در مرکز خرید پروما مشهد گشت و گذار کنیم

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید پروما مشهد

حتما تا الان متوجه این نکته شده اید که مشهد پر از مرکز خریدهای جذاب است. این مراکز خرید همیشه برای مردم مشهد و کسانی که به عنوان مسافر به مشهد قدم می گذارند هیجان انگیز بوده است.مشهدمگ در این مقاله پا به یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین مراکز خرید سر زده ابم. پس با ما همراه باشید تا با مرکز خرید پروما مشهد بیشتر آشنا شوید.

تصويري از مرکز خريد پروما در مشهد

مرکز خرید پروما مشهد کجاست؟

مرکز خرید پروما یکی از بزرگ ترین و با امکانات ترین مراکز خریدی است که در قلب مشهد قرار دارد و به عنوان بهترین مراکز خرید مشهد همیشه نامش می درخشد. اگر به این مرکز خرید سری بزنید حتما متوجه این نکته خواهید شد که، هر آنچه را که بخواهید می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید چرا که پروما یک مجتمع تجاری بزرگ است و از بخش های مختلف و هیجان انگیزی تشکیل شده است. در ادامه به اختصار با بخش های متنوع این مجتمع تجاری بزرگ و محبوب بیشتر آشنا می شویم.

  • مراکز خرید پوشاک
  • مراکز خرید کفش
  • مراکز خرید طلا و بدلیجات
  • مراکز خرید و تعمیر گوشی موبایل
  • مرکز خرید صنایع دستی
  • مرکز خرید لوازم خانگی
  • هایپر مارکت
  • فودکورت
  • شهربازی
  • سالن بیلیارد و بولینگ
  • کافی شاپ

آدرس دقیق مرکز خرید پروما مشهد

برای رسیدن به مرکز خرید پروما کافی است تا خود را به میدان فردوسی مشهد برسانید و پس از آن اگر میدان جابناز را پیدا کنید می توانید نمای ساختمان مرکز خرید پروما را مشاهده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مرکز خرید پروما مشهد نیز سر بزنید تا تازه ترین اخبار را در خصوص این مرکز خرید کسب کنید.

آدرس مرکز خرید پروما مشهد: شهر مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما مشهد

شهربازی مرکز خرید پروما، شهربازی حنگل جادویی

یکی از بهترین ویژگی های این مرکز خرید این است که با امکانات جذابی که برای تفریح و سرگرمی افراد در نظر گرفته شده است دل کندن از این مجموعه را برای مشتریان کمی سخت می کند. در طبقه آخر این مجموعه شهربازی بزرگی به نام شهر بازی جنگل جادویی وجود دارد تا والدین بتوانند پس از خرید های زمان بر و طولانی خود شادی و هیجان را به فرزندان خود هدیه دهند.

در خصوص این شهر بازی لازم است این نکته را مد نظر داشته باشید که این شهر بازی در لیست بهترین شهربازی های مشهد قرار گرفته و  تمامی وسائل بازی و سرگرمی در این مرکز استاندارد است و والدین می توانند با خیال راحت فرزاندان خود را در این محیط برای انتخاب بازی راحت و آزاد بگذارند.

شهربازی مرکز خرید پروما

سالن بولینگ و بیلیارد مرکز خرید پروما

شاید کمتر مرکز خریدی را در مشهد بتوانید پیدا کنید که در آن سالن بولینگ و بیلیارد وجود داشته باشد. پروما از جمله معدود مراکزی است که این امکان را برای علاقمندان به بولینگ و بیلیارد گذاشته و همین موجب شده جذابیت جدیدی به پروما اضافه شود.

یکی از ویژگی های سالن بولینگ و بیلیارد پروما این است که امکان استفاده از خدمات آن برای خانم ها و آقایان در یک زمان ممکن است و با توجه به فضای خانوادگی مجموعه خانواده ها می توانند از این سالن به عنوان یک تفریح جذاب و هیحان انگیز استفاده کنند.

کافی شاپ و رستوران های مرکز خرید پروما

امروزه وجود یک کافه جذاب برای هر مرکز خرید لازم و ضروری است. مرکز خرید پروما هم از این قائده مستثنی نیست و یک فضای نسبتا بزرگ را برای کافه در اختیار علافمندان گذاشته است. کافی شاپ مجموعه پروما ظرفیتی بالغ بر ۱۲۰ نفر را در خود جای می دهد و این موجب شده تا بسیاری از مردم برای مراسم های خاص خود از این کافه استفاده کنند و کافی شاپ پروما را به عنوان بهترین کافه برای تولد در مشهد بشناسند.

لازم به ذکر است تنها قضای این کافه دلیل بر جذابیت آن نخواهد بود چرا که خدمات و سرویس دهی این کافه رضایت مشتریان خود را همیشه جلب کرده و باعث شده این کافه به عنوان بهترین کافه های مشهد شناخته شود.

کافی شاپ پروما

برای نوشیثدن چای و قهوه ای دلچسب از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ می توانید میهمان کافه پروما باشید و از خدمات این کافه دنج و دوست داشتنی لذت ببرید.

حراج آخر فصل مرکز خرید پروما مشهد

بیشتر کسانی که به دنبال خرید اجناس برند و اصل هستند بدون فوت وقت به مرکز خرید پروما سر می زنند چرا که این مرکز خرید نمایندگی بسیاری از برندهای لوکس و درجه ۱ را در خود جای داده است اما این باعث نمی شود که مرکز خرید پروما رنگی از حراج های آخر فصل نبیند.

حراج آخر فصل پروما

اگر مشتری همیشگی پروما باشید حتما می دانید که، در برخی روزهای سال می توانید برخی اجناس این مرکز را ارزان تر از مبلغ واقعی آن تهیه کنید. برای مثال اگر به دنبال خرید چکمه و بوت های شیک هستید حتما اوایل اسفند ماه سری به پروما بزنید تا از قیمت های ارزان و باورنکردنی این مجموعه با خبر شوید. همچینن اگر به فکر خرید مانتو ارزان از این مجموعه هستید پیشنهاد می کنم حتما اواخر آبان و یا اوایل آذر ماه برای خرید مانتوهای تابستانی خود از این مجموعه اقدام کنید.

پارکینگ و تاکسی های مخصوص

یکی از ویژگی های ارزنده این مرکز خرید این است که مدیران این مرکز خرید برای رفاه حال مشتریان و مخاطبان خود این امکان را ایجاد کرده اند تا همه مردم بتوانند از پارکینگ اختصاصی این مجموعه استفاده کنند. همچنین کسانی که ماشین شخصی ندارند نیز می توانند با اعتماد کامل به محموعه از تاکسی های مخصوص پروما که دقیقا کنار این مرکز خرید قرار گرفته اند استفاده کنند.

لازم به ذکر است مرکز خرید پروما مشهد همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و مردم می توانند در این بازه زمانی برای خریدهای روزانه خود به این مرکز مراجعه کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.