معرفی بهترین کلاس فوتبال در مشهد برای دوست‌داران فوتبال

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین مدرسه فوتبال مشهد

معرفی بهترین کلاس فوتبال در مشهد برای دوست‌داران فوتبال

قدم گذاشتن در زمین فوتبال حرفه‌ای و عضو شدن در تیم ملی، آرزوی همه پسربچه‌های علاقه‌مند به دنیای ورزش و فوتبال است. ورزش فوتبال همواره یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های جهانی است. هر ساله تعداد زیادی از علاقه‌مندان در کلاس‌ها و مدارس فوتبال شرکت می‌کنند. عده‌ای برای اوقات فراغت و عده‌ای دیگر به‌صورت حرفه‌ای به ورزش فوتبال می‌پردازند.

در این میان شهر مشهد که سابقه طولانی در زمینه داشتن تیم‌های ملی در سطح اول فوتبال کشور را دارد، جوانان و نوجوانان علاقه‌مند زیادی را برای این رشته ورزشی در خود جای داده است. لازمه حضور در تیم‌های موفق و سطح اول کشوری شرکت در کلاس‌های معتبر فوتبال است. در این مقاله قصد داریم تا ۵ تا از بهترین کلاس‌های فوتبالی مشهد را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی آشنا کنیم. همراه ما باشید.

۱٫ مدرسه فوتبال شادمهر خراسان، مجهزترین‌ترین مدرسه فوتبال شهر مشهد

مدرسه فوتبال حرفه‌ای شادمهر خراسان یکی از مجهزترین مدرسه‌های فوتبال استان خراسان رضوی است. این مدرسه فوتبال در محله وکیل آباد بلوار امامت در نزدیکی پارک ملت قرار دارد. مربیان آموزشی این مدرسه دارای مدرک معتبر آموزشی از کشورهای شرق آسیا هستند.

کلیه کلاس‌های آموزشی این آموزشگاه در دو نوبت در روزهای زوج و فرد از ساعت ۱۸ الی ۲۱ تشکیل می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۶۰۱۹۹۱۶ تماس بگیرید. در کنار بهترین تفریح های چالیدره مشهد، طرقبه و شاندیز می‌توانید با شرکت در این کلاس‌ها علاوه‌بر گذراندن اوقات فراغت، سلامتی خود را نیز تضمین کنید.

بهترین کلاس فوتبال مشهد

۲٫ باشگاه فوتبال خانه تندرستی(خاتم)، مرکز آموزش مربی‌گری شهر مشهد

باشگاه فوتبال خانه تندرستی مشهد با جمع گروهی از کارشناسان تربیت بدنی و علوم فوتبال راه اندازی شده است. این کلاس فوتبال در خیابان پیروزی شهرستان مشهد قرار دارد. مربی حرفه‌ای این باشگاه جناب فتح اله فروزان هستند.

از فعالیت‌های ایشان می‌توان به دریافت مدرک B كنفدراسيون فوتبال آسيا، بيش از ۱۳ سال فعاليت به عنوان مربی فوتبال، دریافت چندين مدرک مربيگری و داوری در زمینه‌های مختلف ورزشی، بازیکن تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی اشاره کرد. برای شرکت در کلاس‌های مدرسه فوتبال و کلاس‌های مربی‌گری خانه تندرستی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۵۵۰۲۸۰۲۷ تماس بگیرید.

 

۳٫ باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی پارسه، انتخابی برتر در کلاس‌های فوتبال مشهد

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی پارسه دارای مجوز رسمی از اداره ورزش و جوانان کشور است. این باشگاه با مربیگری نادر غبیشاوی ( بازیکن اسبق تیم‌های صنعت نفت آبادان، راه آهن تهران و استقلال اهواز) مشغول به آموزش و فعالیت است.

از اهداف مهم باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی پارسه می‌توان به کشف و تلاش برای شکوفایی استعدادهای ناب کشور، ارتقا مهارت‌های فوتبالی، شرکت در مسابقات لیگ استانی و کشوری اشاره کرد. کلیه تمرین‌های این مجموعه در چمن طبیعی انجام می‌شود. این باشگاه علاوه‌بر زمین چمن، مجهز به استخر، البسه کامل، کلاس‌های روانشناسی، مشاوره تغذیه و سرویس ایاب و ذهاب نیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۵۶۱۹۸۲۱۱ تماس بگیرید. هیجان شرکت در کلاس‌های فوتبال این آموزشگاه با جانبی جامپینگ چالیدره مشهد رقابت نزدیک و سختی دارد. آموزش حرفه‌ای فوتبال با اشتیاق و هیجان بالا را  در این آموزشگاه تجربه کنید.

کلاس فوتبال بانوان مشهد

۴٫ مدرسه فوتبال سرخ‌پوشان حرفه‌ای مشهد، ویژه خانم‌ها و آقایان

مدرسه فوتبال سرخ‌پوشان حرفه‌ای شهر مشهد با آموزش جامع و حرفه‌ای برای سنین ۷ سال به بالا و خانم‌ها و آقایان آماده ارائه خدمات است. این باشگاه در خیابان صیاد شیرازی مشهد قرار دارد. این باشگاه را می‌توان یکی از مجهزترین سالن‌های ورزشی مشهد به شمار آورد. مربیان حرفه‌ای بانون در این آموزشگاه آماده خدمت رسانی و آموزش به خانم‌های علاقه‌مند به رشته فوتبال در شهر مشهد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۵۵۱۱۲۵۴۲ تماس بگیرید.

۵٫ باشگاه فرهنگی ورزشی پاکزاد، آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری و استانی فوتبال

آموزش حرفه‌ای فوتبال و فوتسال را می‌توانید زیرنظر بهترین و مجرب‌ترین مربیان فوتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی پاکزاد بگذرانید. این آموزشگاه برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برنامه‌های ورزشی خاص و ویژه‌ای در نظر گرفته است. باشگاه ورزشی پاکزاد در خیابان هنرستان مشهد قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط ثبت نام کلاس‌های فوتبال می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۸۶۹۷۲۵۸ تماس گرفته و با مسئولان آموزش در تماس باشید.

کلاس فوتبال ارزان مشهد

بهترین باشگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی فوتبال شهر مشهد از نظر شما

در این مقاله شما را با بهترین کلاس‌های آموزشی و باشگاه‌های فوتبال شهر مشهد آشنا کردیم. شما تجربه شرکت در کدام یک از این کلاس‌ها را داشته‌اید؟ اگر تجربه حضور در کلاس‌های فوتبالی را دارید که در این مقاله اشاره‌ای به آن‌ها نشده است حتما در بخش کامنت‌ها تجربیات خود را با ما و دوستان دیگر به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.