مشهد کجا بریم تفریح؟ از پارک آبی تا بهترین رستوران ها و پارک های مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مشهد کجا بریم تفریح؟

عید نوروز در پیش است و همانطور که می دانیم، بهترین فرصت برای رفع خستگی و انرژی گرفتن برای سال جدید همین تعطیلات نوروزی است. برنامه ریزی برای تفریح کردن در مشهد بسیار هیجان انگیز به نظر می آید و مشهد جاهای تفریحی زیادی دارد. اما برای برنامه ریزی سفری لذت بخش احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که در مشهد کجا بریم تفریح؟ در ادامه همراه مشهد مگ باشد تا به این سوال پاسخ دهیم.

مشهد کجا بریم تفریح، پارک های آبی و تفریحات هیجان انگیز مشهد

حتی فکر کردن به یک تفریح جذاب و هیجان انگیز می تواند حال خوشی به روزهای کمرنگ و کم هیجان ما ببخشد. حالا فکرش را بکنید که قرار بر این باشد تا در شهر جذابمان یعنی مشهد، یک صبح تا شب عالی و هیجان انگیز داشته باشیم.

یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین تفریحات مشهد،  پارک های آبی مشهد هستند که مخاطبین بسیاری دارند. مشهد در سال های گذشته سرمایه گذاری عظیمی برای افزایش تعداد مکان های تفریحی داشته است. در همین راستا شاهد احداث و ساخت پارک های آبی بسیار زیادی در مشهد هستیم. می توانیم تفریحات آبی مشهد را به عنوان بهترین پارک های آبی کشور نیز معرفی کنیم.

چرا که براساس اصول استاندارد بین المللی ساخته شده و دارای ایمنی و کیفیت بسیار بالایی هستند. حتی برخی از پارک های آبی مشهد در سطح بین المللی شناخته شده هستند. در ادامه با معرفی بهترین پارک های آبی مشهد همراه ما باشید.

پارک ساحلی آفتاب، یکی از بهترین پارک های آبی مشهد

یکی از جذاب ترین پارک های آبی که در مشهد پیدا می شود پارک آبی ساحلی آفتاب است. این پارک جذاب به عنوان یکی از ۳ پارک برتر مشهد معرفی شده و همیشه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. جالب است بدانید این پارک در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و جزو معدود پارک های آبی به شمار می رود که دارای دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد، پارک آبی مشهد

با داشتن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان، پراک ساحلی آفتاب فرصتی را فراهم می آورد تا خانواده ها به راحتی بتوانند همزمان به پارک مراجعه کرده و در سفر لذت ببرند.

پارک آبی ایرانیان مشهد، بهترین چارک آبی سرپوشیده

پارک آبی ایرانیان به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی سرپوشیده جهان معروف است. این پارک با همراهی شرکت وایت واتر کانادا که در جهان معروف به ساخت بهترین پارک های آبی است ساخته شد. از امکانات جذاب تفریحی این پارک می توان به سرسره های مختلف هیجان انگیز و همچنین سینما سه یعدی در محیط استخر اشاره کرد. همچنین این پارک در دو نوبت پذیرای بانوان و آقایان است.

پارک آبی ایرانیان مشهد

کدام پارک آبی مشهد بهتر است؟

مشهد دارای ۴ پارک آبی است که همگی به لحاظ استانداردهای بین المللی دارای نمره بالایی هستند. تقریبا می توان گفت همگی در زمره بهترین پارک های آبی کشور هستند، اما پارک آبی ساحلی آفتاب و سرزمین موج های خروشان را می توانیم به عنوان بهترین پارک های آبی مشهد معرفی کنیم.

مشهد کجا بریم؟ پیست اسکی شیرباد مشهد

در بین مکان های هیجان انگیز و تفریحی مشهد، نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی پیست اسکی شیرباد می رسیم. این پیست جذاب به عنوان یکی از بهترین مکان های تفریحی و بهتربن پیست اسکی مشهد معروف است. اگر در زمستان به مشهد سفر کردید، به هیچ عنوان لذت استفاده از پیست اسکی شیرآباد را از دست ندهید ، چرا که یکی از جذاب ترین خاطره های عمرتان در این پیست جذاب نوشته خواهد شد.

قیمت بلیط پیست اسکی شیرباد حدود ۶۰ هزار تومان استکه با توجه به هیجان و لذت اسکی در پیست، قیمت منصفانه ای است. البته در نظر داشته باشید با توجه با توسانات هوا این پیست ۵ ماه در سال فعال بوده و آماده ارائه خدمات رسانی به مردم عزیز است. پس قبل از آنکه به سمت این پیست جذاب حرکت کنید از فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

تماشای فیلم در بهترین سینماهای مشهد

اگر به دنبال یک تفریح ارزان و بی دغدغه هستید و دوست دارید با کمترین هزینه حال دل خودتان را بهتر کنید، پیشنهاد می کنبم سری به سینماهای مشهد بزنید. سینما محیطی کاملا خانوادگی است و می تواند تجربه متفاوتی در سفر باشد. پس برای تفریح در مشهد گزینه نبستا خوبی به نظر می رسد.

مشهد کجا بریم؟ بهترین سینماهای مشهد

اگر از مشخصات و آدرس سینماهای معروف مشهد اطلاعی ندارید خواندن مقاله بهترین سینماهای مشهد حتما کمکتان خواهد کرد.

اسب سواری تفریحی در مشهد

اگر اهل سوارکاری هستید و اسب سواری بلد باشید حتما به دنبال یک باشگاه سوار کاری جذاب در مشهد خواهید بود.

مشهد دارای باشگاه های سوارکاری زیادی است که برای گروه های سوارکاری همیشه جالب توجه بوده و هست. یکی از ویژگی های این باشگاه های سوارکاری مشهد این است که علاقمندان و بازدید کنندگانی که نمی خواهند سوار کاری کنند می توانند برای بازدید از گونه های مختلف اسب ها و همچنین دیدن تماشای کسانی که سوار کاری می کنند به این محیط بیایند و روز خاظره انگیزی را برای خود بسازند.

مشهد کجا بریم بگردیم؟ دیدار از پارک‌های مشهد

یکی از اسان ترین و بی دردسر ترین تفریحاتی که در سطح مشهد می توانید داشته باشید، خوش گذرانی در پارک های جذابی مثل کوهسنگی و پارک ملت مشهد است. پارک کوهسنگی مشهد یکی از جذاب ترین پارک های شهر است و تقریبا تمام کسانی که به مشهد سفر می کنند، حتما سری به کوه سنگی مشهد هم می زنند.

مشهد به واسطه تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری کشور، دارای مکان های تفریحی و پارک های بسیاری است که دیدار از آنها جاذبه های بسیاری دارد.

کجا بریم تو مشهد خوش بگذره؟ جاهای دیدنی اطراف مشهد

برای وقت گذرانی و تفریح در مشهد همیشه گزینه های بسیاری را پیش رو داریم. اما اگر بخواهیم برنامه ریزی مفصل تری را انجام دهیم و برای خارج شدن از شهر محدودیتی نداشته باشیم، بهترین گزینه تفریح و بازدید از جاهای دیدنی اطراف مشهد به حساب می آید. برای بازدید از بهترین جاهای دیدنی حومه مشهد تنها کافی است ماشین شخصی خود را روشن کنید و از شهر مشهد خارج شوید.

در سالهای گذشته و با افتتاح رستوران ها و کافی شاپ های متعدد در مشهد امکانات تفریحی و بازی فراوانی برای کودکان ایحاد شده که باعث می شود در خانوادگی ترین فضا اعضای خانواده کنار همدیگر بهترین لحظات خود را بگذرانند. اگر از پارک های مختلف مشهد اطلاع خاضی ندارید می توانید با خواندن مقاله معرفی پارک های مشهد بهترین و دنج ترین نقاط مشهد را زیر و رو کنید.

شکم گردی در بهترین رستوران های مشهد

از حق نگذریم یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریح هایی که می توان از آن به نیکی نام برد، شکم گردی و رستوران گردی در جذاب ترین رستوران های مشهد است. طعم جذاب غذاهای مشهدی مسافران را هیجان زده می کند چرا که شما تنها در این شهر می تواند خوشمزه ترین و بهترین چلوماهیچه دنیا را تست کنید.

البته در نظر داشته باشید که خوردن بهترین شیشلیک دنیا فقط در شاندیز مشهد امکان پذیر است. پس به هیچ عنوان سفر خود را بدون شکم گردی و رستوران گردی در مشهد به انتها نرسانید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.