معرفی پارک آبی ایرانیان مشهد، بزرگ ترین پارک آبی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پارک آبی ایرانیان مشهد

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریح هایی که تنها در مشهد می توان آن را تجربه کرد. پارک های آبی مشهد است. پارک آبی ایرانیان مشهد یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد به حساب می آید. امکانات و خدمات قابل توجه این مجموعه موجب شده تا این این مجموعه نسبت به دیگر پارک های آبی مشهد جذاب تر به نظر برسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی امکانات و خدمات قابل توجه این مجموعه تفریحی شما را همراهی کنیم.

درباره پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین پارک های آبی مشهد است. پروژه ساخت و بهره برداری از این پارک آبی با همکاری دو تا از بهترین شرکت های بین المللی کانادایی و اسپانیایی انجام شده است. پارک ایرانیان مجهز به دو سالن سرپوشیده و روباز است و با خدمات و امکانات متنوع و جذابی که دارد در بین مردم به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی مشهد معروف است.

این مجموعه داخل زمینی وسیعی به اندازه ۱۴ زمین فوتبال تاسیس شده و به همین دلیل توانسته مجموعه های تفریحی متنوعی را در خود جای دهد. در ادامه با معرفی خدمات و امکانات این پارک آبی با ما همراه باشید.

عکس در ورودی پارک آبی ایرانیان مشهد

امکانات و خدمات پارک آبی ایرانیان

مجموعه پارک آبی ایرانیان توانسته با تنوع در ارائه خدمات، مشتریان خود را راضی نگه دارد و نام خود را به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی مشهد درخشان نگه دارد. چرا که مردم با هر بار ورود به این مجموعه می توانند هیجان و تفریح تازه ای را تجربه کنند. سرسره های متنوعی مانند رودخانه خروشان و اسکی روی آب به عنوان دو تا جذاب ترین و پر مخاطب ترین سرسره های این مجموعه همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.

  • سرسره پیچشی، موج، آهسته، سقوط آزاد و سرعتی
  • چاله فضایی و سیاه
  • رودخانه خروشان-موج سواری
  • حوضچه آب سرد
  • استخر و منطقه ویژه کودکان
  • سونا بخار و خشک
  • جکوزی
  • سالن بدن سازی
  • حمام ترکی
  • رستوران و کفی شاپ
  • پارکینگ رایگان
  • فروشگاه خرید تجهیزات ورزشی
  • سینما ۷ بعدی

پارکینگ رایگان پارک آبی ایرانیان مشهد

یکی از بهترین امکانات ویژه ای که مجموعه پارک آبی ایرانیان در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. پارکینگ رایگان است. این امکان موجب شده تا مخاطبان این پارک بتوانند با پارک اتومبیل خود در محیطی امن، با آرامش خاطر بیشتری به تفریح و سرگرمی در داخل مجموعه بپردازند. همچنین این امکان موجب شده تا این مجموعه بتواند وجه متمایزی در مقابسه با پارک های آبی مانند سرزمین موج های خروشان داشته باشد.

سرسره های پارک آبی مشهد

سانس ویژه بانوان و آقایان

برای ورود به این مجموعه باید در نظر داشته باشید که با توحه به شرایط خاصی که مدیران پارک در نظر گرفته اند در این پارک امکان میزبانی همزمان از بانوان و آقایان وجود ندارد. بنابراین شما قبل از برنامه ریزی برای داشتن یک روز هیجان انگیز در پارک آبی باید به برنامه زیر توجه کافی داشته باشید.

  • پذیرش  ویژه آقایان: روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنح شنبه و جمعه
  • پذیرش  ویژه بانوان: روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

این مجموعه، پذیرایی از بانوان و آقایان را در سه سانس انجام می دهد. شما می توانید برای سانس صبح ساعت ۸ تا ۲ بعد از ظهر و برای سانس عصر از ساعت سه تا نه و نیم شب به این پارک آبی مراجعه کنید.

سانس شبانه پارک آبی ایرانیان مشهد

توجه داشته باشید که سانس شبانگاهی از ساعت یازده شب تا ۲ بامداد خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که این سانس ویژه تنها برای آقایان است. 

سانس ویژه ماه مبارک رمضان

مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد هر ساله و با توجه به حلول ماه مبارک رمضان برای رفاه حال مراحعه کنندگان خود سانس ویژه ای را با نام سانس ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است. بنابراین شما می توانید از ساعت ۹ شب الی ۲ و سی دقیقه بامداد برای تجربه ای هیجان انگیز در ماه مبارک رمضان خود را به این پارک آبی جذاب برسانید.

مسیر دسترسی و آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد

مسیر مجموعه آبی ایرانیان مشهد از سراسر مشهد به راحتی قابل دسترسی است. به گونه ای که اگر شما به خود را به بلوار حجاب مشهد برسانید می توانید ساختمان بسیار بزرگ پارک آبی را به راحتی ببینید.

آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد

آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد: مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

تلفن پارک آبی ایرانیان مشهد: ۳۶۶۳۲۱۰۳-۰۵۱

قیمت بلیط ورودی پارک آبی ایرانیان مشهد

قیمت بلیط ورودی مجموعه پارک آبی ایرانیان در حال حاضر بیست هزار تومان است. البته در نظر داشته باشید که برای خرید بلیط ویژه خردسالان شما می توانید نیمی از این مبلغ را پرداخت کنید و با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان وارد این مجموعه منحصر به فرد شوید.

همچنین اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که سانس نیمه شب را ترجیح می دهید. باید در نظر داشته باشید که برای بلیط ورودی این سانس هزینه کمتری باید پرداخت کنید. و با پرداخت ۱۵ هزار تومان می توانید تا نیمه های شب در این پارک جذاب مشغول باشید.

سرسره های پارک آبی مشهد

مقایسه پارک آبی ایرانیان مشهد با پارک ساحلی آفتاب مشهد

اگر بخواهیم دو پارک بزرگ و پر مخاطب پارک ساحلی آفتاب مشهد را با پارک آبی ایرانیان مقایسه کنیم. باید در نظر داشته باشیم که تمام امکانات و خدمات این دو پارک به خوبی با هم برابری می کنند. با این تفاوت که سرسره ها و تفریح های پارک آبی ایرانیان بسیار جذاب تر و متنوع تر است. همچنین قیمت بلیط ورودی این پارک به نسبت پارک ساحلی آفتاب مشهد ارزان تر به حساب می آید. اما باید در نظر داشته باشیم با توجه به اینکه پارک ساحلی آفتاب امکان پذیرش از خانم ها و آقایان را به صورت همزمان و در سالنی مجزا دارد. به نسبت طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سحر (1 ژوئن 2019)

پارک آبی ایرانیان مشهد اصلا به در نمی خوره پوله بیخودیه که بدی واسه بلیط این. من موج های خروشان و خیلی بیشتر دوست داشتم.