مرکز خرید الماس شرق مشهد، معروف ترین مرکز خرید برای مسافران

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید الماس شرق

اگر مسافر شهر قشنگی مثل مشهد باشید حتما دوست ندارید که از این شهر زیبا دست خالی بیرون بیایید چرا که خرید سوغاتی برای کسانی که منتظر هستند تا از سفر برگردید، بسیار جذاب است. در این مقاله قرار است سری بزنیم به یکی از مسافر پسندترین مراکز خرید مشهد که در آن انواع و اقسام اجناس مختلف قابل خرید است. پس با ما همراه باشید تا بازار گردی مجازی در مرکز خرید الماس شرق مشهد را تجربه کنید.

مرکز خرید الماس شرق مشهد کجاست؟

مرکز خرید الماس شرق مشهد یکی از مجبوب ترین و پر رونق ترین مراکز تجاری مشهد به حساب می آید. امکان ندارد مسافری به مشهد سفر کند و برای خرید سوغات مشهد با این مجتمع جذاب نگذارد، چرا که این مجتمع تجاری تمام ویژگی هایی یک پاساژ خوب را دارد.

از انواع و اقسام سوغاتی های مشهد مانند زرشک و بهترین زعفران مشهد گرفته تا لوازم خانگی، پوشاک، بدلیجات و حتی کیف و کفش در این مجتمع وجود دارد. شما می توانید هر آنچه را که احتیاج دارید از این مجتمع برای خود خریداری کنید.

مجتمع تجاری اداری الماس شرق مشهد

پلان مجتمع تجاری پاساژ الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از واحدها و قسمت های متفاوتی تشکیل شده است و کاربری آن بسیار گسترده تر از یک پاساژ لوکس است. و همین مسئله موجب شده تا مسافرانی که زمان کمی برای گشت و گذار و تفریح در مشهد را دارند تنها با سر زدن به این مجتمع تجاری به قول معروف با یک تیر چند هدف بزنند و علاوه بر خرید کردن از قسمت های متفاوت و جذاب پاساژ الماس شرق بهره ببرند.

پلان مجتمع تجاری الماس شرف مشهد

آبنمای جامپیگ الماس شرق

آبنمای جذابی که درست در وسط مجتمع قرار گرفته است موجب شده تا فضای گرم و دلنشینی در سطح پاساژ پیدید بیاید و کسانی که از خرید خسته شدند و زمان زیادی را در پاساژ مشغول گشت و گذار بودند تا استراحت در کنار این ابنمای جذاب که هارمونی های شگفت انگیزی را با رنگ های متفاوت در آب پدید می آورد، انتخاب کنند.

آبنمای جامپیگ الماس شرق

البته برای استراحت و لذت بردن از این ابنما باید ساعات پیش از ظهر و یا قبل از اذان مغرب را انتخاب کنید چرا که آبنما همیشه روشن نیست.

عکاسخانه مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین واحدهای مرکز خرید الماس شرق مشهد عکاسحانه سنتی این پاساژ است که با فراهم کردن فضا و دکوراسیونی سنتی و قابلیت تحویل فوری عکس به مشتریانش، توانسته به عنوان فعال ترین واحد در این پاساژ خوش بدرخشد.

آبنمای جامپیگ الماس شرق

همین موضوع موجب شده تا بسیاری از مسافران علاوه بر خریدهای معمولی خود برای ثبت لحظات شیرین و خاطر انگیز شد به عکاسخانه سنتی مرکز خرید الماس شرق مشهد سری بزنند.

عکاسخانه مجتمع تجاری مرکز خرید الماس شرق مشهد: ورودی ۲ طبقه مثبت ۲ 

سینما ۵ بعدی محتمع تجاری الماس شرق مشهد

سینما پنج بعدی مجتمع تجاری الماس شرق حجت را برای مردم تمام کرده و امکان تجربه کردن هیجان انگیر ترین و چذاب ترین لحظات را به مخاطبان خود هدیه داده است. این سینمای جذاب در ۲۰ دقیقه هیجان انگیز ترین و پر شور ترین فیلم های دنیا را در نمایی ۳ بعدی برای مخاطبان خود به نمایش در می آورد. گفتنی است این سینما به عنوان یکی از با امکانات ترین و مجهرترین سینمای ۵ بعدی در ایران شناخته می شود.

سینما 5 بعدی محتمع تجاری الماس شرق مشهد

سینما پنج بعدی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: ورودی ۲ طیقه سوم

اکواریوم شهر دریایی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

جالب است بدانید در یکی از واحدهای تجاری الماس شرق نمایشگاه بزرگی از آبزیان دریاهای شور دنیا گردآوری شده و مردم از آن به عنوان یک تفریح جذاب پس از حرید های هیجان انگیز، بهره می برند.

اکواریوم شهر دریایی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: ورودی چهار، طبقه مثبت ۳

سینما 5 بعدی محتمع تجاری الماس شرق مشهد

شهربازی الماس شرق مشهد

مرکز تجاری الماس شرق با افتتاح سرزمین عجایب در دل این مجتمع تجاری، باعث شده تا این مجموعه به عنوان کامل ترین و با امکانات ترین مجتمع در مشهد شناخته شود. در این راستا والدین می توانند پس از ساعت های خسته کننده ای که برای بچه ها حوصله سر بر است بازی در شهربازی الماس شرق را به عنوان جایزه ای جذاب برای کودکان دلبند خود در نظر بگیرند.

سرزمین غجایت مجتمع تجاری اداری الماس شرق

یکی از مهم ترین ویژگی های این شهربازی امنیت بالا و استاندارد بودن وسایل تفریحی است و والدین می توانند با خیال راحت فرزندان خود را برای تفریح در این مجموعه راحت بگذارند. چرا که این شهربازی به عنوانی یکی از بهترین شهربازی های مشهد همیشه بین مشهدی ها معروف است.

سرزمین عحایب الماس شرق مشهد: طبقه سوم و چهارم مجتمع 

ساعت کاری الماس شرق مشهد

پاساژ الماس شرق مشهد به عنوان یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمت رسانی و میزبانی از عزیزانی است که برای خرید خود این مجتمع تجاری را انتخاب کرده اند.

الماس شرق مشهد جمعه باز است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که مردم در خصوص بازدید از این مجتمع همیشه می پرسند این است که آیا این مجموعه روزهای جمعه باز است یا خیر؟ در حواب این سوال باید در نظر داشته باشیم که با توجه به اینکه مراجعه به این مجتمع برای کارمندان و کسانی که در روزهای داخل هفته امکان مراجعه و حرید ندارند و همچنین بیشتر مسافران مشهد در زوزهای تعطیل قصد خرید و بازدید از این مجموعه را دارند. الماس شرق برای رفاه حال این عزیزان حتی روزهای جمعه و دیگز روزهای تغظیل از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب باز است و آماده ارائه خدمات مناسب به بازدید کنندگان این مجتمع خواهد بود.

عکس مغازه های الماس شرق مشهد

مغازه های الماس شرق مشهد

بیشتر مغازه های الماس شرق مشهد پوشاک و کفش و همچنین عطر و سوغات مشهد را می فروشند اما این به معنای محدودیت درتنوع اقلام این پاساژ نیست چرا که الماس شرق مشهد به دلیل اینکه طبقات متعددی را در بر دارد غرفه ها و مغازه های متعددی را در خود جای داده است.

فاصله پاساژ الماس شرق تا حرم چقدر است؟

یکی از مهم ترین مسائلی که برای مسافران و زائران حرم امام رضا بسیار قابل توجه است فاصله و زمانی است که از هتل و حرم باید طی کنند و به الماس شرق برسند. در نظر داشته باشید که فاصله بین حرم مطهر تا الماس شهر با ماشین شخصی و یا تاکسی نزدیک به ۲۰ دقیقه است اما اگر شما از وسائل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این مقصد استفاده کنید نزدیک به ۵۰ دقیقه زمان لازم خواهید داشت. همچنین فاصله الماس شرق تا مترو تنها ۵ دقیقه است و به همین منظور شما می توانید از این راه هم برای رسیدن سریعتر به این مرکز خرید استفاده کنید.

این مسافت برای رسیدن به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد چندان طولانی نیست چرا که شما باید در نظر داشته باشید وقتی درباره مجتمع تجاری الماس شرق صحبت می کنم تنها با یک پاساژ بزرگ برای خرید نیارهای روزمره خود مواجه نخواهیم بود چرا که امکانات و خدمات تفریحی این مرکز را به عنوان شهری برای خرید و تفریح درآورده است. راستی شما از خرید و بازدید از این مجتمع جذاب چه تجربه ای دارد؟ 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
رضا (15 ژوئن 2019)

سلام من میخوام یه چیز سفارش بدم باید چه کار کنم

    mashad_admin (16 ژوئن 2019)

    با سلام
    کاربر گرامی مرکز خرید الماس شرق مشهد فروش اینترنتی ندارد و شما باید نسبت به خرید حضوری اقدام کنید.

سینا ساداتی (4 سپتامبر 2019)

الماس شرق گرون ترین مرکز خرید هر چی می خواید فقط باید برید همون بازار رضا

    مشهدمگ (4 سپتامبر 2019)

    سلام دوست عزیز
    قیمت اجناس الماس شرق کاملا قیمت واقعی اجناسه این پاساژ گرون فروشی نداره واقعا

Daniyal (5 اکتبر 2019)

سلام
راجب این مرکز خرید و جاهای بسیار زیاد و متنوع که برای خرید هستند یه مطلب کوتاه بگم
اسم یه سری جاها مثل بازار رضا بین زاعران عزیز افتاده که میگن ارزونه و خوب
اما اتفاقا بازار رضا یکی از بی مرغوب ترین اجناس یا به زبون عاميانه بنجل فروشی هست که قیمتش هم بابت جنس بی کفیت. خیلی گرونه
ولی یه مرکز خرید خودش یه ضمانتنامه معتبره که حداقل خیال آدم راحته بابت پول پرداختی جنس با کیفیت دریافت می کنه
من شخصا این مرکز خرید رو رفتم و راضی بودم و همیشه هروقت میرم پابوس آقا. از اینجا خرید میکنم
درضمن من نه تبلیغ میکنم نه سود میگیرم ن نه هیچ چیز دیگری
بیشتر مردم ایران منو میشناسن از بابت شغلم که فروشگاه لوازم خانگی دارم و به تمام نقاط کشور ارسال رایگان دارم تو کانال من هم اعضای کانال از سرتاسر کشور هستن ۱۰ ساله که فعالیت دارم با یه سرچ ساده در تلگرام به زبان فارسی بنویسید کانال لوازم خانگی دانیال میاره بالا
اینو گفتم که نگید تبلیغ پاساژ رو کرد

    مشهدمگ (5 اکتبر 2019)

    سلام
    ممنون از اینکه تجربیات خوبتون و با ما در میون گذاشتید