منطقه گردشگری سپاد مشهد- ویژه ترین جای مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
منطقه گردشگری سپاد مشهد

منطقه گردشگری سپاد مشهد یکی از مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری مشهد به شمار می رود. این مجتمع مجموعه کاملی از آنچه یک مسافر برای لذت بردن از سفر به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. مجموعه سپاد به عنوان یک مجموعه بین المللی همیشه میزبانی خوبی برای گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد امکانات و مجموعه های مختلف این منطقه گردشگری بیشتر صحبت کنبم.

منطقه گردشگری سپاد مشهد کجاست؟

منطقه گردشگری سپاد مشهد به عنوان یک منطقه گردشگری بین المللی در مشهد در قسمت شمالی شهر یعنی درست در نزدیکی بلوار خیام مشهد قرار گرفته است. اگر با اتومبیل شخصی و یا حتی وسائل حمل و نقل عمومی از این منطقه عبور کنید حتما با ساختمان زیبای و حال و هوایی که این مجموعه شما را به آن دعوت می کند آشنا خواهید شد.

مجتمع تجاری وصال، بازاری از هر آنچه بخواهید

یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری مشهد که در مساحتی به بیش از ۱۱۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده مجتمع تجاری وصال نام دارد. این مجتمع تجاری دقیقا کنار مرکز خرید الماس شرق مشهد قرار گرفته و ۴۰۰ واحد مختلف را در بر دارد. واحدهای تجاری این مجتمع شامل بانک ها، رستوران ها و فست فودهای متنوع، آبنما و چندین تالار پذیرایی است. آبنمای جذاب این مجتمع رقیب سرسختی برای آبنمای الماس شرق به حساب می آید.

محتمع تجاری وصال مشهد

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد به عنوان بزرگ ترین پارک موضوعی دنیا محیط آموزشی جذابی را در منطقه سپاد به وجود آورده است. این پارک علمی که بازدید از آن بیشتر جنبه آمورشی دارد فضای خوبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده تا بتوانند پاسخ تمام سوالات بی جواب خود را با بازدید از این پارک پیدا کنند.

بازدید کنندگان پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد می توانند به راحتی و با خرید بک بلیط ورودی خود را به دنیای جذاب نجوم و زیست شناسی برسانند. اگر شما هم فصد دارید هم یادگیری و هم تفریح را در برنامه سفر خود قرار دهید حتما به طبقه چهارم مجتمع وصال سری بزنید.

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق، بهترین جا برای خرید

یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید شمال مشهد مجتمع تجاری الماس شرق نام دارد. با ورود به این مجتمع تجاری می توانید هر آنچه که به مشهد ربط دارد را پیدا کنید. علاوه بر سوغاتی های اصلی مشهد در این پاساژ انواع کیف و کفش، مانتو، پیراهن مجلسی و کت و شلوار مردانه را پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر تمام ما یجتاج یک مسافر برای خرید در همین مرکز خرید الماس شرق مشهد قرار دارد.

مرکز خرید الماس شرق مشهد در منطقه گردشگری سپاد

برج پرواز صبا در منطقه گردشگری سپاد مشهد

اگر از بازی های هیجان انگیز لذت می برید و تجربه پرواز برای شما یک آرزوی دست نیافتنی به حساب می آید. پیشنهاد می کنم لذت پرواز در تونل بادی صبا را در مجتمع صبا به هیچ عنوان از دست ندهید. از تونل باد صبا به عنوان یک تفریح هیجان انگیز و کمیاب در دنیا نام برده می شود. این تونل تنها در سه کشور ایران، روسیه و امارت وجود دارد که خوشبختانه کشور ما به عنوان یکی از این سه کشور از وجود امکانات این تفریح خارق العاده برخوردار است. البته باید این نکته را نیز مدنظر داشت که تونل باد عمودی کشور با حمایت و همراهی معاونت علم و فناوزی ریاست جمهوری در مشهد به ساخت و بهره برداری رسیده است.

تونل باد صبا بهترین تفریح هیجانی منطقه گردشگری سپاد مشهد

شهر بازی بزرگ الماس شهر

دقیقا وسط مجتمع گردشگری سپاد مشهد شهربازی بزرگی وجود دارد که پاتوق جذاب و هیجان انگیزی را برای تفریح و سرگرمی کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است. شهربازی بزرگ الماس شهر در لیست بهترین شهربازی های مشهد فرار گرفته و با وجود وسائل و اسباب بازی های جدید و جذاب طرفدران زیادی پیدا کرده است.

شهربازی مرکز گردشگری سپاد مشهد

باغ پرندگان مشهد یکی از دیدنی های مجموعه گردشگری سپاد مشهد

باغ پرندگان مشهد به عنوان یکی دیگر از جاذبه های منطقه سپاد به شمار می رود. باغ پرندگان مشهد تنها باغ پرندگان در منطقه شرق کشور است که گونه های نایابی از پرندگان را در خود نگه داری می کند. این باغ علاوه بر هدف گردشگری که دارد، با بهره مندی از دامپزشکان مجرب در حال نگهداری و مراقبت از گونه های حساس پرندگان ایرانی، آفریقایی و آسیایی است. اگر برای بازدید از این منطقه گردشگری ذوق و هیجان دارید می توانید یکی از روزهای سفر خود را به صورت کامل به گشت و گذار در منطقه تجاری سپاد مشهد اختصاص دهید تا در یک محیط جذاب و پر از امکانات حسابی دلی از عزا در بیاورید.

باغ پرندگان مشهد در مجموعه گردشگری سپاد مشهد

بازار بین المللی شهید کاوه

بازار بین المللی شهید کاوه منطقه گردشگری سپاد دقیقا همان جایی است که شما دوست دارید ارزان ترین اجناس خود را از آنجا تهیه کنید. اگر علاقه چندانی به خرید از مرکز خرید لوکسی مانند الماس شرق مشهد ندارید و قصد دارید با هزینه کمتری اجناس ایده آل خود را تهیه کنید. پیشنهاد ما خرید از بازار بین المللی شهید کاوه است.

همانطور که از نام این بازار مشخص است بازار شهید کاوه یک بازار بین المللی است و علاوه بر اجناس ایرانی اقلام خارجی را نیز می توان از این بازار تهیه کرد. علاوه بر این، با توجه به اینکه منطقه گردشگری سپاد به عنوان یک منطقه گردشگری و بین المللی به حساب می آید. در این بازار می توان انواع و اقسام صنابع دستی و سوغاتی های ناب مشهد را پیدا کرد.

پارک ساحلی آفتاب منطقه گردشگری سپاد مشهد

پارک های آبی یکی از پر طرفدار ترین تفریح هایی است که همه از آن استقبال می کنند. پارک های آبی مشهد جایی برای تفریح های آخر هفته ای به حساب می آیند تا مردم و مسافران مشهد تنی به آب بزنند و دلی از عزا در بیاورند. اگر برای گشت و گذار در مرکز سپاد مشهد زمان و وقت کافی داشتید، پیشنهاد می کنم حتما به پارک ساحلی آفتاب مشهد هم سری بزنید. این پارک با سانس های متفاوت برای بانوان و آقایان و همچنین قیمت بلیط مناسب برای ورودیه فضایی را برای تفریح مردم و مسافران مشهد ایجاد کرده تا مردم بتوانند خاطره جذابی را در سپاد مشهد بگذرانند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرس دقیق مجموعه گردشگری سپاد مشهد

اگر با خواندن این مقاله قصد دارید تا جذاب ترین آخر هفته خود را در این منطقه گردشگری بگذرانید پیشنهاد می کنم جوری برنامه ریزی کنید تا به بازدید و استفاده از تمام قسمت های هیجان انگیز این مجموعه برسید. همچنین برای رسیدن به مجموعه سپاد می توانید به راحتی و با رسیدن به شمالی ترین نقطه مشهد یعنی بلوار خیام خود را در قلب مجموعه پیدا کنید. همچنین اگر قصد دارید بدون ماشین شخصی و توسط حمل و نقل عمومی به این منطقه سر بزنید، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی مشهد بهترین گزینه برای شما به حساب می آیند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سعید غلامی (26 آگوست 2019)

سلام
این مجموعه گردشگری سپاد تو ایام محرم باز هست یا خیر؟

    مشهدمگ (26 آگوست 2019)

    سلام
    طبق عرف جامعه این مجموعه های تفریحی در دو روزعاشورا و تاسوعا بازنیستند. اما هنوز اطلاع دقیقی از این موضوع به ما نرسیده

یاسین حبیبی (26 آگوست 2019)

تو مجتمع های تجاری مشهد به نظرتون الماس شرق بهتره یا وصال؟ کدوم ارزون تره؟

    مشهدمگ (26 آگوست 2019)

    سلام
    اگر به دنبال تنوع اجناس بیشتری هستید پیشنهاد می کنم مرکز خریدالماس شرق و مشهد و انتخاب کنید.