به هلیوم پارک مشهد نروید! مراقب آدرنالین خون خود باشید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

اگر متولد دهه ۶۰ و یا ۷۰ باشید حتما با بازی هایی مانند گرگم به هوا، قایم با شک، یه قل دو قل و سنگ کاغد قیچی خاطره های زیادی دارید. متاسفانه این روزها و با توجه به تنوع در بازی های دیجیتال کودکان و نوجوانان به دنبال بازی های سنتی و هیجانی نیستند و با سرگرم کردن خود در فضای مجازی خلا هیجان و بازی خود را پر می کنند.

نبود امکانات کافی برای بازی و تجربه هیجان در بالا رفتن آمار استفاده از بازی های دیجیتال بی تاثیر نیست.خوشبختانه در سال های اخیر شهر مشهد با تاسیس و بهره برداری از فضاهای تفریحی مناسب برای کودکان در تلاش است تا این خلا را از شهر خود دور کند. در این مقاله قرار است به بررسی یکی از همین مکان های تفریحی جذاب یعنی هلیوم پارک مشهد بپردازیم. پس همراه ما باشید تا در مورد این پارک پر از هیجان اطلاعات کافی کسب کنید.

پارک هلیومی چیست؟ هلیوم پارک مشهد

پارک هلیومی مشهد نخستین پارک پرشی در ایران، یکی از جذاب ترین و جدید ترین مکان های تفریحی مشهد به حساب می آید. این پارک به عنوان نخستین پارک پرشی در ایران محیطی را برای کودکان و نوجوان به وجود آورده تا در محیطی امن بتوانند اوج هیجان را در بازی های پرشی احساس کنند. هلیوم پارک مشهد بخش های متفاوتی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پارک هلیومی چیست
  • منطقه جنگلی
  • منطقه ساحلی
  • محیط آموزشی برای بازی ترامپولین
  • صخره نوردی
  • محیط جداگانه برای بازی خانم ها و آقایان
  • بدون محدودیت سنی

کلاس های تابستانی هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد این امکان را فراهم کرده تا ساکنان مشهدی بتوانند برای سرگرم کردن کودکان خود در فصل تابستان آن ها را در کلاس های تابستانی هلیوم پارک مشهد ثبت نام کنند. در ادامه با یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین کلاس های آموزشی هلیوم پارک مشهد آشنا می شویم.

هلیوم پارک ایرانیان مشهد

آموزش ترامپولین در هلیوم پارک مشهد

یکی از ویژگی های هلیوم پارک مشهد برگزاری کلاس های آموزشی برای کودکان است. به عقیده کارشناسان این مجموعه تفریحی بازی ترامپولین می تواند باعث شود کودکان سایر رشته های ورزشی را نیز به خوبی یاد بگیرند. همچنین ورزش ترامپولین هماهنگی و کنترل بین اعضا و عضلات بدن را بهتر شکل می دهد.

آموزش ترامپولین در مشهد

 هلیوم پارک مشهد کجاست

هلیوم پارک مشهد محیط تفریحی جذابی است که بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی میزبان عزیزانی است که برای ایجاد لحظاتی جذاب و خوش خود را به این منطقه رسانده اند. برای رسیدن به این پارک جذاب تنها کافی است با ماشین شخصی و با وسایل حمل و نقل عمومی مشهد خود را به  بلوار جانباز برسانید و پس از آن برج تجاری هلیوم پارک را پیدا کنید.

آدرس: آخراسان رضوی ، مشهد مقدس ، بلوار جانباز ، بین جانباز ۵ و ۷ طبقه ۴ و ۵ برج تجاری هلیوم پارک ورودی افراد از جانباز ۵ ورودی پارکینک از جانباز ۱/۵

تلفن: ۰۵۱۳۱۴۳۹

پارکینگ هلیوم پارک مشهد

ورودی پارکینگ هلیوم پارک مشهد این امکان را به مراجعه کنندگان می دهد تا در کمال آرامش اتومبیل خود را در فضای امن پارکینگ پارک کنند و نسبت به امنیت اتومبیل خود نگرانی نداشته باشند و بتوانند زمان بیشتری را در هلیوم پارک مشهد بگذرانند.

قیمت بلیط و هزینه ورود به هلیوم پارک مشهد

برای ورود به هلیوم پارک مشهد باید مبلغ ۵۰۰۰ تومان را به عنوان ورودیه پرداخت کنید. این مبلغ تنها به منظور ورود شما به هلیوم پارک تعبیه شده و برای امتحان کردن هر یک از بازی های این مجموعه باید مبالغ جداگانه ای را پرداخت نمایید.

ساعت کاری هلیوم پارک مشهد

ساعت کاری مجموعه هلیوم پارک مشهد به عنوان یکی از بهترین شهربازی های مشهد، همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب است. پیشنهاد می شود اگر برای گذراندن ساعاتی خوش به این مجموعه سر می زنید حتما بازه زمانی را در نظر داشته باشید و از حضور به مجموعه در ساعات پایانی جلوگیری کنید.

هلیوم پارک مشهد در تمام روزهای هفته باز است اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که این مجموعه در روزهای به خصوصی مانند ایام شهادت و یا تعطیلی های خاص باز نخواهد بود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پارک به وبسایتheliumpark.ir مراجعه کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.