هتل جواد مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین هتل 4 ستاره مشهد

یکی دیگر از هتل های مرغوب مشهد که در سال های اخیر توانسته به عنوان یک هتل محبوب در دل مسافران جا پیدا کند هتل جواد مشهد است. این هتل ۴ ستاره برای آن دسته از مسافرانی که دوست دارند با هزینه کمتری لذت اقامت در یک هتل لوکس را تجربه کنند بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه باید در مورد هتل جواد مشهد بدانید را برای شما بازگو کنیم.

معرفی هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد از سال ۱۳۸۹ به عنوان یک هتل ۴ ستاره افتتاح شد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه اقامت مسافران در اختیارشان قرار دهد. این هتل با قرار گرفتن در فاصله بسیاری کوتاهی از حرم امام رضا این امکان را برای مسافران و زائران امام رضا فراهم کرده تا آن ها بتوانند با طی کردن فاصله کوتاهی خود را به حرم امام رضا برسانند.

حالب است بدانید هتل جواد مشهد در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و با اضافه کردن خدمات و اتاق های جدید مانند اتاق مراکشی، فرانسوی سنتی و ماه عسل روی تازه ای از ارائه خدمات را به مسافران خود ارائه کرد.

سایت هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد کجاست

هتل جواد مشهد در خیابان امام رضا ۳ قرار گرفته و به دلیل فاصله بسیار کمی که با حرم دارد در بین مسافران و زائران بسیار معروف است. این هتل ۴ ستاره با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد به عنوان یک هتل مسافر پسند معروف است.

سرویس اتاق های هتل ۴ ستاره مشهد

هتل جواد مشهد بیش از ۱۰۵ اتاق را در ۸ طبقه ساختمان جا داده است. این هتل با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه مسافران در هر طبقه انواع و اقسام سرویس های خدماتی از جمله اتاق دو تخته، اتاق یک تخته، اتاق سه تخته، دبل سوپر لوکس ملل، سوئیت کانکت را در نظر گرفته است.

نکته قابل توجهی که در خصوص رزرو اتاق های این هتل باید در نظر داشته باشید این است که هزینه اقامت کودکان زیر سه سال در این هتل به صورت رایگان محاسبه می شود اما برای اقامت کودکان بالای ۳ سال بایستی هزینه اقامت را به صورت کامل پرداخت کنید.

سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها فرنگی است اما مسافرانی که به دنبال سرویس بهداشتی ایرانی هستند می توانند از سرویس بهداشتی ایرانی که در راهرو هر طبقه وجود دارد استفاده کنند.

امکانات و خدمات هتل جواد مشهد برای مسافران

هتل چهار ستاره جواد مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان خود هر آنچه را که یک مسافر برای سفر به مشهد نیاز دارد را در اختیار مسافران خود قرار می دهد در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که برای مردم در نظر گرفته شده اشاره می کنیم.

  • سیستم گرمایش و سرمایش سازگار با محیط
  • شبکه های متنوع تلویزیونی
  • اینترنت بی سیم
  • سیستم تهویه مناسب
  • نظافت روزانه اتاق ها
  • پارگینگ ویژه اتومبیل مسافران
  • ترانسفر فرودگاهی

امکانات ویژه مشهد مگ

امکانات تفریحی و رفاهی هتل لوکس

هتل جواد مشهد برای در نظر گرفتن رفاه حال مسافران در طول سفر امکانات و خدمات قابل توجهی را در نظر گرفته تا آن ها بتوانند در طول سفر خود بهترین لحظات تفریحی و رفاهی را تجربه کنند. در ادامه به صورت تیتر وار برخی از مهم ترین امکانات رفاهی این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • سالن ورزشی و بدنسازی
  • سالن ماساژ و اسپا
  • سالن بیلیارد
  • بوفه خرید خوراکی

استخر و سونای هتل جواد مشهد

عکس اتاق های هتل جواد مشهد

مساقران مشهدی برای اطلاع پیدا کردن از امکانات و خدمات هتلی که برای اقامت در آن برنامه ریزی می کنند نیازمند اطلاع بیشتری هستند تا برای انتخاب هر یک از هتل ها دیدی بهتری داشته باشند. در ادامه تعدادی از تصاویر هتل جواد را مشاهده می کنید تا در مورد محیط اتاق ها، لابی و حتی رستوران این هتل دید بهتری داشته باشید و بتوانید برای انتخاب اتاق راحت تر فکر کنید.

اتاق های لوکس و ویژه هتل جواد مشهد

رستوران هتل جواد ۴ ستاره

رستوران هتل جواد مشهد این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا در طول مدت اقامت خود در مشهد بتوانند تمامی وعده های غذایی خود را میهمان هتل جواد مشهد باشند. رستوران این هتل با فراهم کردن انواع غذاهای سنتی ایرانی و غیر ایرانی سلیقه مسافران خود را در نظر گرفته است تا بتوانند خوشمزه ترین غذاها را از رستوران هتل تهیه کنند.

کیفیت غذا و رستوران هتل جواد مشهد

بیشتر مسافران هتل حواد کیفیت غذاهای این رستوران را در مفابسه با سایر رستوران های مشهد در حد متوسط می دانند. به همین منظور مسافرانی که به دنبال صرف غذاهای لوکس تر و با کیفیت می گردند از سایر رستوران های خارج هتل که به عنوان بهترین رستوران های مشهد معروف هستند استفاده می کنند.

غذاهای ایرانی و خارجی هتل جواد مشهد

ساعت تحویل و تخلیه اتاق درهتل جواد

ساعت تحویل اتاق در هتل جواد مشهد راس ساعت ۳ بعد از ظهر است اگر شما مسافر این هتل هستید می توانید با تنظیم ساعت تحویل اتاق خود نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود نیز اقدام کنید تا پس از رسیدن به مشهد بتوانند بدون اتلاف وقت به هتل محل اقامت خود برسید.

ساعت پذیرش مسافردر هتل جواد مشهد

هتل ۴ ستاره جواد مشهد از نظر مسافران مشهدی

هتل چهار ستاره جواد مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد بین مسافران محبوب است البته این نکته را مدنظر داشته باشید که این هتل در سال های ابتدایی تاسیسش محبوبیت بیشتری در بین مردم داشت اما اخیرا در رقابت با هتل های لوکس مشهد در رقابت سختی قرار گرفته است.

اگر کمی به تجربه مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که نقطه قوت هتل جواد مشهد در ارائه بهترین و باکیفیت ترین اتاق ها برای اقامت است. اگر بخواهیم این هتل را از نظر کیفیت و رسیدگی به مسافران به نسبت سایر هتل های لوکس مشهد مقایسه کنیم متوجه تفاوت در کیفیت این هتل با سایر هتل ها خواهیم شد چرا که این هتل عملکرد ضعیفی در ارائه خدمات به مسافران دارد.

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.