مجتمع تفریحی فرهنگی کوهسر کجاست؟ هر چیزی که باید درباره کوهسر مشهد بدانید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مجتمع تفریحی کوهسر مشهد کجاست

سفر به مشهد در سال‌های نه چندان دور فقط با اهداف زیارتی آغاز می‌شد و یک سفر معنوی به شمار می‌رفت. البته در همان زمان مکان‌هایی مانند بازار رضا و پارک کوه سنگی بودند و مسافران را برای تفریح و خرید سوغات به سمت خود می‌‌کشاندند. با این حل باز هم مثل این روزها امکانات تفریحی چندانی وجود نداشت تا سفر به مشهد را به یک سفر زیارتی و سیاحتی تبدیل کند. یکی جاذبه‌های گردشگری مشهد که این روزها طرفداران بسیاری هم پیدا کرده مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر است. در این مطلب از مشهد مگ می‌خواهیم اطلاعات مفیدی درباره مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر مشهد در اختیارتان قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درباره مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر مشهد

مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مشهد است. این مجتمع تفریحی در یک فضایی به مساحت پنجاه هزار متر مربع احداث شده است و امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در آن وجود دارد. مجتمع کوهسر مشهد یک ساختمان ۵ طبقه با ارتفاع ۲۰ متری بوده و در یکی از بام‌های معروف مشهد قرار گرفته است. این ساختمان معماری مدرن و امروزی دارد و محل خوبی برای پیاده‌روی و استراحت به شمار می‌رود.

در طول سفر به مشهد اگر به دنبال سپری کردن اوقات فراغت در یک محیط شیک و لاکچری هستید ما در مشهد مگ بازدید از مجتمع کوهسر را پیشنهاد می‌کنیم. در کنار تفریح و استراحت می‌توانید از امکانات منحصربه‌فرد این مجموعه استفاده کنید و اوقات خوشی را برای خود و همراهانتان بسازید. اگر به گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی مشهد علاقه دارید نام‌هایی مانند چالیدره، باغ ملی، محله نوغان و پارک جنگلی وکیل آباد را به‌یاد داشته باشید. در طول سفر به شهر مشهد به راحتی می‌توانید با رفتن به مکان‌های گردشگری یک سفر بی‌نظیر را در ذهنتان ثبت کنید.

کافی شاپ کوهسر مشهد،‌محلی مناسب برای رفع خستگی

آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی کوهسر مشهد

مجتمع رفاهی و تفریحی کوهسر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی مشهد شناخته می‌شود. البته آوازه مساحت و امکانات این مجتمع در خاورمیانه پیچیده است و یکی از بهترین مراکز تفریحی منطقه به شمار می‌رود. تالارهای عروسی، سالن‌های اجتماعات و کنفرانس‌ها، رستوران و کافی شاپ بخشی از امکانات رفاهی و اجتماعی مجتمع کوهسر مشهد هستند. حتی شاید بتوان گفت بهترین رستوران‌ها و بهترین کافی شاپ‌ های مشهد را می‌توان در مجتمع کوهسار دید و از سفارش غذا لذت برد. در ادامه به تفکیک فازهای اول و دوم امکانات این مجتمع لاکچری و مجهز را توضیح می‌دهیم.

امکانات فاز اول کوهسر مشهد چیست؟

در فاز اول مجتمع کوهسر امکانات ورزشی و تفریحی هیجان‌انگیزی وجود دارد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  1. سالن بیلیارد
  2. سالن اسنوکر
  3. بازی‌های کامپیوتری
  4. خطوط بولینگ

امکانات فاز دوم کوهسر مشهد چیست؟

مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر در بام مشهد قرار دارد و محل خوبی برای گشت‌و‌گذار در یکی از بهترین محله‌‌های پایتخت معنوی ایران است. در فاز دوم کوهسر امکانات تفریحی و رفاهی متعددی وجود دارد که شاید انتخاب کردن را به کار سختی تبدیل کند. امکانات این بخش شامل موارد زیر است:

  1. زمین تنیس
  2. سالن‌های بسکتبال، بدنسازی و والیبال
  3. استخر، جکوزی و مجموعه آب درمانی
  4. پارکینگ اختصاصی و طبقاتی در ۷ طبقه
تالارهای کوهسر مشهد،‌مناسب برگزاری مراسم عروسی و ازدواج

سالن بولینگ مجتمع تفریحی کوهسر، پرطرفدارترین و مجهزترین بخش کوهسر مشهد

سالن بولینگ مجتمع تفریحی کوهسر یکی از پرطرفدارترین بخش‌های مجتمع تفریحی کوهسر است. در این سالن ۸ خط بولینگ استاندارد وجود دارد و به علاقه‌مندان آموزش رایگان بولینگ داده می‌شود. این سالن برای اجرای مسابقات و بازی‌های تیمی طراحی شده است. در این مجموعه بولینگ کافی شاپ نیز وجو دارد و آماده پذیرایی از مراجعین و ورزشکاران است. سالن بولینگ مجتمع تفریحی کوهسر چشم‌انداز زیبایی به مجتمع و شهر مشهد دارد که برای ثبت لحظه‌های شیرین سفر مناسب است.

سالن ماساژ، مجتمع اقامتی، مجتمع تجاری، رستوران‌های سنتی، رستوران‌های زمستانی و تابستانی، پینت بال، اتاق فرار، لیزرتگ و سالن اسکواش از بخش‌های دیگر تفریحاتی کوهسر مشهد به شمار می‌روند. زیبایی این مجتمع با وجود چشم‌اندازهای زیبا، آبنما و سنگ فرش به حدی است که از آن برای ضبط فیلم‌های سینمایی بهره‌برداری می‌شود. شما هم می‌توانید در زمان سفر به شهر مشهد و بازدید از مجتمع رفاهی تفریحی کوهسر زیباترین عکس‌های یادگاری یک سفر را ثبت کنید.

بولینگ کوهسر مشهد، یکی از تفریحات در مجتمع کوهسر مشهد

آدرس و ساعت بازدید مجتمع فرهنگی و تفریحی کوهسر

مجتمع فرهنگی کوهسر در یکی از بهترین محله‌های شهر مشهد و جایی دور از هیاهوی شهری ساخته شده است. این مجموعه در انتهای بلوار هاشمی قرار دارد و برای مراجعه به آن باید به بلوار هاشمیه، بین بلوار ۶۰ و ۶۲ مراجعه کنید. ساعت بازدید مجموعه فرهنگی و ورزشی کوهسر از ۷ صبح تا ۱:۳۰ نیمه شب است.

خوشبختانه در شهر مشهد به دلیل وجود مسافران و گردشگران امکانات حمل‌ونقل مناسبی وجود دارد. اتوبوس‌های شهری،‌ خطوط تاکسیرانی و مترو از پر استفاده‌ترین وسایل حمل‌ونقل مشهد به شمار می‌روند. شما برای مراجعه به مجموعه کوهسر می‌توانید از هر نوع وسیله نقلیه درون شهری استفاده کنید و ساعت‌های لذت‌بخشی بسازید.

در این مقاله به‌طور مفصل درباره مجتمع فرهنگی و تفریحی کوهسر صحبت کردیم. آیا در سفر به مشهد از این جاذبه گردشگری بازدید کرده‌اید؟ کدام بخش آن توجه شما را بیشتر جلب کرده است؟ اگر تجربه‌ای از سفر به مشهد و بازدید از مجتمع کوهسر و استفاده از امکانات رفاهی این مجموعه دارید با ما و خوانندگان مشهد مگ به اشتراک بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.