بهترین پیست های سوارکاری و اسکی در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

مشهد یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی به حساب می آید. مسافران زیادی به قصد زیارت به بارگاه امام رضا (ع) سفر می کنند اما شهر مشهد جنبه های تفریحی هم دارد. مسافران می توانند بعد از زیارت به یکی از مکان های تفریحی این شهر بروند و  از سفر خود لذت کامل را ببرند.

شهر مشهد دارای تفرجگاه های بسیاری است نظیر پارک آبی مشهد که در مورد آن بصورت مفصل صحبت شده است. اما یکی دیگر از تفریحات شادو مفرح،  پیست اسکی و باشگاه های سوارکاری در شهر مشهد است. اگر قصد دارید برای تفریح به این مکان ها بروید، حتما ادامه مقاله را دنبال کنید.

 

 باشگاههای سوارکاری مشهد

ارشاد مشهد؛ بزرگترین باشگاه سوارکاری

این باشگاه بالای ۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در مانژهای مختلفی تقسیم شده است. در این فضا بزرگ مانژ مسابقات، مانژ تمرین و آموزش، مانژ سرپوشیده سوارکاری، پانسیون اسب، مدرسه عالی سوارکاری، کلینک پزشکی مختص اسب و همچنین بخش های کافی شاپ، رستوران، پارکینگ را دارا است. باشگاه سوارکاری مشهد در بزرگراه آسیایی، سه راه فردوسی،  نبش جاده زمزم واقع شده است. برای رفتن به باشگاه می توانید از وسائل نقیله عمومی استفاده کنید.

 

باشگاه سوار کاری ملی مشهد

 

پیست سوارکاری ملی مشهد

 

ملی مشهد دارای یک مدرسه سوارکاری برای کسانی که علاقمند به یادگیری هستند؛ احداث کرده است. همچنین این مجموعه بسیار عالی علاوه بر مانژ اسب سواری از بخش های زمین اسکیت، پیست کارتینگ تشکیل شده است. در ساعات مختلف در روز می توانید به این مجموعه بروید و از اسب سواری لذت کامل ببرید.

همچنین برای استراحت کردن کافی شاپ و رستوران وجود دارد که می توانید چندین ساعت وقت خود را در آنجا بگذرانید. باشگاه سوارکاری ملی مشهد میزبان مسابقات استانی و کشوری بوده است.

 

باشگاه سوارکاری فرادیس؛ بهترین باشگاه در مشهد

 

باشگاه سوارکاری فرادیس مشهد

 

هرنوع ورزش کردن می تواند برای سلامت بدن مفید باشد اما سوارکاری علاوه برسلامت جسم بر روح آدم تاثیر می گذارد؛ این ورزش اعتماد به نفس شمارا چندین برابر می کند همچنین افزایش سطح انرژی، سلامت عضلات بدن ، قلب و عروق و سوزاندن کالری بدن را تضمین می کند. حالا از تمام این مزیت های سوارکاری بگذریم به اینکه در کدام باشگاه ها می توانید با سلامت ورزش مورد علاقه انجام دهید، صحبت کنیم.

باشگاه فرادیس با توجه به اینکه بیرون از شهر است و دارای امکانات بسیاری از مانژ اسب سواری، مسابقات، کافی شاپ، رستوران و تیم پزشکی است. یک روز کامل بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید در این باشگاه اسب سواری، ورزش خودرا انجام دهید. برای رفتن به این باشگاه باید از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نیاید اما وارد جاده قدیم قوچان شوید، کیلومتر بیست و پنج، نرسیده به روستای سلطان آباد، یک راهی  به سمت چپ می رود و تابلوی  فرادیس نصب شده استف وارد شوید.

برتری این باشگاه  به بقیه این است که در عرصه های تولید و پرورش اسب فعالیت دارند و از این نظر می توانید مطمئن باشید که شما سوار اسب های عالی می شوید.

 

مدرسه سوارکاری کاظمیان مشهد؛  تضمین برای یادگیری اسب سواری

 

مدرسه سوارکاری کاظمیان

 

اسب سواری یکی از ورزش های مفرح تلقی می شود، اگر علاقه به  یادگیری این ورزش دارید بهتر است که به مدرسه ای با فول امکانات بروید و همچنین مربی که دارای چندین سال سابقه در این زمینه است را انتخاب کنید. تا در این ورزش حرفه ای شوید.

مدرسه سوارکاری کاظمیان در مشهد یکی از مدارسی که  با استانداردهای بین المللی احداث شده است. این مجموعه دارای امکاناتی نظیر برگزاری مسابقات پرش با اسب، درساژ، محل نمایش اسب، کلینیک پزشکی برای اسب ها و همچنین این مجموعه به گونه ای ساخته شده است که می توانید در چهار فصل از این مکان برای ورزش استفاده کنید.

مجموعه سوارکاری کاظمیان  دارای ویژگی های زیر است:

  • امکانات برگزاری مسابقات بین المللی
  • امکانات مسابقات ارابه رانی در مسافت های طولانی
  • برگزاری مسابقات پرش، درساژ و سایر مسابقات
  • کلینیک پزشکی
  • برگزاری تورهای بازدید

این باشگاه سوارکاری در جاده طرقبه مشهد، خیابان امام رضا ۱۷ واقع شده است و حتی  می توانید قبل از اینکه به این مکان بروید با شماره تلفن ۰۹۱۵۱۱۵۷۰۸۰ تماس بگیرید تا اطلاع موردنظر خود را بدست بیاورید.

 

باشگاه آریانا؛ مجهزترین باشگاه سوارکاری در مشهد

 

باشگاه سوارکاری آریانا

 

ورزش سوارکاری از قدیم بوده است اما در دهه های اخیر مورد توجه قشر خاصی از مردم قرارگرفته، اسب سواری علاوه براینکه مفرح است بسیار پرهزینه هم می باشد. اما خب این ورزش برای عده ای از مردم برای گذارندن اوقات فراغت  بسیار مناسب است.

هرباشگاه اسب سواری یکسری امکانات برای خود درنظر گرفته است و برآن اساس قیمت و هزینه برای سوارکاران تعیین کرده است. در باشگاه آریانا علاوه بر اینکه می توانید بصورت تفریحی  اسب سواری کنید، در مسابقات هم براساس توانمندی های خود می توانید شرکت کنید.

این باشگاه اسب سواری امکاناتی مانند برگزاری مسابقات درساژ، پرش، کلینک درمانی برای  اسب ها و همچنین کافی شاپ و رستوران را دارا می شود. باشگاه آریانا واقع در ابتدای جاده شاندیز، روبروی ویرانی یک، دیزدر ساخته شده است.

 

پیست اسکی  شیرآیاد، اولین و مجهزترین پیست اسکی در مشهد

 

پیست اسکی مشهد

 

اسکی روی برف یکی از ورزش های مفرح و گران قیمت در ایران به حساب می آید. این ورزش با استفاده از دوتا چوب در سطحی از کوه که پوشیده از برف است انجام می شود. انواع مختلف از  اسکی نظیرمارپیچ کوچک، مارپیچ بزرگ، سرعت، اسکی سرعت و اسکی شمالی وجود دارد که تمام این مدل‌ها برروی برف انجام میگیرد.

اگر به مشهد سفر کردید و علاقه ای به ورزش اسکی دارید پیشنهاد می کنم که پیست اسکی شیرآباد هم سری بزنید. این پیست اسکی در خراسان رضوی قرار گرفته است. پیست شیرآبا در بلندی قله استان خراسان رضوی با ارتفاع ۳۳۱۰ متر واقع شده است، این پیست اسکی در بیشترماه های سال فعالیت می کند و می توانید با خانواده خود به این مکان تفریحی بروید و خاطرات لذت بخشی را ثبت کنید.

پیست اسکی شیرآباد امکاناتی نظیر رستوران و هتل های برای اقامت و ارائه تجهیزات لازم برای اسکی سواری فراهم شده است. برای دسترسی به این پیست باید می توانید از ماشین های دو دیفرانسیل استفاده کنید اما اگر ماشین شما یک دیفرانسیل است حتما از زنجیر چرخ برای خودروی خود استفاده کنید.

 

انتخاب بهترین پیست سوارکاری و اسکی در مشهد

اگر علاقمند به ورزش کردن در زمینه سوارکاری و اسکی هستید برای شما چندین تا از بهترین مکان های اسکی و سوارکاری را معرفی کرده ایم. در نهایت خود شما هستید که باید یکی از این پیست ها انتخاب کنید و یک روز شاد رابرای خود فراهم کنید.اما پیشنهاد می کنم که نزدیکترین مکان به محل اقامت  خود را انتخاب کنید تا در رفت و آمدبه مشکل نخورید.  اگر با مشهد مگ همراه شوید می توانید در مورد مکان های دیدنی مشهد بیشتر بدانید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.