کافی شاپ کیوسک مشهد – معرفی کافه کیوسک به همراه آدرس، تصاویر و نظر کاربران

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کافی شاپ کیوسک مشهد - معرفی کافه کیوسک به همراه آدرس، تصاویر و نظر کاربران

کسانی که کمتر به شهر مشهد سفر کرده اند اغلب این تصور را دارند که مشهد مکان های تفریحی چندانی ندارد و در مجموع امکانات چندانی برای شهروندان این شهر و مسافران در این شهر فراهم نیست. علت اینکه مشهد بعد از تهران به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران شناخته می شود فقط مربوط به مساحت بزرگ این شهر یا تعداد جمعیت بالای آن نیست. مشهد از آن شهرهایی است که امکانات تفریحی و مکان های جذابی را در خود جای داده و می توانید مطمئن باشید که تجربه جذابی از سفر به این شهر خواهید داشت.

کافی شاپ های مشهد بهترین مثال از مکان های تفریحی این شهر هستند. در این شهر کافه های بسیاری وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به خودشان را دارند. در ادامه این مطلب قرار است در مورد کافی شاپ کیوسک مشهد برای شما بگوییم. از خوراکی های خوشمزه ای که در این کافی شاپ می توانید سفارش دهید تا دکوراسیون و نظر کاربران قرار است مورد بررسی قرار بگیرد.

از دکوراسیون کافی شاپ کیوسک لذت ببرید!

از دکوراسیون کافی شاپ کیوسک لذت ببرید!

پیش از هر چیز به دکوراسیون این کافی شاپ می پردازیم؛ اولین چیزی که با ورود به این کافه زیبا توجهتان را جلب می کند، اما نگران نباشید، سراغ خوشمزه ها هم می رویم.

خیلی ها کافی شاپ کیوسک مشهد را در صدر لیست بهترین کافی شاپ های مشهد می دانند. واضح است که نمی توان یک کافی شاپ را از همه نظر بهترین دانست، اما آنچه واضح است این است که علاقه مندان به دکوراسیون و کسانی که زیبایی کافه برایشان مهم است این کافه را بهترین کافه مشهد می شناسند. در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها هم از محیط زیبا و دکوراسیون جذاب و شیک این کافی شاپ تعریف های زیادی شده است.

میزهای نزدیک پنجره، لوسترهای رنگارنگ و لامپ های جذابی که در سراسر کافه در نظر گرفته شده، این کافه دوست داشتنی را به محیطی شاد و آرامش بخش تبدیل کرده است. استفاده از المان های جذاب و زیبا در بخش های مختلف کافه باعث شده که کمتر کسی بدون گرفتن عکس از کافه خارج شود.

کافی شاپ کیوسک مشهد

آدرس کافی شاپ کیوسک مشهد

این کافه در یکی از مناطق پرتردد شهر قرار دارد. برای دسترسی به این کافه هم از بزرگراه آزادی و هم از طریق بلوار سجاد می توانید دسترسی داشته باشید.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، بین عمید و فرزان

ظاهرا کافه جای پارک هم دارد و نیازی به نگرانی از این بابت وجود ندارد.

آدرس کافی شاپ کیوسک مشهد

کیوسک در چه وعده های غذایی فعال است؟

کافه کیوسک مشهد در وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام فعالیت دارد و انواع نوشیدنی، غذا و دسر را در این وعده های غذایی ارائه می دهد. کافه در تمام طول روز (از صبح تا شب) باز است و به مشتریان سرویس می دهد. غذاهایی که در بهترین فست فود مشهد پیدا می شود در کافه کیوسک هم موجود است.

سالادها و پاستاهای این کافی شاپ در میان وعده های غذایی طرفداران زیادی دارند. طبق نظرات کاربران هم کیفیت و هم کمیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار خوبی قرار دارد. البته انتخاب کافه مسئله ای سلیقه ای است و در میان کاربران نظرات محدودی هم وجود داشت که نشان از نارضایتی این مشتریان داشت، اما مشکلی که افراد زیادی بر آن تاکید داشته باشند در بین نظرات دیده نشد.

کیوسک در چه وعده های غذایی فعال است؟

املت ساسیج، کرپ ساسیج، پاپریکا و کرپ رست بیف از غذاهای خوشمزه و بی نظیر این کافی شاپ هستند.

نکته جذاب دیگری که در مورد کافی شاپ کیوسک وجود دارد سرو کردن کیک در کنار چای و قهوه است، در واقع کیک همراه با چای و قهوه وجود دارد و نیازی ندارد که جداگانه سفارش دهید.

کیک بستنی و بستنی های کافه کیوسک هم در میان نظرات کاربران مورد تمجید بود.

غذاهای کافه کیوسک

قهوه های کافی شاپ کیوسک مشهد چطور است؟

کیفیت قهوه یکی از مهمترین مواردی است که در سنجش هر کافه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. قهوه های کافی شاپ همانطور که از محیط آن مشخص است از قهوه ایلی (illy) است که بیشتر علاقه مندان قهوه را به خود جذب می کند، اما در این بین مورد پسند برخی از مشتریان هم نیست.

سرویس دهی کافه کیوسک

سرویس دهی کافه و نحوه برخورد پرسنل هم از مواردی است که مورد توجه کافه بازان قرار می گیرد. تقریبا تمام نظراتی که در مورد کافی شاپ کیوسک وجود دارد نشان می دهد که این کافه در سرویس دهی و رضایت کاربران خوش درخشیده و رضایت آن ها را به خوبی جلب کرده است.

سرویس دهی کافه کیوسک

قیمت های کافه کیوسک، تنها عامل رقابت

کاربران در برخی موارد قیمت کافه کیوسک را بالاتر از حد معمول می دانند، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند با توجه به کیفیت سفارش ها، خدمت رسانی بسیار خوب و محیط زیبای کافه این قیمت حتی اگر بالاتر از کافه های دیگر باشد، اما با این وجود منطقی است.

در هر صورت شاید بتوانیم قیمت سفارشات را یکی از مسائلی بدانیم که کافه های دیگر بتوانند در آن از کافه کیوسک برتری داشته باشند.

قیمت های کافه کیوسک، تنها عامل رقابت

ویژگی های دیگر کافه کیوسک

این کافه به اینترنت هم مجهز است. از طرف دیگر امکان کشیدن سیگار در محیط کافی شاپ بدون اشکال است. کافی شاپ کیوسک مشهد محیط فضای باز ندارد اما در فضای کافه به قدر کافی از گل و گیاه استفاده شده و فضای آن را به محیطی دلباز و باصفا تبدیل کرده است.

از دکوراسیون کافی شاپ کیوسک لذت ببرید!

نکته دیگر فضای بزرگ و تعداد زیاد صندلی ها در این کافه است. با وجود اینکه کافه کیوسک یک کافی شاپ پرطرفدار و شناخته شده در مشهد محسوب می شود و در منطقه ای پر رفت و آمد هم قرار گرفته، اما خوشبختانه با مشکل کمبود فضا رو به رو نیست و مشتریان می توانند به راحتی میزی برای نشستن پیدا کنند.

راستی اگر به دنبال یکی از بهترین جاهای دو نفره مشهد می گردید هم کافه کیوسک می تواند یکی از بهترین کافه های شهر مشهد برای شما باشد.

مهدی رئوف

من تنها نویسنده تیم هستم که در مشهد متولد شدم. البته از دو سالگی دیگه اونجا نبودم، اما خیلی به این شهر دوست داشتنی سفر می کنم. من با علاقه ای که به مشهد دارم برای این سایت می نویسم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
نام (23 سپتامبر 2019)

من ديشب براي تولد همسرم رفتيم اين كافي شاپ همراه دختر ۲ سالم. اونجا دخترم از تولد پدرش يكم ذوق زده شده بود و ميخنديد
شنيدم ك پرسنل اونجا داد زد در كمال بي ادبي كه بچه مال كيه برين ساكتش كنين
متاسفم واسه همچين كافي شاپ هايي كه دوره طرز برخورد با مشتري رو اصلا نميگذرونن!
لطفا روي در وروديتون بنويسين از پذيرفتن بچه معذوريم!!!!!
تا با طرز برخورد بي ادبانتون مردم ناراحت نكنين