بهترین رستوران های مشهد که در خواب هم نخواهید دید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران های مشهد

پاتوق های جذاب برای شکم گردی در مشهد کم نیستند، خصوصا اگر اهل همین شهر باشید و وقت کافی برای تست کردن غذای رستورانای مختلف داشته باشید. امروز مشهدمگ بهترین و رستوران های مشهد را به شما معرفی خواهد کرد تا اگر در مشهد هستید با چشم باز رستوران گردی کنید. اگر هم قصد دارید به مشهد سفر کنید از بهترین رستوران های مشهد اطلاع داشته باشید تا بدانید چه غذایی را باید از کجا تهیه کنید.

بهترین رستوران های مشهد

سفر به مشهد جاذبه های بسیاری دارد و همه علاقمندند تا به این دیار مقدس سفری داشته باشند. فرقی نمی کند چندبار به مشهد سفر کرده باشید، همیشه در این شهر جاذبه ای وجود دارد تا شما را غافلگیر کند. خصوصا اگر به زیارت حرم علاقه زیادی داشته باشید، تجربه زیارت امام رضا هیچوقت برایتان تکراری نمی شود. اما مشهد فقط به حرم امام رضا (ع) نیست، شکمگردی در مشهد جذابیت های خاص خود را دارد.

پس بدون حرف پیش و پس برویم به سراغ بهترین رستوران های مشهد و اطلاعات دقیق از آنها در اختیار شما بگذاریم.

خوراک ماهیچه رستوران پسران کریم مشهد، بهترین رستوران مشهد

حرف اول کل رستوران های مشهد را پسران کریم می زنند که سال هاست صاحب نام هستند و در کار خودشان نظیری ندارند. این رستوران آنقدر محبوب و معروف است که هر کسی که به مشهد پا می گذارد دوست دارد میهمان این رستوران شود و چلو ماهیچه جذابش را تست کند. البته که سفارش دادن چلوماهیچه خوشمزه رستوران کریم چندان هم کار آسانی به حساب نمی آید، چرا که همیشه صف طولانی برای گرفتن این غذا باعث می شود به خیلی از مشتریان غذا نرسد.

رستوران پسران کریم، بهترین رستوران مشهد

این رستوران دوست داشتنی در مشهد ۳ شعبه دارد و صاحبان رستوران بسیار تاکید دارند که رستوران کریم و پسران در هیچ کجای مشهد شعبه دیگری ندارد. اگر دوست دارید درباره این رستوران اطلاعات کامل و دقیق تری پیدا کنید، حتما مقاله معرفی رستوران پسران کریم مشهد را مطالعه کنید.

درباره قیمت غذاها در این رستوران باید توجه داشته باشید که شما در این رستوران بهترین خدمات را با منطقی ترین قیمت ها دریافت خواهید کرد. پس نگران هزینه بالای منو غذاها نباشید.

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد) مشهد

اگر اهل پیتزا و استیک باشید حتما اسم رستوران ایتالیایی باغ زیتون به گوشتان آشناست. اما عجله نکنید این رستوران مانند دیگر رستوران های ایتالیایی نیست و کمی متقاوت است. سرآشپزهای این رستوران به هیج عنوان از سوسیس و کالباس برای غذاهای خود استفاده نمی کنند و تمامی غذاهای از گوشت و مرغ تازه پخته می شود.

در این رستوران حتی تمامی کاهو و سبزیجات هم به صورت ضدعقونی شده و استریل شده قابل مصرف است که البته باعث شده کمی به قیمت غذاها اضاقه شود که به نظر من با توجه به سرویس بی نظیر و غذای سالمی که سرو می شود این مبلغ کاملاً عادلانه است.

رستوران معین درباری شاندیز، یکی از بهترین رستورانهای مشهد

رستوران معین درباری که از سال ۱۲۸۰ فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است به قدیمی ترین رستوران های شهر مشهد معروف است. همانطور که می دانید حفظ کیفیت و اعتبار، از به دست آوردن آن بسیار سخت تر است  و این نکته درباره رستوران معین درباری کاملا مشهود است، چرا که نگه داشتن اعتبار آن هم در یک قرن کار جندان آسانی به حساب نمی آید.

محیطی نوستالژی که شما را به یاد رستوران های قدیمی شهرتان می اندازد از ویژگی های محیطی این رستوران است. در و دیوار این رستوران آئینه کاری شده است و تمام فضا با گل های مصنوعی و اکواریوم تزئین شده که باعث می شود جین خوردن غذا احساس خوبی داشته باشید و از فضا نهایت لذت را ببرید.

این رستوران به شیشلیک های جذاب و خوشمزه معروف است. البته سرویس عالیه این رستوران به همراه سالاد بار و اردوهای خوشمزه اش این رستوران را ویژه تر از آنچه که هست نشان می دهد. اگر شما به دنبال یک رستوران سنتی هستید و از فضاهای مدرن خسته شده اید پیشنهاد می کنم غذاهای این رستوران درجه ۱ را حتما تست کنید.

رستوران معین درباری مشهد، بهترین شیشلیک مشهد

رستوران شایان مشهد، در لیست بهترین رستوران های مشهد

همانطور که می دانید بحث بهترین شیشلیک در مشهد همیشه داغ است و رستوران های مختلف به دنبال این هستند که عنوان بهترین شیشلیگ مشهد را از آن خود کنند. رستوران شایان هم در دور رقابت بهترین شیشلیگ مشهد فعالیت سخت خود را ادامه می دهد. البته رقابت این رستوران بسیار سخت است چرا که رستوران شایان مشهد درست نزدیک پدیده شاندیز قرار گرفته و این باعث می شود هیچ زمان دست از رقابت برندارد.

رستوران شایان شاندیز مشهد

کافه رستوران تراس، بهترین کافه رستوران مشهد

کم نیستند کسانی که محیط کافه را به رستوران های شلوغ نرجیح می دهند و دوست دارند در فضایی آرام پس از غذای سبک خود قهوه ای هم میل کنند. کافه رستوران بسیار بزرگ تراس از سال ۹۵ میزبان مشهدی ها شده و با ارائه بهترین کیفیت در کمتر از ۲ سال نام خود را به لیست بهترین کافه رستوران های مشهد اضافه کرد.

این کافه رستوران در نزدیکی بلوار وکیل آباد واقع شده است و بالغ بر ۸۰۰ متر مربع زیربنا دارد. با این حساب یک مکان ایده آل برای برگزاری مراسم های خاص و مهم خانوادگی به شمار می رود.

رستوران ایتالیایی لیو، تجربه غذاهای فرنگی در رستوران های مشهد

اگر گذرتان از بلوار احمدآباد عبور کند حتما با رستوران ایتالیایی لیو مواجه شدید. فضایی دنج و آرام که برای قرارهای دو نفره بسیار مناسب است. اگر غذاهای ایتالیایی به مزاجتان خوش نمی آید از رفتن به این رستوران صرف نظر کنید. اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که جشیدن طعم های جدید برایتان دلچسب است پیشنهاد می کنم حتما یک روز با بهترین ذوست خود مهمان لیو شوید.

سالاد ها و پاستاهای ایتالیایی این رستوران با چاشنی های ویژه ای که سرآشپرهای لیو در نظر گرفته اند به شما این امکان را می دهد تا از مشهد طعم پاستایی میلان را بچشید.

بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های سنتی مشهد، رستوران سنتی بابا قدرت

اگر به دنبال یک رستوران سنتی هستید که با ورود به آن حس زندگی در دهه های گذشته را تجربه کنید. به شما پیشنهاد می کنم حتما به رستوران سنتی بابا قدرت مشهد سری برنید. این رستوران همانطور که از نامش مشخص است به عنوان یکی ار سنتی ترین و قدیمی ترین رستورانهای مشهد مشغول به کار است.

رستوران بابا قدرت به خوراک گردن معروف است و بسیاری از مشتریان این رستوران برای چشیدن طعم سنتی خوراک گردن این رستوران را انتخاب می کنند. همچنین فضای باز این رستوران سنتی پر از غرفه های سوغاتی و صنابع دستی است که موجب شده به جذابیت های این رستوران بیش از پیش اضافه کند.

بهترین چلو کبابی مشهد، رستوران امید مشهد دانش

هر محله ای یک چلوکبابی دارد که حاضر نیستید کباب هایش را با دنیا هم عوض بکنید، درست است؟ چلو کبابی امید از همان چلوکبابی های محلی است که بچه محل های خیابان فدائی اسلام بهتر می توانند درباره اش نظر بدهند. اگر اهل چلوکباب با نان داغ و پیازو سبزی خوردن بعلاوه دوغ محلی اعلی هستید به نظر من در هیچ کجای مشهد کبابی به این خوبی پیدا نخواهید کرد.

رستوران امید مشهد دانش

رستوران پدیده شاندیز مشهد، صدرنشین بهترین رستوران مشهد

یکی از معروف ترین و پر سرو صدا ترین رستوران هایی که در کل مشهد در مورد آن صحبت می کنند، رستوران پدیده شاندیز مشهد نام دارد. این رستوران فضای بسیار بزرگی دارد و متشکل از سه رستوران بین المللی، منو باز و تابستانی است تا بتواند تمامی سلیقه ها را راضی نگه دارد. فضای جذاب و روباز رستوران و همچنین امکان بازدید از باغ پرندگان موجب شده مشتریان این رستوران به راحتی از خیر صرف غذا و گشت و گذار در رستوران نگذرند.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

اغذیه و ساندویچ صمدی مشهد

اگر اهل ساندویچ های خوشمزه و پر ملات هستید، ساندویچی معروف صمدی و از دست ندیدو این ساندویچی که قبلا به صمد سه نون معروف بود، پاتوقی برای دانشجویان آن اطراف به حساب می آمد و البته خیلی از مواقع مردم برای گرفتن ساندویچ محبوشون مجبور بودن در صف بایستند. گذشته از این که اخیراً با افزایش قیمت ها مشتری های کمتری به سانذویج صمدی می روند باید در نظر داشت که بندری های این ساندویچی جز بی نطیرترین بندری های کل ایران به حساب می آید.

اغذیه صمدی مشهد

بهترین رستوران با فضای باز در مشهد

اگر شما هم از طرفداران پر و پاقرص رستوران با فضای باز به حساب می آیید پیشنهاد می کنم کمی از شهر دور شوید و با رفتن به سمت طرقبه مشهد  فضاهای جذابی را برای میل کردن غذا امتحان کنید. اما اگر به عنوان مسافر به مشهد آمده اید و برای مشهد گردی زمان کافی ندارید رستوران ارکیده واقع در هتل سلام مشهد می تواند بهترین گزینه برای شما به حساب بیاید چرا که فضای باز این رستوران نمای جذابی را برای تماشای شهر به وجود آورده تا مشتریانش بتوانند غذای لذیذ این رستوران سنتی را با آرامش بیتشری نوش جان کنند.

بهترین کترینگ های مشهد

خالی از لطف نیست اگر در بین رستوران هایی که معرفی کردیم نامی از بهترین کترینگ های مشهد هم برده باشیم. با توجه به حجم مسافرین و مردمان حاضر در مشهد نیاز به انواع رستوران های مختلف در شهر احساس می شود. به همین دلیل کترینگ های بسیاری در مشهد تاسیس شده و در حال فعالیت هستند. از جمله بهترین کترینگ های مشهد باید به کترینگ ته‌چین و آشپزخانه نون و نمک اشاره کنیم.

شکمگردهای مشهدی دست از سر کوچه و پس کوچه های مشهد بر نمیدارند و همیشه به دنبال یه طعم جدیدی برای تست کردن هستند. این مقاله با صف چلو ماهیچه کریم و پسران شروع شد و با تو صف ایستادن برای ساندویچ های سه نان صمدی رو به انتهاست. امیدواریم مشهد مگ توانسته باشد خوشمزه ترین مکان های مشهد را به شما معرفی کند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
فینگر فود در کرج (7 می 2019)

سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

    mashad_admin (28 می 2019)

    با سلام کاربر گرامی
    ممنون از نطر خوبتون امیدوارم مطالب سایت برای شما مفید بوده باشه

بهاره پورحسین (26 می 2019)

با سلام
من می خوام از تجربه ام براتون بگم. امسال من توی سفرم به مشهد مقدس عزیزم، دو تا تجربه غذایی داشتم، اولین تجربه، ی شام فوق العاده عالی در رستوران «معین درباری» شعبه شاندیز بود، ما چهار نفر بودیم، ی شیشلیک و ی گردن سفارش دادیم به همراه سالاد بار، یعنی عالی بودا هنوز مزه گردن زیر دندونمه، به به! سرو غذا بسیار خوب بود و اندازه غذا کاملا برای دونفر مناسب بود؛ لذیذ، گرم، بسیار خوشمزه و بسیار با کیفیت. سالاد بارش تنوع خوبی داشت، سوپش خیلی خوشمزه بود و مواد غذایی مصرف شده بسیار تازه! محیط رستوران هم که نگم براتون، عالی، خوشگل، باصفا! کارکنان هم خوش اخلاق و پاسخگو. انصافا دمشون گرم! خدا قوت. سالاد بار روی غذا رایگانه و اگه سفارش غذا نداشته باشین، مبلغش ۲۵۰۰۰ تومن بود که برای اون کیفیت و تنوع قیمت مناسبیه.

و اما تجربه دوم، تجربه تلخ بدمزه! ناهار رو جوونی کردیم و رفتیم هتل درویشی! کیفیت افتضاح! سالادا پلاسیده، سوپ که نگم چه قدر بدمزه بود، فقط آرد و آب بود! نوشیدنی هم جزو سالاد بار نبود، و مبلغ سالاد بار با این اوصاف ۳۵۰۰۰ تومن بود! ما تقریبا نیم ساعت ۴۰ دقیقه نشستیم تا بیان و ما سفارش بدیم، محیط رستوران بسیار شلوغ و نامنظم بود و کارکنان با صدای بلند باهم صحبت می کردن. کل محیط لابی هتل و رستوران رو هرج و مرج گرفته بود. واقعا متاسفم برای هتلی که اینقدر اسم و رسم داره اما کیفیت غذاش اینقدر پایینه! ما که کلاهمون هم اونورا بیفته، نمیریم برداریم. پیشنهادمه شمام نرید.

    mashad_admin (28 می 2019)

    کاربر گرامی
    با سلام
    خیلی ممنون از اینکه تجربه نگاری خودتون و برامون نوشتید و وقت گذاشتید… این خیلی ارزشمنده. امیدوارم مقالات مشهدمگ براتون مفید باشه و باز هم شاهد کامنت های پر بار شما باشیم.

نگاره حسینی (28 می 2019)

سلام
رستوران پسران کریم قیمتش خیلی بالاس به نظرم مخصوصا از وقتی گوشت گرون شده اصلا نمی صرفه فضای خوبیم نداره همش شلوغه و محیطش اضلا جذاب نیس. من خودم تریجیح می دم رستوران بابا قدرت برم که هم فضای خوبی داره هم غذاش خوبه

    mashad_admin (28 می 2019)

    سلام نگاره عزیز
    ممنون از نظر و تجربه نگاری خوبت که با ما در میون گذاشتی

محمدطاها (28 می 2019)

چرا از طباخی ها چیزی نمی نویسید مشهد کله پزی های مشتی زیاد داره

    mashad_admin (28 می 2019)

    با سلام محمد طاهای عزیز
    اتفاقا مشهدمگ طباخی ها هم در نظر گرفته و براش مقاله نوشته
    اگه دوست داشتی حتما از لینک زیر برو این مقاله و بخوان
    راستی حتما نظرتو بعد از خوندن مقاله با تیم مشهدمگ در میون بذار

مصطفی (15 سپتامبر 2019)

من تو رستوران با کیفیت توی بابا قدرت سه بار رفتم جوجه قبضه ای خوردم واقعا خوشمزه،یه بار دیزی سنگی هم رفتیم خوردیم که گوشتاش خیلی بوی بدی میداد مزه چربی میداد،گوشت گوسفندی بود.که نتونستم بخورم.ولی جوجه خیلی خوب بود.قیمتا هم بسیار بالا ولی جای باکلاس و مکان سنتی داره.دوبار هم شبدیز توی طرقبه رفتم غذاش خوب بود.