چرا قطار فدک تهران مشهد، بهترین قطار تهران مشهد است؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
قطار فدک یهترین قطار تهران مشهد

این روزها همه از بهترین قطار تهران مشهد صحبت می کنند شما چطور؟ امروزه و با وجود رشد چشمگیر ناوگان ریلی کشور هر روز شاهد روی کار آمدن قطار تازه ای هستیم که با امکانات و خدمات مفید و ارزنده در تلاش هستند تا رضایت مسافران را به خود جلب کنند. خوشبختانه شهر مشهد از جمله مهم ترین شهرهای گردشگری کشور به حساب می آید و به همین دلیل ناوگان ریلی کشور همیشه بهترین قطارهای درجه ۱ خود را برای این مسیر هیجان انگیز در نظر می گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد یعنی قطار پنج ستاره فدک آشنا شویم.

معرفی قطار فدک، بهترین قطار ایران

قطار فدک به عنوان یکی از بهترینن قطارهای ناوگان ریلی کشور در طی سال های اخیر عنوان بهترین قطار تهران مشهد را از آن خود کرده است. حالا چرا این قطار جذاب توانسته رضایت بیشتر مسافران را جلب کند؟
قطار فدک به عنوان اولین قطار ۵ ستاره ایرانی خدمات حمل و نقل مسافران را به شکل جذاب تری انجام می دهد. این قطار از سال ۱۳۹۳ به ناوگان ریلی کشور اضافه شد و از همان ابتدا توانست با ارائه خدمات و امکانات جدید و قابل توجه خود را در دل مسافران ایرانی جا کند. این قطار در همان سال های اولیه گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه را کسب کرد و این مهر تائید قطار فدک را به یکی از محبوب ترین قطارهای کشور تبدیل کرد.

معرفی قطاز فدک

امکانات قطار فدک، قطار درجه یک تهران مشهد

امکانات و خدمات قطار فدک به عنوان یکی از بهترین قطارهای کشور با دیگر قطارهای معمولی متفاوت است. این تفاوت چشمگیر از همان لحظه ورود مسافران به قطار قابل مشاهده است.
مهمانداران خوش برخورد قطار فدک با پهن کردن فرش قرمز آماده استقبال از مسافرانی هستند که با خرید بلیط قطار فدک سفر هیجان انگیر خود را آغاز کرده اند. در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات و امکانات قابل توجهی که قطارهای فدک در اختیار مسافران قرار داده اند را بررسی می کنیم.
 استفاده از ظروف چینی برای پذیرایی
 سرو نوشیدنی خنک برای میزبانی از حضور مسافران در ابتدای سفر
 دارای سیستم احضار مهمانداران
 ارائه حوله مرطوب به مسافران
 ارائه سرویس خواب منظم و تمیز برای رفاه حال مسافران
 دارای سیستم صوتی و تصویری و قابلیت پخش آنلاین انواع فیلم و سریال در قطار
 ارائه ویلچر برای مسافران کم توان
 امکان استرداد آنلاین بلیط
 دارای رستوران با کیفیت با تنوع غذایی بالا برای مسافران
 ارائه نوشیدنی گرم بعد از سرو غذا
 سیستم تهویه مطبوع مناسب در هر کوپه
 سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

امکانات قطار فدک مشهد

قیمت بلیط قطار فدک چقدر است؟

قیمت بلیط قطار فدک به نسبت دیگر قطارهای ناوگان ریلی کشور بالاتر است. این قطار گران ترین بلیط های قطار ایران را به مسافران می فروشد اما باید این نکته را مد نظر داشت که قیمت بلیط قطار فدک به نسبت امکانات و خدمات جالب توجهی که دارد بسیار مناسب است.
در نظر داشته باشید که قطار فدک هوای جیب مسافران خود را دارد و به همین دلیل با ارائه ۳ مدل بلیط با خدمات و قیمت متفاوت سعی بر جلب رضایت مسافران خود دارد.

انواع بلیط قطار فدک

بلیط قطار فدک در ۵ کلاس مختلف به مسافران عرضه می شود تا هر کدام از مسافران به نسب بودجه و هزینه ای که در نظر گرفته اند بهترین انتخاب را داشته باشند. در ادامه با قیمت بلیط هر یک از کلاس های مختلف این قطار بیشتر آشنا می شویم.

قیمت بلیط کلاس قطار فدک برای مسیر تهران مشهد
۱۸۰۰۰۰ کلاس ۵ ستاره تور با هتل
۱۷۵۰۰۰ ۵ستاره ویژه
۱۴۵۰۰۰ ۵ستاره بیزینس
۱۲۵۰۰۰ ۵ستاره اکونومی
۱۱۰۰۰۰ ۵ستاره عصرانه

قطار فدک با هتل، ویژه ترین آپشن قطار

یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین امکاناتی که به تازگی به قطارهای ۵ ستاره فدک اضافه شده امکان رزرو هتل با استفاده از خرید بلیط قطارهای فدک است. با استفاده از این امکانات مسافران به راحتی می توانند پس از خرید بلیط رفت و برگشت خود گزینه رزرو هتل را انتخاب وپس از آن به نسبت بودجه مورد نظر خود بهترین هتل مشهد را برای اقامت انتخاب کنند.

منو غذای قطار فدک برای مسافران تهران مشهد

یکی از مهم ترین ویژگی های قطار فدک منوی غذایی جذابی است که برای وعده های غذایی ناهار و یا شام مسافران در نظر گرفته اند. این قطار از معدود قطارهای ایرانی است که بهترین کیفیت کترینگ پخت غذا را دارد و همیشه رضایت مسافران را در مورد طعم غذای قطار جذب می کند. جالب توجه است که طعم و عطر لذیذ غذاهای این قطار به صورت کلی دید بد مسافران نسبت به غذای قطار را تغییر داده است.

مهماندارن قطار فدک مشهد

قطار فدک یا قطار پردیس سالنی، کدام بهتر است؟

بدون شک قطار فدک یکی از بهترین قطارهای مسیرتهران مشهد به حساب می آید اما اگر بخواهیم مسئله سرعت رسیدن به مقصد را نیز به عنوان یکی از ویژگی های مهم انتخاب قطار مناسب در نظر بگیریم بایستی این قطار را با قطار پردیس سالنی که عنوان بهترین قطار سریع السیر تهران مشهد را به خود اختصاص داده مقایسه کنیم. به همین منظور اگر شما قصد دارید در زمان کوتاه تری به مقصد خود یعنی مشهد برسید، پیشنهاد می کنم حتما این قطار را به جای قطار فدک در نظر بگیرید در غیر اینصورت اگر امکانات و شرایط رفاهی هتل را در درجه اهمیت بالاتری قرار دهید انتخاب شما باید قطار فدک باشد.

قطار فدک از نگاه کاربران

از سال ۱۳۹۳ تاکنون، قطار فدک به عنوان یکی از بهترین قطارهای ناوگان ریلی کشور از نظر مردم معروف شده است. این قطار با ارائه تخفیف خرید بلیط و همچنین در نظر گرفتن رفاه مسافران همیشه رضایت کاربران خود را درنظر گرفته و به همین دلیل امروزه از این قطار به عنوان محبوب ترین قطار مشهد از نظر مردم نام برده می شود.
حالا نوبت شماست تا از تجربه سفر خود با قطارهای فدک برای ما بنوسید. از نگاه شما سفر با قطار فدک چقدر لذت بخش است؟

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
رضا صبوری (1 ژانویه 2020)

به نظر شما برای ماه عسل رفتن قطار پردیس خوبه یا قطار فدک؟

    مشهدمگ (1 ژانویه 2020)

    با سلام
    کاربر گرامی پیشنهاد می کنم برای سفر به مشهد (برای ماه عسل) حتما سفر با قطار فدک را امتحان کنید چرا که این قطار تجربه و خاطره شیرینی برای شما به یادگار خواهد گذاشت.