بهترین هتل های مشهد برای سفری دلچسب!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل پردسان مشهد

بیشتر مسافران مشهد پس از خرید بلیط مورد نظرشان به دنبال پیدا کردن بهترین هتل های مشهد برای اقامت هستند. همانطور که می دانیم مشهد پایتخت مذهبی کشور و هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. به همین دلیل شهر پر مسافر مشهد همیشه پر از هتل های رنگارنگ و مختلف است.

پیدا کردن بهنرین هتل های مشهد برای اقامتی دلنشین می تواند بسیار مهم باشد چرا که یک اقامت جذاب می تواند سفر شما را به بهترین سفر عمرتان تبدیل کند.

مشهدمگ در این مقاله به بررسی بهترین هتل های مشهد برای اقامتی دلچسب می پردازد تا شما به عنوان یک مسافر بتوانید بهترین روزهای خود را در بهترین و لوکس ترین هتل ها بگذرانید.

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد به ترتیب

شهر مشهد با وجود انواع و اقسام هتل های جدید و لوکس این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا در شرایط لوکس و بی نقصی سفر خود را آغاز کنند. خوشبختانه تعداد هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره مشهد در نقاط متقاوتی از شهر قرار گرقته اند تا مسافران بتوانند برای سفر خود بهترین ها را انتخاب کنند. در ادامه بهترین هتل های مشهد به ترتیب اولویت و خدمات و امکانات ارزشمندی که دارند را برای شما لیست می کنیم.

  • هتل قصر طلائی مشهد
  • هتل هما ۲ مشهد
  • هتل مجلل درویشی مشهد
  • هتل مدینه الرضای مشهد
  • هتل پردیسان مشهد
  • هتل حواد مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، بهترین و لوکس ترین قطار مشهد

یکی از هتل های مجلل و ۵ ستاره در مشهد، هتل قصرطلایی مشهد نام دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ در خیابان امام رضا در زمینی به مساحت ۶ هکتار افتتاح شد. خدمات و امکانات این هتل برای مسافران و زائرانی که برای زیارت امام رضا به مشهد سفر کرده اند بسیار مناسب است. البته یکی از ویژگی های اصلی این هتل با توجه به محبوبیتش در بین مسافران نزدیکی هتل به حرم است.

هتل قصر طلایی مشهد در کمتر از ۱۰ سال در لیست بهترین هتل های مشهد قرار گرفته است. این نشان می دهد مدیران این هتل توانسته اند در زمان کمی اعتماد مسافران را جذب کنند.

هتل طلایی مشهد

این هتل ۲۰ طبقه شامل ۶۰۰ اتاق مختلف در تیپ های مختلف سوئیت، دبل، رویال و پرنسس روم است. هر اتاق شامل امکانات قابل توجهی است که باعث می شود سفری به یاد مادنی برای مسافران به ارمفان بیاید.

از امکانات ویژه اتاق های این هتل می توان به سیستم تهوبه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، شبکه های اینترنتی، حمام و سرویش بهداشتی اشاره کرد.

رستوران بین المللی این هتل به شما این امکان را می دهد تا هر نوع غذای دلخواهتان را در محل اقامت خود میل کنید. همچنین سرویس کافی شاپ، سونا و خدمات ماساژ لحظات بهتری را برای مدت زمان اقامتتان در مشهد خواهد ساخت.

هتل درویشی مشهد، مرتفع ترین هتل مشهد

هتل درویشی مشهد نیز یکی از هتل های معروف و لوکس مشهد به حساب می آید. جالب است بدانید، با اینکه از زمان افتتاح این هتل تنها ۷ سال می گذرد اما توانسته است در کمترین زمان و با ارائه بهترین خدمات نام خود را در رده بهترین هتل های مشهد قرار دهد.

یکی از ویژگی های هتل درویشی مرتفع بودن آن است، به گونه ای که تعداد طبقات این هتل به بیش از ۲۵ طبقه می رسد. البته در مورد هتل درویشی باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که این هتل علاوه بر دارا بودن فضایی برای اقامت مسافران، شامل مجتمع تجاری جذابی است که تمام سوغاتی های مشهد را می توانید در آن پیدا کنید.

هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل رستوران های جذابش است. فضای رستوران این هتل بسیار وسوسه انگیز و جذاب است. چرا که این هتل شامل سه نوع رستوران است که در ادامه به بررسی ویژگی های این رستوران های جذاب می پردازیم.

  • رستوران مراکشی: رستورانی است شامل منوی غذای عربی برای مسافران عربی و کسانی که دوست دارند طعم غذاهای عربی را امتحان کنند.
  • رستوران آتریوم: این رستوران دارای منوی رستوران آسیایی برای چشیدن طعم های مختلف است.
  • رستوران روف گاردن: در این رستوران از مسافران با انواع غذاهای بین المللی پذبرایی می شود.

گفتنی است انواع غذاهای سنتی با بهترین کیفیت ممکن در این رستوران طبخ می شود. پس از بابت خورد و خوراک خود در این رستوران هیچ نگرانی نداشته باشید.

معرفی هتل مدینه الرضای مشهد

هتل مدینه الرضا در ورودی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل با توجه به موقیعیت استثنایی اش در بین بسیاری از مسافرانی که دوست دارند در جوار حرم مطهر اقامت داشته باشند طرفداران زیادی دارد.

هتل مدینه الرضا مشهد

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های ظاهری این هتل صحبت کنیم باید در نظر داشته باشیم که فضای ایرانی اسلامی این هتل حس آرامش و معنویت را به مسافران القا می کند. البته اگر بخواهیم یکی از جذابیت های این هتل را برای جوان تر ها نام ببریم قطعاً هیچ چیز به جذابیت رستوران گردان هتل مدینه الرضا نخواهد بود. این رستوران در طبقه ۱۲ هتل قرار دارد. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در نزدیکی حرم امام رضاست.

مدینه الرضای مشهد

مرویایی و لوکس را در کنار مرقد مطهر امام رضا (ع) تجربه کنید انتخاب بهترین هتل ارزان مشهد می تواند انتخاب ایده آلی برای شما به حساب بیاید.

این هتل ۱۷ طبقه لوکس امکانات و فضای بی نظیری را در اختیار مسافران قرار می دهد تا مسافران بتوانند بهترین زمان خود را در این هتل بگذرانند.

هتل پردیسان مشهد، نخستین هتل کنفرانس کشور

بهترین هتل مشهد کدام است؟ این سوالی است که مسافران بارها برای پیدا کردن بهترین مکان برای اقامت در مشهد از خود می پرسند. هنل پردیسان بر خلاف دیگر هتل های نامبرده در این مقاله در فضایی دور تر از حرم واقع شده است و برای کسانی که دوست دارند محل اقامتی دور از آلودگی هوا و شلوغی های نزدیک حرم داشته باشند بسیار مناسب است.

این هتل با فضا و امکانات قابل توجهی که دارد امکان برگزاری کنفرانس ها و سخنرانی های مختلف را در فضای خود جای داده است. به همین دلیل بیشتر نشست های اداری سخنرانی سازمان ها و ادارات خصوصی در سالن کنفرانس این هتل برگزار می شود.

هتل کنفرانس پردیسان

نکته قابل توجهی که در خصوص هتل های لوکس مشهد باید در نظر داشته باشید این است که هزینه اقامت در این هتل ها چندان اقتصادی و مقرون به صرفه نیست. پس اگر به دنبال این هستید تا با صرف هزینه کمتری بهترین امکانات را از آن خود کنید باید اقامت در این هتل ها را فراموش کنید. اما اگر دوست داربد تجربه یک سفر رویایی و لوکس را در کنار مرقد مطهر امام رضا (ع) تجربه کنید انتخاب بهترین هتل های مشهد می تواند انتخاب ایده آلی برای شما به حساب بیاید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
zahra (1 سپتامبر 2019)

هتل قصر طلایی مشهد واقعا هتل لوکس و تمیزیه
امکانات خوبی داره
کارکنانش خوش برخوردند
فقط رستورانش قیمتاش واقعا بالاس و کیفیتش زیاد خوب نیست همین

    مشهدمگ (1 سپتامبر 2019)

    سلام زهرای عزیز ممنون از اینکه تجربه ارزشمند خودت و با ما در میون گذاشتی.