هتل پردیسان مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل درجه یک پردیسان مشهد

شهر مشهد به دلیل اینکه به عنوان یکی از پر گردشگر ترین شهرهای ایران نامگذاری شده است در سال های اخیر و با توجه به پیشرفت امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران سعی بر این داشته تا با راضی نگه داشتن مسافران خود لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای مسافران به ارمغان بگذارد. به همین دلیل هتل های ۵ ستاره مشهد نقش پر رنگی در خاطر انگیز کردن خاطرات مسافرت به مشهد را ایفا می کنند.

هتل های ۵ ستاره و درجه ۱ مشهد با امکانات و خدمات لوکس و با کیفیت تجربه دلنشینی از اقامت در مشهد را برای مسافران این شهر به ارمفان می آورند اما این روزها و با وجود تعداد و تنوع بالای هتل های درجه ۱ در مشهد انتخاب یکی از آن ها به عنوان بهترین هتل کار چندان آسانی نیست. در ادامه همراه ما باشید تا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره شهر مشهد را برای اقامتی شیرین در سفر به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۶ توانسته عنوان هتل برتر ملی را در رقابت با سایر هتل های لوکس مشهد و حتی ایران از آن خود کند.

مدیران هتل پردیسان مشهد با فراهم آوردن فضای سبز و طبیعی در اطراف ساختمان هتل حس آرامش و فضایی برای قدم زدن را برای مسافران پدید آورده اند چرا که مدیران این هتل بر این باور هستند که میهمان در فرهنگ و آئین دینی اسلام از کرامت ویژه ای برخوردار هستند و به همین دلیل می بایستی با احترام و ادب از آن ها میزبانی کرد. به همین منظور و با همین شعار هتل پردیسان مشهد تا به امروز توانسته از اصل مهمان داری به نحو احسن استفاده کند.

آدرس هتل پردیسان مشهد

آدرس و شماره تماس هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در منطقه جنوب غربی شهر مشهد و در محیطی به دور از هر گونه شلوغی، ترافیک و آلودگی قرار دارد تا مسافران بتوانند پس از زیارت و گشت و گذار در شهر مشهد در محل اقامت خود به معنی واقعی استراحت کنند و اوقات خوشی را بگذرانند.

آدرس هتل پردیسان مشهد: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

شماره تماس هتل پردیسان مشهد: ۰۵۱۳۸۷۹۵۰۲۵

تلفن واحد پذیرش:۱۸۵ -۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۰

تلفن واحد رزرواسیون اتاق و کلیه خدمات:۲۴۰- ۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۰

تلفن واحد روابط عمومی و تبلیغات:۲۳۹- ۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۰

فاصله هتل پردیسان تا حرم امام رضا

فاصله هتل پردیسان تا حرم امام رضا با استفاده از خدمات ترانسفر رایگان هتل برای زیارت زائران مشهدی تنها ۲۰ تا ۲۵ دقیقه است. چرا که با توجه به این امکان ویژه مسافران می توانند به راحتی خود را برای زیارت به مشهد برسانند و پس از اتمام زیارت به محل اقامت خود برگردند.

همچنین اگر برای رسیدن به حرم امام رضا راهی به غیر از ترانسفرهای رایگان حرم را انتخاب کنید می توانید به راحتی و با استفاده از تاکسی، وسائل حمل و نقل عمومی مشهد و حتی اتومبیل شخصی خود را به حرم امام رضا برسانید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل ۵ ستاره پردیسان

هتل پردیسان مشهد در فضایی بالغ بر ۳۳۰۰۰ متر مربع و ساختمانی ۵ طبقه، بیش از ۱۶۰ اتاق دو نفره (دبل لوکس)، دو نفره، رویال، امپریال و سوئیت دوبلکس و اتاق کانکت را در بر دارد تا بتواند با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبان خود انواع سرویس ها را به آن ها ارائه دهد.

اتاق های لوکس هتل پردیسان مشهد

رستوران و قیمت غذا در هتل ۵ ستاره مشهد

هتل پردیسان مشهد به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های مشهد, رستوران با کیفیتی را در محیط هتل افتتاح کرده تا مسافران بتوانند در محل اقامت خود بهترین کیفیت غذاها را در وعده های متفاوت امتحان کنند.

  • رستوران سنتی
  • کافی شاپ رز
  • رستوران میخک
  • رستوران ارکیده
  • سالن پذیرایی ضیافت

منوی رستوران هتل پردیسان مشهد

بوفه صبحانه هتل پردیسان مشهد

بوفه صبحانه هتل پردیسان مشهد با تنوع بالای املت ها و نوشیدنی هایی که مناسب صبحانه هستند لحظات شیرین و هیجان انگیزی را برای ساعات ابتدای صبح مسافران به وجود می آورد تا آن ها بتوانند در شرایطی لوکس و بی نظیر لذت خوردن صبحانه در هتل را تجربه کنند.

خدمات رفاهی هتل پردیسان مشهد

نظرات کاربران در مورد هتل ۵ ستاره پردیسان

بیشتر مسافرانی که این هتل لوکس را به عنوان بهترین هتل مشهد برای اقامت انتخاب می کنند از این هتل به عنوان یکی از با کیفیت ترین هتل ها نام می برند. هتل پردیسان مشهد در بین دیگر هتل ها به سلیقه و ویژگی های جزئی که در چیدمان اتاق هایش دارد بسیار معروف است به این شکل که نمای ظاهری اتاق های این هتل به نسبت سایر هتل های کشور بسیار متفاوت است.

مدیران  هتل پردیسان مشهد توجه زیادی به جزئیات دارند و به همین دلیل این نکته سنجی موجب افزایش رضایت مسافرانی شده که برای اقامت خود به دنبال انتخاب یک هنل زیبا و خوش نقشه هستند. اگر شما تجربه سفر و اقامت در این هتل زیبا را دارید نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید تا دیگر مسافران بتوانند با توجه به نظرات شما این هتل را برای سفر خود انتخاب کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.