معرفی ۵ تا از بهترین آموزشگاه‌ های موسیقی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
آموزشگاه های موسیقی مشهد

استان خراسان رضوی زادگاه هنرمندان نامی بزرگی همچون محمدرضا شجریان، پرویژ مشکاتیان، غلامعلی پور عطایی، محمد یگانه، حاج قربان سلیمانی و کیوان ساکت در زمینه موسیقی بوده است. این استان پهناور توانسته با وجود محدودیت‌های موسیقی به یکی از قطب‌های اصلی موسیقی کشور تبدیل شود. آموزشگاه‌های موسیقی متعددی در این شهر وجود دارند که انواع آلات موسیقی در آن آموزش داده می‌شوند. در ادامه این مقاله از مشهد مگ همراه ما باشید تا شما را با ۵ تا از بهترین آموزشگاه‌های موسیقی مشهد آشنا کنیم.

۱٫ آموزشگاه موسیقی جهاد دانشگاهی مشهد، انتخابی ارزان و باکیفیت برای یادگیری موسیقی

جهاد دانشگاهی مشهد یکی از آموزشگاه‌های معتبر شهر مشهد است که در زمینه آموزش موسیقی،عکاسی، نویسندگی، تئاتر و آواز همواره از بهترین آموزشگاه‌های هنری این شهر محسوب می‌شود. در آموزشگاه موسیقی جهاد دانشگاهی سولفژ و الفبای موسیقی، موسیقی کودک، انواع سازهای کلاسیک و محلی تدریس می‌شود. هزینه کلاس‌های آموزشی جهاد دانشگاهی بسیار مقرون به صرفه‌تر از کلاس‌های آموزشی خصوصی است.

در این آموزشگاه مطرح‌ترین اساتید موسیقی همواره در حال آموزش به هنرجویان عزیز هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام کلاس تئاتر مشهد یا یادگیری انواع آلات موسیقی در سنین مختلف می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۹۷۱۰۱ تماس بگیرید یا به آدرس سه راه ادبیات، مجتمع دکتر شریعتی، فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مراجعه کنید.

بهترین آموزشگاه موسیقی مشهد

۲٫ آموزشگاه موسیقی آزاد شباهنگ، یادگیری آواز در مشهد

آموزشگاه موسیقی شباهنگ مشهد با داشتن گروه کر صبا که معروف‌ترین گروه کر در شهر مشهد هستند، بهترین انتخاب برای یادگیری آواز در سنین مختلف برای خانم‌ها و آقایان است. خانم لادا گئورگیوا کافیان رهبر گروه کر صبا و اپرای سکوئنس با تمام انرژی در کلاس‌های کر و سولفژ الفبای موسیقی و آواز را به هنرجویان آموزش می‌دهد. آموزشگاه موسیقی آزاد شباهنگ، به عنوان انجمن پیانو شهر مشهد نیز انتخاب شده است. این آموزشگاه در نزدیکی پردیس سینمایی هویزه در فلسطین ۱۸ پلاک ۵۷ قرار دارد. حضور خانم لارا کافیان و برگزاری مستر کلاس‌های تخصصی از مهمترین مزیت شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و ساعات کلاس‌ها می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۷۶۵۵۳۱۸ تماس بگیرید و با مدیران آموزشگاه در ارتباط باشید.

بهترین کلاس سولفژ مشهد

۳٫ آموزشگاه موسیقی آریا، ارائه دهنده دیپلم موسیقی در مشهد

آموزشگاه موسیقی آریا با ارائه گواهی نامه معتبر و دیپلم مهارتی موسیقی یک انتخاب بی‌نظیر برای یادگیری انواع سازهای مختلف در شهر مشهد است. این آموزشگاه کلاس‌های مبتدی و حرفه‌ای در زمینه یادگیری سازهای تار، سه تار، سنتور، پیانو، گیتار کلاسیک و موسیقی کودک را با حضور مجرب‌ترین اساتید موسیقی شهر مشهد برگزار می‌‎کند.

آموزشگاه موسیقی آریا در زمینه آموزش مبانی موسیقی نیز از بهترین‌های شهر مشهد است. در این آموزشگاه در پایان هر دوره از هنرجویان امتحان عملی گرفته شده و پس از آن گواهی معتبر موسیقی به آن‌ها اهدا می‌شود. آموزشگاه آریا در خیابان آزادی، بین آزادی ۱۳ و ۱۵، پلاک ۱۱۷ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۶۰۵۶۰۸۱ تماس بگیرید.

۴٫ پردیس موسیقی اردیبهشت، مجهزترین آموزشگاه موسیقی مشهد

پردیس موسیقی اردیبهشت یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های موسیقی شهر مشهد است. در این آموزشگاه انواع آلات موسیقی ویولن، گیتار الکتریک، گیتار، کیبورد، کنگا، سنتور، دوتار، دف، کاخن، درام، تنبور، تنبک، پیانو و آواز آموزش داده می‌شود. استودیو پردیس موسیقی اردیبهشت یکی از مجهزترین استودیوهای ضبط صدا و موسیقی در مشهد است.

در هر بخش اساتید کاربلد و سرشناس شهر مشهد با صبر و توانایی بسیار به هنرجویان آموزش می‌دهند. پردیس موسیقی اردیبهشت در بلوار باهنر، باهنر ۵، پلاک ۱۸ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلاس‌ها می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۸۳۸۸۱۱ تماس بگیرید.

آموزشگاه اردیبهشت مشهد

۵٫ آموزشگاه موسیقی آوای نو، آموزش و فروش انواع سازهای ایرانی و کلاسیک در مشهد

آموزشگاه موسیقی آوای نو در سه بخش آموزش موسیقی، گالری فروش ساز و کتابفروشی موسیقی از مطرح‌ترین آموزشگاه‌های موسیقی در مشهد است. انواع سازهای ایرانی و کلاسیک در این آموزشگاه تدریس تحت نظارت مجرب‌ترین اساتید موسیقی آموزش داده می‌شوند. سازهای ویولن، پیانو، تنبک و دف و انواع سازهای دهنی و سازهای ضربی را می‌توانید در این آموزشگاه خریداری کرده و آموزش ببینید. علاوه‌بر این آموزشگاه، می‌توانید برای خرید کتب موسیقی به مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسر، کتاب فروشی آبان و بتهوون در مشهد مراجعه کنید. آموزشگاه موسیقی آوای نو در بلوار وکیل آباد مشهد، بین سه راه هنرستان و هاشمیه پلاک ۲۲۴ واقع شده است. برای خرید ساز موردنظر، شرکت در کلاس‌های موسیقی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۷۰۴۷۴۵ تماس بگیرید.

خرید ساز موسیقی مشهد

بهترین آموزشگاه‌های موسیقی مشهد از دیدگاه مخاطبین مشهد مگ

در این مقاله از مشهد مگ شما را با ۵ تا از بهترین و مطرح‌ترین آموزشگاه‌های موسیقی شهر مشهد آشنا کردیم. هر یک از این آموزشگاه‌ها در زمینه فعالیت خود بهترین هستند. با توجه به نظر و مسیر دسترسی‌تان می‌توانید آموزشگاه موردنظر خود را انتخاب کنید. شما تجربه حضور در کدام کلاس‌های موسیقی در شهر مشهد را داشته‌اید؟

به نظر شما کدام آموزشگاه از اعتبار و کیفیت بیشتری برخوردار است؟ تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا از نظرات و تجربیات شما استفاده کنیم.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.