پردیس سینما قدس مشهد، قدیمی ترین سینمای جنجالی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پردیس سینمای قدس مشهد

بیش از ۱۵۰ سال از اختراع شگفت انگیز سینما توسط برادران لومیر می گذرد. این جعبه جادویی سال هاست مخاطبان زیادی پیدا کرده و ذهن ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروزه سینما یکی از مهم ترین و هیجان انگیز ترین تفریح هایی است که برای هر شخص جذابیت خاص خودش را دارد. در سال های اخیر و با توجه به رشد اقتصادی و بالا رفتن کیفیت فیلم های اکران شده در سینما مردم شهرهای مختلف تماشای فیلم مورد علاقه خود را در سالن های سینمایی به تهیه دی وی دی ترجیح می دهند.

اما نکته قابل توجه در خصوص تماشای فیلم در سالن های سینمایی انتخاب بهترین سینماست چرا که کیفیت یک سینمای خوب می تواند تاثیر مستقیم بر نگاه مخاطب از فیلم داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با یکی از سالن های خوب و محبوب مشهد به نام سینما قدس مشهد آشنا کنیم.

پردیس سینمایی قدس (مشهد) کجاست؟

پردیس سینما قدس مشهد یکی از قدیمی ترین سینماهای مشهد به حساب می آید. این سینما در سال ۱۳۴۹ با عنوان سینما آریا در خیابان دکتر عباس اسکوئیان افتتاح شد. این سینما در سال ۱۳۵۷ و در حادثه آتش سوزی زنجیره ای سینماهای کشور از بین رفت و مدت ها بعد در سال ۱۳۶۰ مجددا بنای آن بازسای شد و با عنوان سینما قدس فعالیت خود را از سر گرفت. در حال حاضر سینما قدس در خیابان پاسداران، جنب هتل جم مشهد واقع شده است.

سالن سینمای قدس مشهد

کیفیت برنامه سینما قدس مشهد

جالب است بدانید این سینما در ابتدا سالن ها و صندلی های محدودی داشت اما با گذشت زمان و با توجه به بازسازی های متعدد روی بنای سینما امروزه شاهد سالن نمایشی با ظرفیت بیش از ۵۸۸ نفر هستیم.

سینما قدس مشهد به عنوان یکی از قدیمی ترین سینماهای مشهد سعی بر این دارد تا با به نمایش در آوردن فیلم های روز سینما با بهترین کیفیت لبخند رضایت را بر چهره مخاطبان خود ببنید. اما لازم است بدانید این سینما از نظر کیفیت صدا و نمایش تصویر در دسته سینماهای درجه یک به حساب نمی آید. چرا که سینما قدس یک سینمای قدیمی است که در سی سال گذشته بازسازی خاصی در آن صورت نگرفته است.

برنامه سینما قدس مشهد

فیلم های سینما قدس مشهد

سینما قدس مشهد همیشه بهترین و جدید ترین فیلم های سینمایی ایرانی را در سالن های خود اکران می کند اگر شما دوست دارید در مورد به روز ترین فیلم هایی که در این سینما اکران می شود اطلاع لازم پیدا کنید می توانید به صورت مستقیم با روابط عمومی این سینما تماس بگیرید.

شماره تماس سینما قدس مشهد: ۰۵۱۳۸۵۱۳۷۳۸

بهترین سینماهای مشهد سینما قدس مشهد

سانس سینما قدس مشهد

برنامه سینما قدس مشهد برای اکران و پخش فیلم های روز سینما در سانس های مختلف تفاوت دارد. در مجموع و قبل از اینکه سانس های مختلف این سینما را در طول روز بررسی کنیم باید در نظر داشته باشید که این سینما یکی از سینماهای کم فعالیت مشهد به حساب می آید و سانس های محدودی را برای اکران فیلم های متفاوت در نظر گرفته است.

سانس های سینما قدس مشهد: ۱۵-۱۹:۳۰-۲۳:۳۰-

۱۶:۳۰-۲۰

۱۷:۳۰-۲۲-۲۳:۵۹

لازم است بدانید سانس های مختلف این سینما بر حسب روزهای هفته و فیلم هایی که در این سینما اکران می شود متفاوت هستند.

ا نمای بیرونی سینما قدس مشهد

قیمت بلیط سینما قدس مشهد

سینما قدس مشهد به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین سینماهای مشهد بهای بلیط بسیار ارزانی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته تا مردم بتوانند با صرف هزینه پایین تری به تماشای فیلم مورد علاقه خود در سینما بپردازند.

در حال حاضر بهای بلیط برای سینما قدس مشهد تنها ۵۰۰۰ تومان است برای تهیه بلیط سینما و رزرو صندلی در سانس مورد علاقه خود می توانید به صورت حضوری به باجه بلیط فروشی سینما مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از سایت سینما تیکت بلیط دلخواه خود را خریداری کنید.

جاهای دیدنی و تفریحی نزدیک سینما قدس مشهد کجاست؟

بیشتر مردم بعد از تماشای فیلم مورد علاقه خود در سینما به دنبال این هستند تا یک وعده غذایی خوشمزه را امتحان کنند و در حین صرف غذا در مورد فیلمی که دیده اند به بحث و گفت و بپردازند.

یکی از جذاب ترین رستوران هایی که در نزدیکی سینما قدس قرار گرفته رستوران معین درباری مشهد نام دارد. این رستوران به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های مشهد طرفداران زیادی دارد و همیشه بهترین کیفیت را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

اگر بعد از صرف یک وعده غذایی خوشمزه به فکر قدم زدن افتادید؛ پیشنهاد می کنم باکمی پیاده روی خود را به خیابان ارگ برسانید تا در باغ ملی مشهد لحظات خوشی را رقم بزنید. باغ ملی یکی از بهترین پارک های مشهد به حساب می آید که با آبنماها و فضای جالب توجهی که ایجاد کرده می تواند مکان خاطره سازی برای قدم زدن های شبانه فراهم کند.

در نزدیکی سینما قدس مشهد هتل ها و مسافرخانه های بسیاری وجود دارد به همین دلیل بیشتر مسافرانی که به مشهد سفر می کنند برای تماشای فیلم مورد علاقه خود در سینما، نزدیک ترین سینما به هتل محل اقامت خود یعنی سینما قدس را انتخاب می کنند.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مهران (19 آگوست 2019)

سینما آریا واقع در خیابان جم مشهد بود که اکروزه خیابان پاسداران است.
مالک آن آقای محسن اسکوییان بودند و بعد از انقلاب سینما توسط بنیاد مستضعفان مصادره شد.

صدیقه عربی (28 آگوست 2019)

سینما قدس مشهد واقعا یکی از سینماهای خاطر انگیز مشهده برای من هر موقع برای تماشای فیلم می رم اونجا لذت می برم .