقدس مشهد، علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی، قصد سیاحت و ساختن خاطره ای دل انگیز از سفر خود داشتید، سینما هویزه را فراموش نکنید.

شما هم اگر تجربه و یا خاطره ای از  تماشای فیلم در پردیس سینمایی هویزه دارید، می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.